edraket
MF veteraan
stond er enkele weken geleden niet in de MOTO73 een artikel over service binnen DUCATI Benelux???
lees en huiver.
In najaar 2000 koop ik bij affetto een gloedjenieuw Dainese foggy replica overall, merchandising van Ducati en geleverd via de importeur Ducati Benelux.
Afgelopen jaar begon in de witte vlakken de verf spontaan los te laten, dus ik met mijn pak (adviesprijs fl.3300,=) terug naar affetto. Leo belt meteen en zegt dat het pak terug wordt gestuurd naar Italie. Dus in Oktober mijn pak naar Italie, in Januari dit jaar, nadat Ducati Benelux meerdere malen tegen Leo heeft verteld dat ze er volop mee bezig zijn, besluit Leo zelf maar eens bij de fabriek te informeren. Daar wordt verteld dat er inderdaad een pak ligt, maar ze niet weten wat daarmee moet gebeuren, omdat dit niet hun probleem is, maar bij Dainese moet worden opgelost. Dus pak terug naar Nederland, en vanuit Nederland weer naar Italie (Dainese dus) dacht ik. Niet dus. Ducati Benelux zegt dat zij dit zullen regelen, dus gaat het pak naar Ducati Benelux. Vandeweek weer eens geinformeerd hoe het met mijn pak zit, blijkt dit nog in Nederland te zijn omdat Ducati Benelux ineens bij Leo om een rekening begint te zeuren.
Zijn ze GVD helemaal zot geworden bij Ducati. Koop je een pak van 3 ruggen, en als er dan iets mee is, dan zijn ze nergens thuis om garantie af te geven. We zijn ondertussen bijna een half jaar verder, en er is dus nog steeds nix gebeurd. En ze zijn niet bepaald coulant bij Ducati Benelux. Om het pak nu nog te laten opsturen zie ik ook niet zitten, want dan kan ik er wel naar fluiten dit jaar.
wat denken jullie wat ik het beste zou kunnen doen.
lees en huiver.
In najaar 2000 koop ik bij affetto een gloedjenieuw Dainese foggy replica overall, merchandising van Ducati en geleverd via de importeur Ducati Benelux.
Afgelopen jaar begon in de witte vlakken de verf spontaan los te laten, dus ik met mijn pak (adviesprijs fl.3300,=) terug naar affetto. Leo belt meteen en zegt dat het pak terug wordt gestuurd naar Italie. Dus in Oktober mijn pak naar Italie, in Januari dit jaar, nadat Ducati Benelux meerdere malen tegen Leo heeft verteld dat ze er volop mee bezig zijn, besluit Leo zelf maar eens bij de fabriek te informeren. Daar wordt verteld dat er inderdaad een pak ligt, maar ze niet weten wat daarmee moet gebeuren, omdat dit niet hun probleem is, maar bij Dainese moet worden opgelost. Dus pak terug naar Nederland, en vanuit Nederland weer naar Italie (Dainese dus) dacht ik. Niet dus. Ducati Benelux zegt dat zij dit zullen regelen, dus gaat het pak naar Ducati Benelux. Vandeweek weer eens geinformeerd hoe het met mijn pak zit, blijkt dit nog in Nederland te zijn omdat Ducati Benelux ineens bij Leo om een rekening begint te zeuren.
Zijn ze GVD helemaal zot geworden bij Ducati. Koop je een pak van 3 ruggen, en als er dan iets mee is, dan zijn ze nergens thuis om garantie af te geven. We zijn ondertussen bijna een half jaar verder, en er is dus nog steeds nix gebeurd. En ze zijn niet bepaald coulant bij Ducati Benelux. Om het pak nu nog te laten opsturen zie ik ook niet zitten, want dan kan ik er wel naar fluiten dit jaar.
wat denken jullie wat ik het beste zou kunnen doen.