freeskop opname

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
12 dec 2001
8.179
112
Weert
Heb sinds kort een freesbankje aangeschaft, daar zit een opname conus 3, met M12 aantrek-schroefdraad in.
Maar nu heb ik de optie tussen MK3 óf MT3 , welke moet ik nu hebben??
Ik durf dus niks te bestellen voordat ik met zekerheid weet of ik wel het juiste binnenkrijg.
Als iemand nog een adresje heeft waar wat gebruikt (maar wel goed) freestoebehoren ligt, hou ik me natuurlijk aanbevolen :)
 
Heb sinds kort een freesbankje aangeschaft, daar zit een opname conus 3, met M12 aantrek-schroefdraad in.
Maar nu heb ik de optie tussen MK3 óf MT3 , welke moet ik nu hebben??
Ik durf dus niks te bestellen voordat ik met zekerheid weet of ik wel het juiste binnenkrijg.
Als iemand nog een adresje heeft waar wat gebruikt (maar wel goed) freestoebehoren ligt, hou ik me natuurlijk aanbevolen :)

kijk eens op: www.buitelaar.nl

is allemaal nieuw chinees spul, redelijke kwaliteit (zeker voor de hobby).
 
Paul, neem maar MK dat is de code voor Morse Conus.
Allemaal bedankt voor de goede en hulpvolle reacies........ :Y
En Mike, Als ik een MK type neem, kan ik er dan ook vanuit gaan dat hiet ook de M12 opspandraad in zit :? , dat is net hetgene waar ik redelijk bang voor ben...
Ik zie mezelf al het nieuwe assortiment gelijk in de draaibank afsteken en boren, waarna ik het van M12 draad moet voorzien..........
 
Allemaal bedankt voor de goede en hulpvolle reacies........ :Y
En Mike, Als ik een MK type neem, kan ik er dan ook vanuit gaan dat hiet ook de M12 opspandraad in zit :? , dat is net hetgene waar ik redelijk bang voor ben...
Ik zie mezelf al het nieuwe assortiment gelijk in de draaibank afsteken en boren, waarna ik het van M12 draad moet voorzien..........


Dan leer je het wel het snelst... :+

Als je er niet uit komt, dan kan ik m'n maat wel even vragen, hij is frezer.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan