Frustratie...!!! Te klein voor een hoop motoren..

Passie

Die hard MF'er
13 aug 2008
276
0
Elim
Goeden dag,

Ik wil eigenlijk ff mijn frustratie kwijt...!!! |(

Op dit moment ben ik aan het lessen, en ik denk dat dat aardig goed gaat (het zijn nu nog maar 3 lessen geweest maar goed).

Zo ongeduldig als ik ben, ben ik nu ook aan het rond kijken naar een motor, of eigenlijk een type motor. Maar iedere x als ik een onwijs te gek gaaf mooi coole motor vind die helemaal bij mij past is hij te duur (nou kan ik mee leven, want dan moet ik maar wat harder werken) maar dan ben ik dus te klein...!!!!!! :(

Ik ben 1.61 klein, en echt nu merk ik weer hoe frustreerend het is om klein te zijn... En dan krijg je goed bedoelde reacties van bv je man of een vriend van de fam, maar toch is het kl om zo klein te zijn...!!!


Greetz Pascalle :W
 
a) Succes met lessen!
b) Veel motoren zijn wel verlaagbaar!

Wat voor motor / type heb je op het oog?
 
Laatst bewerkt:
1) dank je wel..
2) ik zou toch graag voor de cbr 600 f gaan, maar kom iedere x een cm of 5 tekort.

ik les nu ff op een honda 250cc nighthawk, tot ik de controle meer heb over de motor en dan ga ik naar een zware motor...

Greetz
 
dat van het budget begrijp ik wel,
ik zit in dezelfde situatie,
het enige verschil is dat ik dan weer 1.87m ben,

maar ik dacht dat ik op marktplaats of op dit forum een verlaagde CBR 600 f gezien had,
er is al een tijd niet op gereageerd dus hij is al een pagina verder dacht ik
 
mn vriendin is een cm korter dan jij en rijd cbr600f verlaagd, wil best ;)
 
Mijn vrouw heeft jarenlang op een ZXR400 gereden. Is ook perfect voor kleinere mensen en toch een redelijk snelle supersport.
 
Laatst bewerkt:
Het lastige is dat ik verhalen hoor dat dat helemaal niet goed is voor je motor om het te verlagen...

Dan zit je met de ligging op de weg, of is dat weer z'n groot l.l verhaal...?

Greetz...
 
Wil eigenlijk een honda... *O*


heb altijd en zeer snelle opgevoerde crx gehad, rij nu in een accoord en mijn man rijd een vfr dus vind/denk ik ook aan een honda..

*D
 
Het lastige is dat ik verhalen hoor dat dat helemaal niet goed is voor je motor om het te verlagen...

Dan zit je met de ligging op de weg, of is dat weer z'n groot l.l verhaal...?

Greetz...

Dat is als je alleen voor of alleen achter doet.. Zover hadden wij het begrepen toen we die van haar verlaagde..
 
Bij sommige kun je ook een stuk van je zadel af laten halen en hoef je dus niet aan de motor zelf te sleutelen. Heb er zelf geen ervaring mee.
 
Ik ben zelf 1.59 en heb 5 cm uit me zadel weg gesneden.

Daar moet zadel dik genoeg voor zijn natuurlijk.
Hangt natuurlijk ook af van de fiets die je wil. Een S of SS heeft een breder zadel en dat maakt ook dat je moeilijker bij de grond komt als je klein ben.

Wat voor fiets zoek je?

En gebruik de zoekfunctie eens. Staat aardig wat info op over verlagen.

Je wil een HONDA :?
Nighthawk
CBR
...
...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij sommige kun je ook een stuk van je zadel af laten halen en hoef je dus niet aan de motor zelf te sleutelen. Heb er zelf geen ervaring mee.

Bij de zxr400 lukt dat niet.. Kun misschien wel een dun hout plankje maken om op te zitten ipv je zitje vermeubelen..
 
low-budget oplossing..

full


mooi is anders & schakelen zal ff wennen zijn, als 't überhaubt lukt ... :+
 
Laatst bewerkt:
Bij de zxr400 lukt dat niet.. Kun misschien wel een dun hout plankje maken om op te zitten ipv je zitje vermeubelen..
Misschien dat een ZXR400 zo wel past? Mijn vrouw is ook niet veel groter dan 1,60 en die paste er redelijk vlot op. Ligt natuurlijk ook een beetje aan je verhoudingen; heb je naar verhouding lange of korte benen. Gewoon effe in een motorzaak gaan passen :P
 
Ja wil wel graag een Honda cbr 600 f, maar moet zeggen dat ik van een buell lightning (kleur cherry bomb translucent) ook aardig wat vlinders in mijn buik krijg, maar helaas het budget...

Maar nou moet ik zeggen dat ik de ninja 250 r en de zxr 400 ook wel erg leuk vind.. :Y

Nou ga nu naar de grote gevaarlijke stad om pasfoto's te laten maken, voor theorie en mijn autorijbewijs is verlopen |(

Greetz

:W
 
Ja wil wel graag een Honda cbr 600 f, maar moet zeggen dat ik van een buell lightning (kleur cherry bomb translucent) ook aardig wat vlinders in mijn buik krijg, maar helaas het budget...

Maar nou moet ik zeggen dat ik de ninja 250 r en de zxr 400 ook wel erg leuk vind.. :Y

Nou ga nu naar de grote gevaarlijke stad om pasfoto's te laten maken, voor theorie en mijn autorijbewijs is verlopen |(

Greetz

:W
Alias in "Frustratie...!!!"
 
Nu ik ben zelf 1m60 en ik rij nu al een jaar op een cagiva raptor 650
en anders gewoon de bike laten verlagen, toch zo moeilijk niet?
gewoon wat opletten met te zware motors, niet van pks maar van gewicht....

mijn grote droom is een supermotard, ben ik zeker te klein voor, kom soms maar 10 cm tekort... mijn vriend had een supermotard en als ik ermee de baan op ging dan was het gewoon een beetje schuin staan aan de lichten (sm zijn natuurlijk wel heel licht)

gewoon doorzoeken en laten verlagen, een bottine met een zool in en gaan met die banaan....
 
Het lastige is dat ik verhalen hoor dat dat helemaal niet goed is voor je motor om het te verlagen...

Dan zit je met de ligging op de weg, of is dat weer z'n groot l.l verhaal...?

Greetz...


zoals ik al eerder zei, mijn raptor is ook verlaagd, wel met een originele verlagingskit en heb er helemaal geen problemen mee...
Ik denk niet dat fabrikanten verlagingskits zouden produceren als het de bike plotseling veranderd in een oncontroleerbare machine
 
Terug
Bovenaan Onderaan