Frustratie...!!! Te klein voor een hoop motoren..

zowiezo suc6 met lessen. ik heb ook nog wel een ideetje,

als de ninja 250 nog f buiten berijk licht vanwege budget. kan je misschien is kijken naar zijn voorganger. ZZR 250. dit model is vanaf 1997 24KW, dus kan je zo opstappen.
ik ben zelf 1.66 en hakken op de grond gaat voor mij moeiteloos. ( mijn achtervering staat strak. deze wat losser zetten ( 5standen) zakt de motor best veel van, dus ik heb het idee dat je daar wel op gaat passen.)

motor ziet er volwassener uit als zijn opvolger. ( vind ik) hij heeft een mooier dashboard,
en een demper aan 2 zijde. ik ben er erg blij mee! die van mij is dus niet te koop.
prijzen van modellen van '97 en nieuwer liggen tussen de 2500 en 3500 euri.
als je wat meer wilt weten over rijeigenschappen ofzo dan hoor ik het wel.
full
 
Ik rijd nu zelf op een kawasaki zxr400 met mijn lengte van 1.63.

Moet zeggen dat het erg goed gaat!
 
zowiezo suc6 met lessen. ik heb ook nog wel een ideetje,

als de ninja 250 nog f buiten berijk licht vanwege budget. kan je misschien is kijken naar zijn voorganger. ZZR 250. dit model is vanaf 1997 24KW, dus kan je zo opstappen.
ik ben zelf 1.66 en hakken op de grond gaat voor mij moeiteloos. ( mijn achtervering staat strak. deze wat losser zetten ( 5standen) zakt de motor best veel van, dus ik heb het idee dat je daar wel op gaat passen.)

motor ziet er volwassener uit als zijn opvolger. ( vind ik) hij heeft een mooier dashboard,
en een demper aan 2 zijde. ik ben er erg blij mee! die van mij is dus niet te koop.
prijzen van modellen van '97 en nieuwer liggen tussen de 2500 en 3500 euri.
als je wat meer wilt weten over rijeigenschappen ofzo dan hoor ik het wel.[afbeelding]
zo, da's uit de buurt :o
 
HAHA ja niet de mijne maar dat begreep je al denk. heb hem in de zelfde kleurstelling maar deze foto vonk op het net.
 
mn vriendin is een cm korter dan jij en rijd cbr600f verlaagd, wil best ;)
Ja, maar niet alles heeft met je totale lengte te maken. Ik ben bijna 2 meter, maar heb relatief korte benen, waardoor ik wel weer op veel fietsen pas, en niet in de problemen kom met de tank. Maatje van mij is iets korter, maar past dus niet op veel motoren ivm de tank ;)
 
ik ben 1.57m en herken het probleem van te klein zijn helemaal. Heb echter wel altijd de motoren gereden die ik wil rijden.
Ben begonnen op een Kawasaki EX500s (gpz500s) Leuke en lichte beginnersmotor die als je kleiner bent goed te handelen is. Daarna een zxr400 gehad, maar die beviel me niet omdat ik ook reuma heb en last kreeg van de zithouding (heupen te veel gebogen). Daarna dus de Zx6R van mijn man gereden. Dat ging prima (is een ouder model) en zelf een ducati monster gekocht. Helemaal goed, past prima.

Dit jaar van mijn werkgever een honda deauville gekregen ivm fileleed :) Deze is niet verlaagd, maar mijn buddy is uitgehold. Ik kan nu net bij de grond met 2 voeten, en goed met 1, maar ik kijk bij stoplichten wel heel goed naar de spoorvorming :+

Er zijn motoren waar ik absoluut nooit niet op ga passen maar er is genoeg mogelijk hoor.
 
ik ben ook 1.57, en ik rij de Kawa ZXR400, top bike,

ik heb soms moeite met parkeren of de motor omdraaien, maar met gedult kom je een heel eind!
dacht ook dat ik geen passende motor kon vinden, maar ik kan zelfs op de R1 van mijn man rijden!

eind goed al goed, succes met je zoektocht!

PS vriendinnetje van me heeft een Buell, is ook 1.60, en past perfect!
 
Laatst ook iemand hier op 't forum gehad die ook klein was (1.61? :?), en die had een Thundercat aangeschaft geloof ik. Maar idd, meeste motoren kan je verlagen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan