frikandellen meeting bij poets

'T was gezellig bedankt daarvoor iedereen :} vooral Poets en biker :} :} :} En voor de gene die t gemist hebben: Krijg ik van Poets en Biker een paard! kan beter paard gaan rijden zeggen ze dan! :? :? :? Alleen vergeten dat deze jongen jaren in t paarden wereldje gewerkt heeft en daar juist uit veiligheids over wegingen mee gestopt is! hahahahahahaha zo als belooft twee foto's waar ik niet op de stalen maar op de levende ros zit! :)

full
 
Poetsie t'was weer lekkerrrrrrrrrrr. thx!!!
Kben ook weer veilig thuis en opgedroogd. Alleen jammer voor mark dat hettoch nog fout ging. Jongie sterkte en we zien je gauw weer. Voor de rest top avondje met heeeeeel weinig geluidsoverlast O-) Damn vooral renegade wat een knallen komen daar uit zeg hahahaha TOP!!!
 
'T was gezellig bedankt daarvoor iedereen :} vooral Poets en biker :} :} :} En voor de gene die t gemist hebben: Krijg ik van Poets en Biker een paard! kan beter paard gaan rijden zeggen ze dan! :? :? :? Alleen vergeten dat deze jongen jaren in t paarden wereldje gewerkt heeft en daar juist uit veiligheids over wegingen mee gestopt is! hahahahahahaha zo als belooft twee foto's waar ik niet op de stalen maar op de levende ros zit! :)

(Afbeelding)


hahahahah je bent daar gewoon net zo lelijk als dat je nu bent!!!! hoe kan dat nou?? je bent niet zo geboren dus wanneer is het dan wel fout gegaan??
hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahahahah O-)
 
hahahahah je bent daar gewoon net zo lelijk als dat je nu bent!!!! hoe kan dat nou?? je bent niet zo geboren dus wanneer is het dan wel fout gegaan??
hahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahhahahahahahahahahah O-)
Laten we eerst zelf maar eens zorgen dat je je kan gedragen bij mensen thuis! jezelf uitnodigen ok, is niet netjes maar ok........ maar om dan vervolgens het meubulair af te breken :? :? :? vind ik persoonlijk wel ff wat te ver gaan! })

Bij mij is t alleen t uitellijk...... maar bij jou is het uiterlijk niet menselijk, er zit niks in dat lelijk hoofd en er komt alleen maar een raar geluid uit dat gat boven of onder dat stinkend lichaampje :P :P
 
Laten we eerst zelf maar eens zorgen dat je je kan gedragen bij mensen thuis! jezelf uitnodigen ok, is niet netjes maar ok........ maar om dan vervolgens het meubulair af te breken :? :? :? vind ik persoonlijk wel ff wat te ver gaan! })

Bij mij is t alleen t uitellijk...... maar bij jou is het uiterlijk niet menselijk, er zit niks in dat lelijk hoofd en er komt alleen maar een raar geluid uit dat gat boven of onder dat stinkend lichaampje :P :P


Je hebt helemaal gelijk in wat je daar zo mooi zegt :]
 
Goeie morgen mensen :Z :Z :Z


Zoals jullie zien heb ik me niet verslapen!


En even over gister cq vanochtend het was beregezellig maar een volgende keer wel op een vrijdag of zaterdag graag.
Maar 1 ding is zeker - De meeste buren vonden het :} :} en volgens mijn buurjongen moest ik er ook maar herriepotten onder zetten :+
 
Gaaaaaaaaaaaaappppp :Z


Tis nu helemaaaaaal Pokkeweer zeg
Ik ging naar bed met een nog niet helemaal compleet lekker gevoel.
Liefst was ik opgebleven tot ik bericht zou krijgen van de laatste 4 die nog een eind te gaan hadden

Maar gelukkig.. ik kreeg sms van Motor Smurf dat ze veilig zijn aangekomen en dat was om 4 uur :}

:} :} MotorEngel..lieve schat...BEDANKT voor al je hulp je bent ONMISBAAR geweest voor me :} :}

En Siempjes.. Jongen. :} :} gave fotoos van jou en die ECHTE knollen :X
Maar nu blijkt dat er niks safe is voor je

O ja... ALLES IS OP op een fles Cola na
Is dit uitkienen of wa :X :X

IK GENIET NOG STEEDS :} thnx
 
Lieve mark, Ik plaats dit berichtje maar even hier daar je zelf maar in een topic moet vertellen wat er gebeurt is als je daar zin in hebt.... Balen dat je zo dicht bij huis vannacht toch nog onderuit bent gegaan... Gelukkig mankeer je verder zelf (voor zover bekend) niets, behalve de beurse en blauwe plekken... Ik hoop dat ook de schade aan je motor meevalt. Beterschap en succes , dikke kussss
Hoop snel weer met je te rijden :]
 
Hoi,

Ik vond het ook erg gezelligggggg en ben weer heel maar nat thuis gekomen.
En ik heb me niet verslapen, gelukkig, nu lekker aan het werk pfffffffffff

Poets (en Biker) goed je best gedaan hoor, volgende keer weer :9

Mark grote knuffel van mij, hoop dat je snel weer kan rijden...

en voor alle pestkoppen....I'll be back o-)
 
Nah ik ben gister rond 23:30 dus onderuit gegaan op nog geen 15 min rijden van me huis.
ik ree op een rotonde af en ree nog maar iets van 30/40 en opeens schiet me voorwiel onder me vandaan en daar lag ik....
ik heb me linkerbovenbeen zwaar geneusd en last van em linker schouder... in het ziekenhuis hebben ze niet veel gedaan maar ja ik kon er op staan dus gebroken was het niet!

ben net wakker en damn wat een pijn... wist niet dat iets zo zeer kon doen... '(

vandaag wordt em motor bij de dealer gebracht en dinsdag komt de shade meneer kijken en dan hoop ik dat het een beetje snel gaat!!

maar gelukkig heb ik zelf nix ernstigs dus komt allemaal wel goed!

de fikandel was lekker :9
 
Hoi,

Ik vond het ook erg gezelligggggg en ben weer heel maar nat thuis gekomen.
En ik heb me niet verslapen, gelukkig, nu lekker aan het werk pfffffffffff

Poets (en Biker) goed je best gedaan hoor, volgende keer weer :9

Mark grote knuffel van mij, hoop dat je snel weer kan rijden...

en voor alle pestkoppen....I'll be back o-)

whahahahaha, any time, any place... }) :+

Maaruh, na een toch echt heel erg vochtige rit uiteindlijk toch nog veilig thuis gekomen gisteren.
Was erg gezellig gister avond. Poets en Mouse, heeeeeel erg bedankt en tot zaterdag.
 
Heee poets en mouse, het was weer genieten hoor,

thanks voor de gastvrije ontvangst en de service,


Dit was weer echt Motor-forum, op en top :} :} :}
 
Nah ik ben gister rond 23:30 dus onderuit gegaan op nog geen 15 min rijden van me huis.
ik ree op een rotonde af en ree nog maar iets van 30/40 en opeens schiet me voorwiel onder me vandaan en daar lag ik....
ik heb me linkerbovenbeen zwaar geneusd en last van em linker schouder... in het ziekenhuis hebben ze niet veel gedaan maar ja ik kon er op staan dus gebroken was het niet!

ben net wakker en damn wat een pijn... wist niet dat iets zo zeer kon doen... '(

vandaag wordt em motor bij de dealer gebracht en dinsdag komt de shade meneer kijken en dan hoop ik dat het een beetje snel gaat!!

maar gelukkig heb ik zelf nix ernstigs dus komt allemaal wel goed!

de fikandel was lekker :9

Mooi klote mark......... '(

Gelukkig heb je zelf niets, dat is dan altijd nog het belangrijkste.
Hoop dat het een beetje snel gaat met de schade meneer, en dat je
dan snel weer kunt :]

BETERSCHAP en succes met de afhandeling
 
Nah ik ben gister rond 23:30 dus onderuit gegaan op nog geen 15 min rijden van me huis.
ik ree op een rotonde af en ree nog maar iets van 30/40 en opeens schiet me voorwiel onder me vandaan en daar lag ik....
ik heb me linkerbovenbeen zwaar geneusd en last van em linker schouder... in het ziekenhuis hebben ze niet veel gedaan maar ja ik kon er op staan dus gebroken was het niet!

ben net wakker en damn wat een pijn... wist niet dat iets zo zeer kon doen... '(

vandaag wordt em motor bij de dealer gebracht en dinsdag komt de shade meneer kijken en dan hoop ik dat het een beetje snel gaat!!

maar gelukkig heb ik zelf nix ernstigs dus komt allemaal wel goed!

de fikandel was lekker :9
Das mooi klote, Mark. '(

Tis te hopen dat de schade aan de motor meevalt en dat dat snel geregeld wordt.

Gelukkig heb je zelf niet al te veel, hoewel het natuurlijk wel vervelend blijft.

Sterkte met het herstel iig.
 
Gaaaaaaaaaaaaappppp :Z


Tis nu helemaaaaaal Pokkeweer zeg
Ik ging naar bed met een nog niet helemaal compleet lekker gevoel.
Liefst was ik opgebleven tot ik bericht zou krijgen van de laatste 4 die nog een eind te gaan hadden

Maar gelukkig.. ik kreeg sms van Motor Smurf dat ze veilig zijn aangekomen en dat was om 4 uur :}

:} :} MotorEngel..lieve schat...BEDANKT voor al je hulp je bent ONMISBAAR geweest voor me :} :}

En Siempjes.. Jongen. :} :} gave fotoos van jou en die ECHTE knollen :X
Maar nu blijkt dat er niks safe is voor je

O ja... ALLES IS OP op een fles Cola na
Is dit uitkienen of wa :X :X

IK GENIET NOG STEEDS :} thnx
No problemo, ik zet je morgen wel aan het werk ;)
Op vrijdag 29 augustus 2003 10:18 schreef Mark_MF het volgende:
Nah ik ben gister rond 23:30 dus onderuit gegaan op nog geen 15 min rijden van me huis.
ik ree op een rotonde af en ree nog maar iets van 30/40 en opeens schiet me voorwiel onder me vandaan en daar lag ik....
ik heb me linkerbovenbeen zwaar geneusd en last van em linker schouder... in het ziekenhuis hebben ze niet veel gedaan maar ja ik kon er op staan dus gebroken was het niet!

ben net wakker en damn wat een pijn... wist niet dat iets zo zeer kon doen... '(

vandaag wordt em motor bij de dealer gebracht en dinsdag komt de shade meneer kijken en dan hoop ik dat het een beetje snel gaat!!

maar gelukkig heb ik zelf nix ernstigs dus komt allemaal wel goed!

de fikandel was lekker :9
;(
Veel succes met de afhandeling
 
Sterkte met de afhandeling en met je been, Mark...
Ik hoop voor je dat ze het nog een beetje goed kunnen repareren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan