frontale botsing op tegenmoetkomende auto

Status
Niet open voor verdere reacties.

murph

MF veteraan
3 sep 2004
7.982
28
vlaieland
Ik heb een link naar een filmpie hoe dit in zijn werk gaat.Niet bloederig maar wel heel expliciet.
Het zet je aan het denken over dubieuze inhaalacties.
Ik plaats hem hier niet.
Als er behoefte is hoor ik het wel.
Ik denk dat het bekijken van zo'n filmpje belangrijk kan zijn ivm inschatten van situaties.
De gevolgen zijn niet gering.
 
Laatst bewerkt:
Van mij mag je em plaatsen hoor. Ikzelf confronteer me 'graag' met zulke dingen.

Ik wil zulke dingen niet negeren. Is (helaas) soms de keiharde realiteit.
 
Laatst bewerkt:
mmm, je vraagt je af hoe het kan dat hij die auto niet ziet aankomen.

edit: je leert er volgens mij niet veel van
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de nut eigenlijk niet in van dit filmpje en vind het zelfs een beetje sensatizoekerij. "We" weten allemaal dat motorrijden gevaarlijk kan zijn maar om nu een crashfilmpje te plaatsen in de hoop dat mensen er wat van leren? :N

Bij deze dus het verzoek het linkje te verwijderen.
 
Ik zie de nut eigenlijk niet in van dit filmpje en vind het zelfs een beetje sensatizoekerij. "We" weten allemaal dat motorrijden gevaarlijk kan zijn maar om nu een crashfilmpje te plaatsen in de hoop dat mensen er wat van leren? :N

Bij deze dus het verzoek het linkje te verwijderen.

Ben ik niet met je eens.sterker nog.Ik vind dat ze zulke filmpjes bij de opleiding verplicht moeten tonen.Beelden laten iets duidelijker zien dan woorden.
Dit filmpje is niet bloederig of laat de dood van iemand zien.
Alleen wat de impact van een head-on botsing is.
Niettemin heb ik de link verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie de nut eigenlijk niet in van dit filmpje en vind het zelfs een beetje sensatizoekerij. "We" weten allemaal dat motorrijden gevaarlijk kan zijn maar om nu een crashfilmpje te plaatsen in de hoop dat mensen er wat van leren? :N

Bij deze dus het verzoek het linkje te verwijderen.


~[edit Baksteen: Als je commentaar hebt, dan mail je maar]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mmmhm eigenlijk alleen maar aandacht voor de voorrijders om elkaar voor te kunnen zijn.

Filmpje is niet van al te beste kwaliteit maar ik geloof dat de rest gewoon niet door heeft wat er achter zich heeft plaats gevonden.

Dit is gewoon ordinair wegracen. |(
 
Ben ik niet met je eens.sterker nog.Ik vind dat ze zulke filmpjes bij de opleiding verplicht moeten tonen.Beelden laten iets duidelijker zien dan woorden.
Dit filmpje is niet bloederig of laat de dood van iemand zien.
Alleen wat de impact van een head-on botsing is.
Niettemin heb ik de link verwijderd.
Dank je wel voor het verwijderen.

In de userpolicy staat Plaatjes of filmpjes met schokkende inhoud zijn niet gewenst. Denk hierbij bijvoorbeeld aan foto's van zwaargewonde slachtoffers van ongevallen. Een rontale botsing lijkt me nou niet echt een niet-schokkende inhoud, vandaar mijn verzoek.

En beelden laten meer zien dan woorden maar ondertussen leren "we" er allemaal niets van. Kijk om je heen naar tv/journaal/kranten en toch leren "we" er niks van...
 
~~
Dank je wel voor het verwijderen.

In de userpolicy staat Plaatjes of filmpjes met schokkende inhoud zijn niet gewenst. Denk hierbij bijvoorbeeld aan foto's van zwaargewonde slachtoffers van ongevallen. Een rontale botsing lijkt me nou niet echt een niet-schokkende inhoud, vandaar mijn verzoek.

En beelden laten meer zien dan woorden maar ondertussen leren "we" er allemaal niets van. Kijk om je heen naar tv/journaal/kranten en toch leren "we" er niks van...

Altijd dezelfden die door de slotjes heenposten.... B|




Foei.... O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan