fritskes 600 project!

Zo, dat wordt een leuk klein fightertje! :9 Blijf ons op de hoogte houden!

ps, die middenbok gaat er toch wel heeeel snel onderuit he?
 
om even terug te komen op een eerdere vraag he fritskes.
hoe heb je nu eigenlijk dat blok zo mooi gespoten en vooral met welke lak??

voor de rest weer een pracht van een pc19 erbij!!! :D

groeten maarten
 
om even terug te komen op een eerdere vraag he fritskes.
hoe heb je nu eigenlijk dat blok zo mooi gespoten en vooral met welke lak??

voor de rest weer een pracht van een pc19 erbij!!! :D

groeten maarten

dankje :+ ik heb het gespoten met hittebestendige lak van motip tot 650 graden.
MOTIP DUPLI GROUP ...the number 1 in Europe for spray paints and touch-up pencils - MOTIP DUPLI GROUP en dan zwart bovenaan in het rijtje 04031

maar ik heb het blok heeel er goed schoongemaakt met ontvetter en een kwast tandenborstels en allerlei borsteltjes die ik kon vinden, daarna heb ik hem gewoon lichtjes opgeschuurd met waterproof 600 en daarna natuurlijk ontvetten en spuiten zonder speciale primer oid.

en de middenbok is even voor de handig die ligt er natuurlijk zo af straks })

gr fritskes *D
 
2 gaatjes in je frame boren en dan met alu beugeltjes rond om ofzo.

boor je een wat sier gaatjes in de beugels :)

Gr.

ik ben nu 2 ringen aan het draaien waar ik aan een kant een gleuf in maakt en dan een boutje erin doe zodat ie klemt.
maar ik durf eigenlijk niet zomaar een gaatje te boren in het frame zou dat niet kwaad kunnen ? tenzij ik natuurlijk maar 4 mm maak fzo

gr fritskes *D
 
als je zo naar de koplampen op de eerste foto kijkt lijkt ´t alsof je de motor in deze stijl wilt gaan maken ;

japan_flag2_g.jpg



zwaar cool als je 't mij vraagt!
 
als je zo naar de koplampen op de eerste foto kijkt lijkt ´t alsof je de motor in deze stijl wilt gaan maken ;

[afbeelding]


zwaar cool als je 't mij vraagt!


ha je bedoelt japans? ik heb ondertussen ook een pak laarzen handschoenen en een helm dit is ook allemaal zwart zal binnenkort weleens een foto posten. vandaar dat ik voor de rest ook veel zwart ga gebruiken vind het wel vet })

ik heb ondertussen andere koplampen die op de eerste foto was kapot gevallen nu heb ik wel weer 2 ronden maar iets kleiner en er zit zo'n "angel eye" ring in als je begrijpt
wat ik bedoel hieronder de foto.

gr fritskes *D


koplampen.bmp
 
tijdje terug al een rempotje gedraaid op mijn stage. nu heb ik hem in gebruik gesteld
staat niet verkeerd als je het mij vraagt
ik heb ook even het rempompje gespoten en de schetsplaten+rempedaal gepolijst
ook zie je de stalen remleidingen dat is ook echt een mooi gezicht in het echt :P

gr fritskes *D

mf9.jpg


de foto is trouwens ernstig verkleind dus vandaar dat hij niet zo scherp is.
 
zo ondertussen niet stil gezeten k ben wat aan het polyesteren, en ik heb 2 ringen gedraaid en gefreest om het koelvloeistofreservoir vast te zetten
hiervoor heb ik wel 2 gaatjes in het frame geboord van 3,2 MM maar ik ben ervan overtuigd dat ik daar met alle 34 pk's geen last van ga hebben.

gr fritskes *D

full
 
trouwens heel erg tof alle reacties. 8-)

hieronder zie je hoe hij erop zit hij zit niet echt in de weg ik vind het ook niet hinderlijk eruitzien hij zit hier echt precies op de goede plek als je het mij vraagt. de dop heb ik ook gedraaid hier zat 14 gangen schroefdraad op whitworth of iets dergelijks denk ik.
de versmalling heb ik erin gefreesd en de slangen (festo luchtslangen) zitten er ook met een passing in deze zitten erg goed afgesloten de dop zelf ook door een rubberen ring.
zo zit alles er netjes in. ik hoop dat dat ook blijft :+

gr fritskes *D

full
 
Hey frits, ik heb ook intresse, tevens wil ik mij opgeven voor een setje stepjes, en een rempotje voor de achterrem. kun je daar een prijsje voor maken? :Y :Y :Y
gr, Andre :W
 
Hey frits, ik heb ook intresse, tevens wil ik mij opgeven voor een setje stepjes, en een rempotje voor de achterrem. kun je daar een prijsje voor maken? :Y :Y :Y
gr, Andre :W


haha dat zou wel mooi zijn ja, maar ik ben op moment echt druk aan het plannen allemaal om mijn eigen motor al af te krijgen. de deadline van april heb ik al gemist :+

omdat het er goed uitziet :Y dit ook weer, mooi gedaan :} missch wat groot in verhouding, dat reservoir :?

nee het valt opzich wel mee volgens mij is het net zo groot qua inhoud als het oude reservoir misschien nog wel iets kleiner. als hij straks ook zwart is gespoten dan zal ie wel wat minder opvallen dan lijkt hij mss wat kleiner nu steekt ie wat af met dat felblauwe

gr fritskes *D
 
haha was het maar zo mooi! :+

ik heb geen benzine en geen vonk, maar daar word aan gewerkt. ondertussen heb ik me neus volzitten met polyester hiervan komen de fotos pas als het gelukt is wat ik aan het proberen ben :9 het heeft in ieder geval te maken met pantys en polyester 8-)


gr fritskes *D
 
ga je een sara pop voor jezelf maken? ;) _O- Ik weet niet of je het weet maar als je al zo oud bent hoef je geen 25 kw plaatjes meer in je motor te hebben :W
 
hey fritskes, even op jou vraag op mijn topic terug te komen. ik heb een andere koppelingskabel gemonteerd, van een suzuki geloof ik daarna moest ik het beugeltje ook aanpassen.
full
 
ik ben met de oude kabel naar een motorzaak gegaan en een kabel gehaald die ongeveer 10cm langer was. de orginele gaskabel heb ik er nog opzitten maar die loopt nu voor de kroonplaten langs direct onder de tank. het gashandvat heb ik ook iets verdraait.
snel klaarmaken want dan kun je voor ons aan het werk.. O-)
 
hehe zeker weten! hartstikke bedankt,
ik denk dat ik er wel uitkom ik heb een tijdje bij een fietsemaker gewerkt en ik heb een arsenaal aan universele kabels en nippels gehaald en op lengte gemaakt. alleen de koppelings kabel moet wat dikker zijn als de gemiddelde fietskabel.

gr fritskes *D
 
zoo! ondertussen weer wat verder

ik ben bezig geweest een underseat te fabrieken. daarmee heb ik hulp gehad van een panty die heb ik strak tegen de onderkant van de kap aangespannen en ingesmeerd met polyester, dit werd niet zo superhard de eerste keer na de 2e laag wel toen heb ik het aan de binnenkant verstevigd met matjes. dit moet verder nog wel afgewerkt worden en er komt een plaat in die ik eruit kan halen zodat ik bij de binnenkant kan.
16042007076.jpg


ik heb nu de gaskabels en de choke eindelijk op de goede maat, ik heb gewoon flink wat nippeltjes en universele remkabels van de fietsenzaak meegenomen en dit werkt perfect de koppelingskabel is een van een andere motor omdat de kabel wat sterker moest zijn het was wel wat werk om alles op maat en de juiste nippeltjes te vinden.

hier wat fotos hoe hij er nu weer bij staat
gr fritskes
op de onderstaande foto lijkt de kont heel erg hoog maar als hij van de bok af is en je kijkt gewoon van ooghoogte is het echt de perfecte stand al zeg ik het zelf :P

18042007099.jpg

18042007100.jpg
 
:o hij draagt panties .... :X




mooie oplossing, wat ook goed schijnt te werken is een stuk van die joggingstof.
maken ze op tv van die gepimte binnenkanten van autodeuren mee.

vind je expansievaatjebeugeltjes ook wel mooi :}
 
jah ik heb het van iemand die bij ons in het pand zit hij doet in car audio hij maakt tft houders en hoedenplanken voor zijn pimp waggies. het kan ook schijnbaar van badstof maar dan word het gelijk wat dikker.
ik heb nu ondertussen de ketting er weer op liggen en de en de gashandels en kopp. etc. ook ben ik wat wat aan aan het verzinnen voor de ophanging van de koplampen.

gr fritskes *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan