Freewind 650 24kw>35kw?

DirkV

Rookie
3 mei 2018
1
0
Hallo samen,

ik kan een Suzuki Freewind kopen voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Alleen staat deze motor op 24KW en ik wil natuurlijk alle 35KW hebben met mijn 96kg.
Is dit ALTIJD te verhogen of zijn er Suzuki Freewind's standaard geleverd met 24kw en kost het een vermogen dit omhoog te brengen??
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft, ik kan er weinig online over vinden.
Hij gaat klaargemaakt worden voor de TET route....

Grz. Dirk
 
Hallo samen,

ik kan een Suzuki Freewind kopen voor een zeer aantrekkelijke prijs.
Alleen staat deze motor op 24KW en ik wil natuurlijk alle 35KW hebben met mijn 96kg.
Is dit ALTIJD te verhogen of zijn er Suzuki Freewind's standaard geleverd met 24kw en kost het een vermogen dit omhoog te brengen??
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft, ik kan er weinig online over vinden.
Hij gaat klaargemaakt worden voor de TET route....

Grz. Dirk
Er zijn meestal maar een paar manieren waar ze een motor mee begrenzen dat is of extra gaten maken in de gasschuif zodat deze niet
helemaal omhoog kan,of een begrenzing bovenop de gasschuif ook om te zorgen dat de gasschuif niet helemaal omhoog kan,
of een plaatje met een kleinere doorlaat in het inlaatrubber,of begrenst via de cdi of tammere nokkenassen,het makkelijkst zijn de eventuele begrenzingen aan de inlaat en carb te controleren,dus daar zou je eerst eens naar kunnen kijken.
 
Ik zou beginnen met de vacuumdeksels er af schroeven. Suzuki had gasschuiven met een lip bovenop zodat ze niet hoger konden. Heb je er trouwens al vol gas mee gereden? 25kw houdt er bij 160 mee op, zeker bij zo'n rechtopzitter. Als je 180 haalt is de beperking alleen op papier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan