FreeBike Circuittraining Zaterdag 22 september

Veel motorrijders denken nog steeds dat motorrijders die met hun knieën en de rest van de motor aan de grond rijden de beste en snelste motorrijders zijn maar daar klopt helemaal niets van. Juist de motorrijders die weinig spectaculair maar daarentegen zeer vloeiend rijden zijn vaak de snelste mannen.

Kom maar op Duderuud, ik rijd je helemaal zoek :+
 
Doelgroep:
Voor de ervaren motorrijder die op een veilige en verantwoorde wijze de sportieve eigenschappen van hun motor willen ontdekken.

veilig verantwoordelijk :?

nee niks voor mij. :+
 
motormaniacs wrote
Voor de ervaren motorrijder die op een veilige en verantwoorde wijze de sportieve eigenschappen van hun motor willen ontdekken. Uiteraard is het type motor hierbij niet van belang. Let wel, het betreft hier geen race-cursus ! De snelheid is van ondergeschikt belang.
Zegt genoeg... Niks voor mij dusssss :P
 
Neuh...bij TOMS werd tenminste nog gezegd dat het de bedoeling was dat je leerde zo hard mogelijk over een circuit te gaan, hehe! })
 
Zegt genoeg... Niks voor mij dusssss :P

Maar wel voor een suffe toerder zoals ik.

Alleen...hoe kan je nu mooie lijnen rijden als je snelheid niet zo hard mogelijk is :?

Laten wel wel wezen, als ik op een curcuit kom wil ik ook wel alles uit die motor halen. Misschien niet meteen, maar ik wil op zo\'n dag wel vorderingen zien.

Iemand ervaring met VRO3? Is dat vergelijkbaar?
 
Wel lachen om de reacties hierop weer eens terug te lezen, en nu gaan de meesten wel, hehe MFCD
 
als je al niet naar de mfcd gaat om wat bij te leren dan is het wel om wat bij te kletsen.
 
Het lijkt me leuk om daar wat te leren natuurlijk, maar ben ook heel benieuwd hoe iedereen er nou uitziet!! :)
(Heb er al wel een hoop gezien, maar toch :) )
 
Terug
Bovenaan Onderaan