friesland toerrit met de gsxfclub.nl

Bikevouwer

MF veteraan
4 jun 2001
2.527
1
Hoofddorp
Hallo Allemaal ik heb afgelopen zaterdag een toerrit gereden met de gsxfclub daar heb ik wat filmfragmenten van.
bekijk ze even en proef van de sfeer en het weer wat we hadden.
http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.a.j.glorie/manege1.mpg (afsluiting ong 4 mb groot)
http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.a.j.glorie/toerrit.mpg (de rit zelf ong 5mb groot)
http://home.quicknet.nl/qn/prive/h.a.j.glorie/fotostop.mpg (fotostop ong 4,5 mb groot)
 
Hij gaat lekker :) Met 51kb/s download ik \'m nu.
Zat m\'n instructeur Wilco er ook nog bij, met een zwart/paarse GSX600F (oud model) ? Ik zie wel een paar ouwe modellen er tussen staan.

Wat voor kaart heb je gebruikt voor de capture ?
Camera is een ouwe hi-8 camcorder of niet ?

Ik zal binnenkort eens een stukje plaatsen van een capture met mijn mpeg kaart in combinatie met een digitale videocamera waarmee een stukje is opgenomen met een Fazer 600.
 
camera is een video 8
capturekaart is een tvkaart van LENCO systems
software is Ulead multimediastudio pro

voor zulk oud spul nog best de moeite waard he ??
zo zie je maar dat je niet altijd het duurste van het duurste hoeft te hebben voor een redelijk resultaat
 
damn, da\'s sloom, hier komt ie binnen aan 350KByte/sec :)

Tja dat is het voordeel van KPN, ze knijpen de ADSL lijnen, anders kwam het wel binnen met 8MBit (1mb/s) als de server aan de andere kant dus ook een goeie verbinding zou hebben. Maar KPN wil centjes verdienen, vandaar dat ADSL zo lekker langzaam gaat. Upstream is gewoon 6 a 7kb/s, zelfde als ISDN dus.
 
camera is een video 8
capturekaart is een tvkaart van LENCO systems
software is Ulead multimediastudio pro

voor zulk oud spul nog best de moeite waard he ??
zo zie je maar dat je niet altijd het duurste van het duurste hoeft te hebben voor een redelijk resultaat

Kwaliteit van die tv kaart is dan best aardig, het beeld is wel wazig door video8, maar nog prima te zien hoor :)
Overigens zijn de echte dure kaarten duizenden guldens, ik heb ook maar een kaartje van net 1000 piek :)

Ik zet zo ff 2 filmpjes op het net van de Fazer, die ik een tijdje terug heb gecaptured... de beelden zijn vrij scherp voor MPEG1 :)
 
Hij gaat lekker :) Met 51kb/s download ik \'m nu.
Zat m\'n instructeur Wilco er ook nog bij, met een zwart/paarse GSX600F (oud model) ? Ik zie wel een paar ouwe modellen er tussen staan.
nee.. wilco was er niet bij.. ikke wel.. telt dat? :)
 
Op Woensdag 12 september 2001 13:09 schreef JK het volgende:
Hij gaat lekker :) Met 51kb/s download ik \'m nu.
Zat m\'n instructeur Wilco er ook nog bij, met een zwart/paarse GSX600F (oud model) ? Ik zie wel een paar ouwe modellen er tussen staan.

Is dit soms wilco van rijschool Huffmann ? (trouwens ook de naam van de vliegschool in florida waar 2 vd terroristen zijn opgeleid).

Duncan
 
Op Woensdag 12 september 2001 13:09 schreef JK het volgende:
Hij gaat lekker :) Met 51kb/s download ik \'m nu.
Zat m\'n instructeur Wilco er ook nog bij, met een zwart/paarse GSX600F (oud model) ? Ik zie wel een paar ouwe modellen er tussen staan.

Is dit soms wilco van rijschool Huffmann ? (trouwens ook de naam van de vliegschool in florida waar 2 vd terroristen zijn opgeleid).

Duncan

Yep Wilco van de rijschool Hufman ja. Zou hij die terroristen hebben opgeleid? ;) Nee maar ff serieus, uhhh das inderdaad die gozer. Ken je \'m ?
Leek me ook nogal sterk dat ie naar Friesland zou rijden hoor. Duurt veelste lang.
 
Yep Wilco van de rijschool Hufman ja. Zou hij die terroristen hebben opgeleid? ;) Nee maar ff serieus, uhhh das inderdaad die gozer. Ken je \'m ?
Leek me ook nogal sterk dat ie naar Friesland zou rijden hoor. Duurt veelste lang.

Is mijn instructeur geweest afgelopen zomer, heeft me in 1x aan mijn roze papiertje geholpen. Toffe gozer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan