freestyling !!!! wheely123@dolfijn.nl

wheely123

Rookie
25 apr 2002
17
0
op 30 jun geeft ik in harlingen een freestyle motorshow.

ik sta nog in de beginners schoenen. en veel van jullie hebben al een boel gezien. maar kom gewoon kijken en oordeel zelf of het goed is of niet :]

meer info op www.dhra.nl
 
Laatst bewerkt:
Reclame/Spam :? :?

Sorry, maar ik kan dan niet... Moet voor me werk naar Ivoorkust...
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 20 juni 2002 16:16 schreef Raging R6 het volgende:
...
Sorry, maar ik kan dat niet... Moet voor me werk naar Ivoorkust...

Goh wat naar voor je :+
 
Qua webdesign sta je ook nog een beetje in de beginnersschoenen!! Sjonge jonge, en waarom een e-mail adres vermelden in de subject. Allemaal lekker vage zooi.
 
Op donderdag 20 juni 2002 16:26 schreef RAYF4 het volgende:IDD, maat van me is kapitein in de visserij en komt daar vaak, het is daar niet echt pluis op dit moment. ;)

Hmm... lekker dan...
Ach naja, de bewakers zullen wel netjes meelopen...
 
Hmm... lekker dan...
Ach naja, de bewakers zullen wel netjes meelopen...
Nog heel ff off-topic: als je in Abidjan zit, ga naar de Lucky Luck, Whisky-a-gogo en Canan Bamboe.
Schijnen de beste discotheken in town te zijn
1drink.gif
 
Nog heel ff off-topic: als je in Abidjan zit, ga naar de Lucky Luck, Whisky-a-gogo en Canan Bamboe.
Schijnen de beste discotheken in town te zijn
1drink.gif
[offtopic]
Keej.. kheb ut opgeschreven... is bier daar duur??
[/offtopic]

Wat voor stunts ga je nou eig doen??
Moet wel heel bijzonder zijn als we het nog nooit gezien hebben.
 
de site van dhra is niet van mij.
ik ben door 1 van die mensen gevraagt om daar te stunten.
wie farias heeft gezien in belgie heeft gelijk alles gezien. aan die kerel kan niemand tippen. niet voor niets de beste van de wereld.

de show van de dave coates is ongeveer wat ik ook kan. alleen word heeft hij sponsers en moet ik alles zelf zien te betalen. voor foto kijk op www.explosion.nl en dan bij drachten2002
 
[offtopic]
Keej.. kheb ut opgeschreven... is bier daar duur??
[/offtopic]

Wat voor stunts ga je nou eig doen??
Moet wel heel bijzonder zijn als we het nog nooit gezien hebben.
[offt]
Biertje in deze tenten ong.2 $, valt wel mee dus.[offt]

T moet inderdaad wel heeeeeel erg spectaculair zijn, kgeloof dat we ht meeste wel gezien hebben ondertussen. 8-)
Als iemand erheen gaat, vergeet de camera niet.
 
he RAY

als ik nou ga rijden dan pak jij ook gelijk je motor en laat je ook gelijk zien wat je kan.*d

als je alles al een keer heb gezien dan kun je vast zelf ook wel aardig sturen. !!??

nogmaals ik sta in de beginners schoenen en krijg zo hier en daar een achterbandje voor een show.

ps: dingen zien en dingen kunnen nadoen staat ver van elkaar. als jij de dingen kan die je heb gezien dan ben je beter dan ik.
 
tanks voor het plaatsen van de foto. van pc's heb ik jammer genoeg weinig verstand.
 
he RAY

als ik nou ga rijden dan pak jij ook gelijk je motor en laat je ook gelijk zien wat je kan.*d

als je alles al een keer heb gezien dan kun je vast zelf ook wel aardig sturen. !!??

nogmaals ik sta in de beginners schoenen en krijg zo hier en daar een achterbandje voor een show.

ps: dingen zien en dingen kunnen nadoen staat ver van elkaar. als jij de dingen kan die je heb gezien dan ben je beter dan ik.

hee grapjas, jij zelf schrijft dat we dan dingen gaan zien die we nog nooit gezien hebben, daarna roep je dat Farias beter is, en die heb ik afgelopen zondag nog gezien, dus.

Verder veel succes, en blijven oefenen
 
farias is de beste van de wereld!!!
ik ben een groot fan van hem en heb um zondag ook gezien. :}

die wheely van jou ziet er strak uit. wel een hoop toeren terwijl dat eigenlijk niet hoeft. ikzelf heb ook R6 gereden. ik had die uit 98 en later 1 uit 99. mijn eerste ging het blok van stuk. en de tweede ging stuk omdat ik um achterin een auto parkeerde met een redelijk tempo.

jou stuurdemper heeft na bijna elke wheely veel nut. ik had um niet en heb heel vaak gehad dat bij het neerkomen na een wheely het stuur en daarna de motor en daarna ook ik begon te klappen.

wheely in z'n twee is makkelijker te doseren op het gas op die manier kun je um gelijk wat hoger neerzetten en proberen um in z'n drie te zetten.

ps: mischien moet ik het eerste bericht iets aanpassen maar een beetje mensen lokken kan geen kwaad toch?
 
Keej thx...

[ontopic]
Dit dus...
dr1-00.jpg


hmm.. als ik zoiets probeer gaat het ws mis...
Ik heb em ook bezig gezien deze man, er was ook nog een gele bij.
Moet eerlijk zijn dat ik het niet echt spectaculair vond.
 
ik ben dan ALWEER op de Nordschleife...met auto's
BBQ's en een hoop volk....wat vervelend nou.. 8-)
 
als je spectakel wil dan moet je ook behoorlijk meer betalen voor zo'n freestyler.

ik ben geen pro die als hij een motor sloopt gelijk een nieuwe krijgt van zijn sponsers.
ik zal altijd proberen mijn hornet heel te houden.

ps: probeer jij het anders zelf eens. dan zal je zien dat het tochnog best lastig is.

ps2: het gaat me steeds beter af. en oefening baart kunst
 
mn Vmax wil alleen maar voor omhoog, kontje lukt me nog steeds niet echt...
 
Ziet er goed uit !!!

heb je de fiets nog veranderd ??? andere tandwielen ?? nog tips ??

ik heb zelf namelijk ook zo'n hornet
 
thanks man

nee ik heb er eigenlijk niks aan gedaan. als ik um naast een nieuwe zou zetten dan is alleen het stuur anders en zijn de spiegels eraf. ook heb ik achter het spatbord eraf gehaald.
aan tandwielen heb ik niks gedaan. hoeft ook niet want er is koppel in overvloed.

het is een 900 fireblade blok uit 98 wat eronderhangt. maar dat is standaard.
 
Terug
Bovenaan Onderaan