freestyling !!!! wheely123@dolfijn.nl

he RAY

als ik nou ga rijden dan pak jij ook gelijk je motor en laat je ook gelijk zien wat je kan.*d

als je alles al een keer heb gezien dan kun je vast zelf ook wel aardig sturen. !!??

nogmaals ik sta in de beginners schoenen en krijg zo hier en daar een achterbandje voor een show.

ps: dingen zien en dingen kunnen nadoen staat ver van elkaar. als jij de dingen kan die je heb gezien dan ben je beter dan ik.
Idd, kzeg ook dat ik al vanalles geZIEN heb, niet GEDAAN.
Kwil helemaal niet beter zijn dan jij. ;)
Kheb ook AC Farias :} pas nog gezien hier in Baskenland, dus.....
Bedoelde het niet zo negatief als jij blijkbaar denkt. :( relaxxxxxx
 
900cc ??? ik heb de 600cc ..

ik dacht dat jij ook op de 600cc hornet had aangezien ik de linker uitlaat niet zag op de foto
 
sterker nog de rechter ontbrak ook. *d

kijk maar naar het achterkantje dat is iets spitser en ook iets platter dan die van de 600.

tip: neuk niet in de tuin. want de liefde is blind maar de buren niet.
 
OK, alles klaar. 8-)
Ga maar naar de volgende MF meeting, kun je wat laten zien en er valt ook wat te zien. :9~
Ik woon helaas wat te ver weg om ff langs te komen.
 
tank is inderdaad iets groter en hoekiger. de buddy is breder achterkant pritser en twwe dampers die er wat mij betreft gelijk af mogen.
daarnaast is het een injectie waardoor hij benzine SLURPT. de voorvork poten zijn iets dikker en het frame is ook iets dikker.

de tank is niet erg sterk. als ik erop ga zitten en een wheely maak dan deukt hij behoorlijk in bij het neerkomen. die deuk is er dan met dubbelzijdig tape ook zo weer uitgetrokken.

hornet loopt op teller 245 en dan komt hij in de begrenser. in het echt is dat 228 op de bank en heeft hij 98 pk aan het wiel koppel is 95nm

top op me achterwiel is iets boven de 200. daarna word hij instabiel en ik bang
 
Nou sorry heren die het allemaal niet zo spectaculair vinden...
Ik vind het allemaal razendknap wat die Wheely123 allemaal uitspookt op die Hornet van 'm. Stoppies, wheelies, zittend, staand, op z'n stuur, donuts op commando, rolling burnouts. Opschakelend wheelien tot in z'n zes met twee benen aan één kant.... Ik doe het hem niet na!!!
En wat het grappige van alles is, hij kan niet alleen gekke dingen uithalen maar ook nog eens een stukje sturen waar de honden geen brood van lusten! En dat je daar geen 150pk voor nodig hebt, tja dat wist ik allang....

Later
 
Op donderdag 20 juni 2002 16:42 schreef Raging R6 het volgende:[offtopic]
Keej.. kheb ut opgeschreven... is bier daar duur??
[/offtopic]

Nee, en vrouwen ook niet :P :P
Bier smaakt in Afrika naar koeiezeik (met een heel klein beetje geluk vind je buiten het hotel Kronenberg)
 
thanks stoef !!!

wat kost me dat???

wheely komt uit zaandam. en is ook heel vaak op de sprint in amsterdam geweest. dat was toen nog een rooie bandit 600. die hield het niet meer en stond op knallen. dus heeft hij plaats gemaakt voor een nieuwe hornet.
 
max je hebt een concurrent...dat wordt leuk! :)
ennuh...voor dennis sol...toch onze onbetwiste wheeliechamp...laten we een wedstrijdje a4 op je achterwiel organiseren :)
 
wheelie123, ik wil je ook wel es in actie zien dan. :}

Harlingen is vlakbij, als ik kan kom ik misschien wel even langs.
 
wheely is back

net terug van een weekendje vennebos. was leuk en gezelly. die wedstrijd ga ik niet aan. het nl precies wat lvx zegt. een lange wheely is niet moeilijker dan een korte. je kan um zo lang maken als je zelf wil. maar het is je lichaam die op een gegeven moment zeg dat het moe word. polsen en benen worden moe en dat is dan het einde van je wheely.

binnen kort mischien wel filmpie voor de liefhebbers van een lange wheely.
 
Terug
Bovenaan Onderaan