Frixion remschijven: waar te krijgen?

PART 66

MF veteraan
14 aug 2007
2.833
239
Amsterdam
49006875_1.jpg
49006891_3.jpg


bekijk advertentie hier.

Ik kan echt nergens informatie over het merk Frixion krijgen! hoe is dat mogenlijk wanneer ze zulke prachtige remschijven hebben? Reaction Parts UK verkoopt ze, Jos motoren is in Nederland blijkbaar de enige die er van gehoord heeft maar hun zijn nu op vakantie...

Ik wil graag informatie van mensen die dit merk en type schijven wat beter kennen. Als het een nieuw bedrijf is met een nieuw type schijf dan kan het nog wel eens zijn dat er kinderziektes inzitten (eerste generatie waves bijv.)

Bij voorbaat dank!
 
Ze lijken heel erg op de nieuwe Galfers die geleverd worden door HGA Sport in Winkel. Deze zijn er alleen voor cross-motoren.....

EDIT: op een Engelse site lees ik dat het inderdaad een huismerk is (m.a.w. een ander merk geleverd onder private label). Het zijn dus gewoon de Brakings, en dus alleen voor cross, all-road en ATV's.......
 
Laatst bewerkt:
Grappig... Toevallig vrijdag zo'n setje zien liggen.. Bij MADRacing in Noord-Scharwoude. Voor welke fiets die bedoeld waren weet ik niet, maar ook zij kunnen die dingen schijnbaar leveren.. Misschien eens een belletje aan wagen?

Ervaring heb ik dus verder niet met die dingen, maar vond ze er wel goed uit zien zo met die zwarte accenten :9~
 
Ze lijken heel erg op de nieuwe Galfers die geleverd worden door HGA Sport in Winkel. Deze zijn er alleen voor cross-motoren.....

EDIT: op een Engelse site lees ik dat het inderdaad een huismerk is (m.a.w. een ander merk geleverd onder private label). Het zijn dus gewoon de Brakings, en dus alleen voor cross, all-road en ATV's.......


die bovenste is niet voor aan cross of allroad. aan de steekcirkel te zien eerder voor een sport motor
 
Ik heb ze zien liggen bij Peter Doff motoren in Ens (Fl.) Hij ging ze op zijn circuitfiets bouwen.....

www.pdoffmotoren.nl
 
Ik las in het ZX12-R topic ook dat iemand deze had gekocht bij Jos Smit.

Ik ben toen ook wezen googlen, maar kon er ook maar bar weining over vinden. Dit is misschien ene klein maandje geleden.

Ik ben best benieuwd of het degelijk spul is of niet.
 
zijn er ondertussen al ervaringen met deze remschijven? je kan ze ook voor de hayabusa krijgen, maar remt dat dan ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan