Freestyle 520 CCD Color Bullet camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmilleR

MF veteraan
27 okt 2006
6.191
178
Midden Nederland
Voor wie wil filmen vanaf de motor:
Freestyle 520 CCD Color Bullet camera 1/3 Sony Super HAD 520 TVL Ex-view. Effective pixels: Pal: 752(H)X582(V)
Pas gekocht bij X-sportscam.nl (aantoonbaar), te koop wegens overstap naar camcorder. Inclusief twee houders en batterijpack met nieuwe oplaadbare Duracell AA penlight batterijen.
Nieuwprijs (alleen bulletcam) €239,- nu hele set voor €179,-
everpix at hotmail punt com

dsc01330iv2.jpg
 
heb je er ook filmpjes van? en waar word dit in opgeslagen??

X-sportscam heeft zelf dit soort opslagmogelijkheden in MPEG-2 in DVD-kwaliteit:

PDR 100

maar die kost je €699,-

Ikzelf heb deze gebruikt:

Neuros MPEG-4 recorder maar de kwaliteit is dan net voldoende voor YouTube (bullet camera een beetje gammel gemonteerd):

Duke 2 Assen DCR 2008

Je kunt deze bulletcam ook aansluiten op een camcorder, dat wordt ook vaak gedaan. Het voordeel van de bulletcam is dat de camcorder of MPEG-4 recorder in het kontje kan en de bullet camera dan aan onderkant motor, helm enz.
 
hey emille

ik vind de prijs kwaliteit verhouding niet echt top.. succes met de verkoop!
 
hey emille

ik vind de prijs kwaliteit verhouding niet echt top.. succes met de verkoop!

Dat filmje is niet representatief voor de kwaliteit hoor ;)
Pas als je de onbewerkte originele beelden op tv kijkt zie je dat het wel scherp is. Voor internet heb ik met wat software die matige beelden gemaakt.
 
Dat klopt inderdaad, gaat heel wat kwaliteit verloren bij het converteren naar YouTube. Laatst zelf ook een paar filmpjes geupload, op m'n Ipod kraakhelder, op Youtube eigenlijk niks meer scherp te zien :N

Heb je wellicht een kort filmpje (ongeconverteerd) die je qua bestandsgrootte kan mailen (<10Mb)? Een kameraad van me zoekt nog een cam voor op de motor en zat aan een dergelijk systeem te denken.
 
Dat klopt inderdaad, gaat heel wat kwaliteit verloren bij het converteren naar YouTube. Laatst zelf ook een paar filmpjes geupload, op m'n Ipod kraakhelder, op Youtube eigenlijk niks meer scherp te zien :N

Heb je wellicht een kort filmpje (ongeconverteerd) die je qua bestandsgrootte kan mailen (<10Mb)? Een kameraad van me zoekt nog een cam voor op de motor en zat aan een dergelijk systeem te denken.

Laat hem even contact opnemen hoe we dat gaan doen. Ik weet niet hoe ik de originele bestanden in stukken moet hakken zonder te bewerken/converteren. Misschien kan hij in Amersfoort komen kijken ;)
 
Hoi,

ik lees dat je een 520 te koop hebt, terwijl je in de andere topic praat over de verschillen tussen een 420 en een 520. Welke heb je nu precies in de aanbieding?

En hoe sluit je de bulletcam aan op je camcorder? Ik heb digitale HDD-camcorder van SONY. Dus als ik weet dat dit bij mij kan, heb ik wel interesse in de bulletcam.
 
Hoi,

ik lees dat je een 520 te koop hebt, terwijl je in de andere topic praat over de verschillen tussen een 420 en een 520. Welke heb je nu precies in de aanbieding?

En hoe sluit je de bulletcam aan op je camcorder? Ik heb digitale HDD-camcorder van SONY. Dus als ik weet dat dit bij mij kan, heb ik wel interesse in de bulletcam.

Ik heb de 520, deze:

Freestyle 520 CCD Bullet camera


Hier staat hoe je de bulletcam aan een camcorder aansluit:

http://www.dogcamsport.co.uk/camrecord.htm (How to record from the BulletCam with a camcorder)
 
Ik heb de 520, deze:

Freestyle 520 CCD Bullet camera


Hier staat hoe je de bulletcam aan een camcorder aansluit:

http://www.dogcamsport.co.uk/camrecord.htm (How to record from the BulletCam with a camcorder)

Ik heb dus niet de benodigde ingang op mn HDD-camcorder. Dus dat betekent dat ik je hele set zou moeten overnemen om meteen aan de slag te kunnen. Daar moet ik dan toch nog ff over nadenken.

Bedankt voor je info en suc6 met de verkoop.
 
Oké :)
De volgende keer misschien even het gele driehoekje bovenaan gebruiken, dat is makkelijker vinden voor ons ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan