frustratie frustratie. Waar blijft m'n K1600?

GTherman

MF'er
17 feb 2011
38
11
nog maar weer een keertje de vraag : wie heeft zijn k1600 al??
in het begin leek het er op dat er al wel 100 voor bestellingen waren.
hoeveel zijn er nu al uitgeleverd ,in dit forum zijn het er ook maar een paar: 10 ofzo?
ik heb hem in oktober al besteld, nog steeds weet de dealer niets!!
waardeloos!! en van BMW Nederland hoor je al helemaal niets.
 
'frustratie frustratie' > 'frustratie frustratie. Waar blijft m'n K1600?'
 
relax, wat in het vat zit verzuurt niet.

Peter
ook een in spanning afwachtende toekomstige K1600 berijder
 
Nah, dan zit je je dealer toch meer achter de broek aan,
dat ie toch maar eens even moet gaan navragen?!
 
Kan me de frustratie goed voorstellen..... verschrikkelijk om zo lang op je fantastische machine te moeten wachten.

Vind dat een dealer best wat meer actie mag ondernemen om in ieder geval wat meer over de leverdata prijs te kunnen geven..

Succes met wachten!
 
Sinds wanneer lopen BMW dealers hard voor hun klanten dan? Ik rijd al vanaf 1976 BMW en weet niet beter. De verkoop afdeling loopt wel voor je, maar na het tekenen van het koopcontract is de BMW dealer weer een gewone winkel.

Blijft evenwel goed klote natuurlijk, maar dan is de pret als hij er zometeen is, wel een stuk groter. Stel dat je hem direct had gehad, was die fiets nu al een half jaar oud, de nieuwigheid eraf en je er al aan gewent en dacht je misschien al aan inruilen op een weer nieuwere. Toch????

Nog even doorbijten. Sterkte.
 
Overigens, als ik in de jaren 70 en 80 bij ze binnenkwam, werd je wel met respect behandeld. Als ik tegenwoordig bij Houtrust binnenrijd met 1 van mijn oudere jaren 70 BMW's kijken ze me met de nek aan en moet ik soms smeken of ze me even willen helpen. Geldt ook voor De Jong in Alphen, wat ik al helemaal een vreemd bedrijf vind. Bij Mofra in Rijen is het al beter, maar tjonge wat kunnen sommige BMW dealers arrogant overkomen.....tsja, ik kan niet elk jaar een nieuwe BMW kopen helaas.

Overigens weet ik van Houtrust ook dat ze je als koning kunnen behandelen als je wel regelmatig een nieuwe fiets koop. Ach, de motorfiets markt heeft het ook gewoon moeilijk, zeker de merkdealers. Hoop dat het snel beter wordt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan