Fryske Riders Sammelje Hjir diel 14

It hiele Fryske lân is moai minsken ... gewoan ride en by elke ôfslach gewoan in gokje nimme. Komst op de moaiste plakjes :+

Myn âlders diene dat froeger ek al... freegjen se oan ús as bern, links rjochts? As dobbelje, even links, oneven rjochts.
 
Foar de Fryske riders.

Dit jier, wurdt der nei 2 corona jieren eindeliks wer in "Kom nei de pier" evenemint organiseare.

It is de tongersdei foar Pinksteren, 2 juni. It doel is om mear dan 1000 motoren by elkoar komme te litten op de ier by Holwerd. Oanvang 20:30.

Mear info op de FB pagina fan de "Friese Motorrijders"

Binne der minsken fan hjir die ek hinne sille?
 
Misschien wel leuk maar waarom om 20:30 ? Is geen probleem voor mij . Maar overdag lijkt me leuker
 
Misschien wel leuk maar waarom om 20:30 ? Is geen probleem voor mij . Maar overdag lijkt me leuker
De keren dat ze het hebben Georganiseerd, is het altijd al op de donderdagavond voor Pinksteren geweest.

Overdag mowten mensen ook werken natuurlijk.


Volgens mij is het ook meer begonnen als, laten we eens kijken hoeveel motoren we samen kunnen brengen op de pier.
 
Wy geane de dei dernei in lang wiikein nei Luxemburg te motorriden; dus ik bin der net by.

Oars krekt in ritsje even.
 
By de yn/útgong fan de parkeargaraazje op it Zaailand, Ljouwert stie juster in wiete Honda mei in kofferset en in topkoffer.
Yn fan hjir?

Ik stjin meastens yn de buurt fan de fietsenstallling op it Zaailand.
 
iemand vanuit bolsward/sneek die erheen gaat ? denk dat ik toch wel ff ga zien .
weet nog niet op de oldtimer of de normale motor .
 
iemand vanuit bolsward/sneek die erheen gaat ? denk dat ik toch wel ff ga zien .
weet nog niet op de oldtimer of de normale motor .

Dit is een dynamische lijst, ofwel tijden, plaatsen kunnen soms nog veranderen


Bolsward lootsma transport 18.45 uur
Er lijkt dus een groepje vanuit Bolsward te starten/verzamelen
 
ik heb geen facebook dus bedankt :t
Er zullen vast meer zonder Facebook zijn.

Winsum (frl) carpool 19.15 uur
Drachten Mc Donalds A7 19.00 uur
Eastermar motorcamping witveen 19.00 uur
Burgum wetterstins 19.45 uur
Heerenveen Mc Donalds 19.00 uur
Bolsward lootsma transport 18.45 uur
Leeuwarden FEC/Jumbo 19.45 uur
Hijum kikkert 20.00 uur
Akkrum Carpool 19.00 uur
Buitenpost Wok restaurant 19.45
Stiens Sint Vitensplein 20.00 uur
Drachten Lady’s only de Roef 7 19.00 uur
Harlingen Mc Donalds 18.30 uur
Dokkum Mc Donalds 19.30 uur
Winschoten Circuitje 17.45 uur
Hoogezand carpool rijksweg oost A7 18.00 uur
Meerstad P+R 18.15 uur
 
It wie in moai treffen. It waar siet gigantisch mei, wêrtroch 1015 motoren op de pier sammelen. Leuk om âlde bekenden en nije minsken te moetsjen.


20220602_210152.jpg
20220602_205437.jpg
19053637-ba7d242f25b023d62c95.jpg
 
Noem het zoals je wilt, maar dit zijn van die types waar iedereen zich kapot aan ergert. En als het dan mis gaat, zijn andere mensen de klos.
Ik hoop dat deze ‘mongool’ zijn elleboog gebroken heeft. Misschien leert ie dan iets.
 
Hallo allen,

Zal me even voorstellen, Martijn 32 woonachtig in Snits en ik rijdt een Yamaha Tenere. Zelf heb ik Weinig “gelijkgestemden” in de buurt, hoop hier wat te treffen, voor een rit etc.

Groet Martijn
 
Hallo allen,

Zal me even voorstellen, Martijn 32 woonachtig in Snits en ik rijdt een Yamaha Tenere. Zelf heb ik Weinig “gelijkgestemden” in de buurt, hoop hier wat te treffen, voor een rit etc.

Groet Martijn
Hi Martijn,
Welkom hier. Dit is een redelijk stil / rustig topic.
Mijn ervaring de laatste jaren is dat je via Facebook groepen sneller aan kunt halen bij ritjes.

Groetnis,
Herre
 
Terug
Bovenaan Onderaan