Jeannette Noordam
Rookie
- 13 sep 2020
- 1
- 0
Net een nieuwe Cardo Freedom 2+ aangeschaft. Afgelopen dagen voor het eerst in gebruik genomen.
Een hele klus om hem te verbinden met onze Tomtom rider. Na de Tomtom teruggebracht te hebben naar de fabrieksinstellingen uiteindelijk gelukt.
Tijdens de rit viel de verbinding toch weer weg; de Tomtom komt met de volgende pop-up: "de vereiste functies konden voor deze headset niet worden gevonden."
Het tweede probleem met de headset is het volgende:
Aanvankelijk een prima communicatie mogelijk tussen de 2 headsets. Na 3 dagen opeens tijdens het rijden een communicatieprobleem; mijn partner kan mij wel verstaan, maar ik hoor hem niet...
Aan/uit en harder zetten e.d. al geprobeerd...
Wie heeft ervaring met deze problemen en heeft een tip om ze op te lossen?
Een hele klus om hem te verbinden met onze Tomtom rider. Na de Tomtom teruggebracht te hebben naar de fabrieksinstellingen uiteindelijk gelukt.
Tijdens de rit viel de verbinding toch weer weg; de Tomtom komt met de volgende pop-up: "de vereiste functies konden voor deze headset niet worden gevonden."
Het tweede probleem met de headset is het volgende:
Aanvankelijk een prima communicatie mogelijk tussen de 2 headsets. Na 3 dagen opeens tijdens het rijden een communicatieprobleem; mijn partner kan mij wel verstaan, maar ik hoor hem niet...
Aan/uit en harder zetten e.d. al geprobeerd...
Wie heeft ervaring met deze problemen en heeft een tip om ze op te lossen?