fritskes 600 project!

ah oké ja cool de geraaaaaaar die ken ik zeker!! doe 'm de groeten als je 'm ziet morgen misschien :P
 
eindelijk!! gisteravond de kappen terug gekregen ik ben er heel er tevreden over!
vooral de achterkap is erg netjes en strak.

hier zonder dat het kapje wat ik gisteren geprobeerd heb en daaronder met
cbr600zwart.jpg


cbr600zwart1.jpg



het kapje is nog niet zo heel erg dus het mag wel blijven bij gebrek aan beter natuurlijk.
als iemand nog iets leuks heeft liggen is het altijd welkom !

nu dus nog maar een paar kleine dingen de verlichting kentekenplaat etc.. en de uitlaat dan is hij officieel rijdbaar ;)

gr fritskes *D
 
He Frits, ziet er goed uit hoor! Ik zou het kapje boven de koplampen erop houden, staat net iets strakker.

Veel plezier met de Rombo uitlaat!
 
jah dankje dat komt wel goed met die demper, van de week even kijken hoe kort hij gaat worden.


testritje1.jpg

testritje2.jpg

afgelopen vrijdag stukje gereden met een paar maten. ik ben maar 1 keer mijn kentekenplaat kwijtgeraakt mijn ene maat moest hem even ontwijken, maar verder geen problemen gehad de olie bleef ook lekker op temp. max 90graden toen ik net van de snelweg afreed.


gr fritskes *D
 
zooow! daar zijn we weer, het is al een tijdje geleden maar voor diegenen die het leuk vinden. hier maar weer een update. deze zomer ontzettend veel gereden zonder problemen echt geen centje pijn.

dit was in mei in de eifel erg leuk rijden daar !
eifel.jpg

de voorkuip was ik niet zo tevreden mee dus dat heeft ook een facelift gehad verder is er niet echt veel veranderd. behalve dat het koelvloeistofreservoir ook zwart is geworden.
 
zooo! daaristie weer,

helaas na een lange periode is het nu afgelopen met me bike ik heb plannen om hem de deur te wijzen. maar ik vraag me af wat ik nou kan vragen voor deze bike. ik weet wat ie me gekost heeft en dat hoef ik ook zeker niet terug maar wat is nou een realistische vraagprijs?!

zo staat ie er op het moment bij, nieuwe remblokken voor en achter, olie+filter nieuwe koelvloeistof naar mijn mening kun je de zomer door!

539940687_5_cZOA.jpeg


539946614_5_yjJ_.jpeg


376872399_5_KToz.jpeg


Gr Fritskes :]
 
oja kan eventueel ook op 25kw niet op kenteken maar met uitdraai, heb er zelf geen last van gehad met de politie of iets dergelijks. En overigens stond er een artikel in een motorblad over deze manier van afvoeren.

gr Fritskes :]
 
geweldige fiets!
over die vraagprijs... tja.. wat de gek er voor geeft he..
succes met de verkoop!
 
Terug
Bovenaan Onderaan