frikandellen meeting bij poets

Het is dat ik de papieren niet heb.. Anders had ik erg graag een cafe restaurant alleen voor motor rijders willen opzetten :}

Wie weet ooit.. maar t zal zoals t er nu uitziet wel een droom blijven

Ik denk dat ik t keidruk zou krijgen met frikandellen bakken en Loempiaas en broodjes sla en alle andere soorten..

Dan zou ik best trots op me zelf kunnen zijn :X
 
Shit Mark wat maak je me nou? wat dacht je toen je mij zag??? die aandacht wil ik ook?? |( ?? Nou zoals je nu zult ervaren ...... leuk is anders! :(

Succes met de afhandeling '(
 
Krijg ik van Poets en Biker een paard! kan beter paard gaan rijden zeggen ze dan! :? :? :? Alleen vergeten dat deze jongen jaren in t paarden wereldje gewerkt heeft en daar juist uit veiligheids over wegingen mee gestopt is! hahahahahahaha zo als belooft twee foto's waar ik niet op de stalen maar op de levende ros zit! :)

(Afbeelding)



Kon je daar wel op blijven zitten dan? :P :P :X
 
Nah ik ben gister rond 23:30 dus onderuit gegaan op nog geen 15 min rijden van me huis.
ik ree op een rotonde af en ree nog maar iets van 30/40 en opeens schiet me voorwiel onder me vandaan en daar lag ik....
ik heb me linkerbovenbeen zwaar geneusd en last van em linker schouder... in het ziekenhuis hebben ze niet veel gedaan maar ja ik kon er op staan dus gebroken was het niet!

ben net wakker en damn wat een pijn... wist niet dat iets zo zeer kon doen... '(

vandaag wordt em motor bij de dealer gebracht en dinsdag komt de shade meneer kijken en dan hoop ik dat het een beetje snel gaat
maar gelukkig heb ik zelf nix ernstigs dus komt allemaal wel goed!

de fikandel was lekker :9
mooi klote voor je mark, ik hoop voor je dat je snel weer kunt rijden
en dat je alles snel kunt regelen met de verzekering
iig veel sterke en beterschap
 
Dames en Heren er zijn geen schokkende foto's te bespeuren dus denk ik dat iedereen het er wel mee eens is dat ik ze hier post?

:+ Zo niet dan hebbie pech :X

Ik heb even geen tijd maar vanavond staan ze er waarschijnlijk.
 
Waar ik wel respect voor heb is Renegade, die met z'n "open" knetterharley rustig met 150 en jethelmpie achter Zillie en mij aanreed. :}

INDERDAAD :} :}

Was trouwens wel errug koud hoor op de terugweg....snel mijn warme bedje ingedoken :P

Poets en Mouse enorm bedankt voor de gastvrijheid!!

Enneh Mark, wil je me niet meer zo laten schrikken?? :?
 
Dames en Heren er zijn geen schokkende foto's te bespeuren dus denk ik dat iedereen het er wel mee eens is dat ik ze hier post?

:+ Zo niet dan hebbie pech :X

Ik heb even geen tijd maar vanavond staan ze er waarschijnlijk.


Het is avond en ik zie nog steeds niks.......... HE OUWE SCHIET IS OP MET DAT BEJAARDE LICHAAM!!!!!!! P-)
 
Nou koud, Zilly, dat viel toch wel mee. Trouwens had het ff gezegd dat had ik je wel opgewarmd ;) . Je hield er trouwens aardig de gang in, Ik kon je maar net bijhouden met de Harley (140-150 km/h) door de regen :] . Geef de voorkeur aan een beetje droger asfalt en overdag. Poets bedankt voor de heerlijke frikandellen en de gastvrijheid :}
 
Het begon dus zaterdag na een ritje toen een zootje ongeregeld even wat kwam eten bij ons
full


Dit is maar een deeltje van het aantal
 
Terug
Bovenaan Onderaan