FU smiley

FU smiley terug

  • Hij moet terug, ik kan me niet uiten

    Stemmen: 35 48,6%
  • Hij mag terug, mits correct gebruikt

    Stemmen: 25 34,7%
  • Hij mag niet terug, hij tart de openbare orde

    Stemmen: 12 16,7%

  • Totaal aantal stemmers
    72
Half OT: misschien vervangen door een opgestoken duim? Gaat wel over iets heel anders, maar lijkt me wel een handig koppie.
 
Ik vindt het prettig als mensen tegen mij reageren zoals ze dat ook in het normale leven zouden doen.
Als je mij tegenkomt zeg je eg nie FU tegen mij, dus laat die smiley er maar lekker uit.

Nooit tegen je vriend al dollend gezegd fuck you? DAT stelt die smiley voor.
Niet gemeend dus, met een vette smile erbij.
 
Nooit tegen je vriend al dollend gezegd fuck you? DAT stelt die smiley voor.
Niet gemeend dus, met een vette smile erbij.
Pooh, jouw middelvingertje is tot nu toe nog vrijwel altijd verkeerd begrepen. Dat het een lachend gezichtje is wil niets zeggen als er zo'n knots van een in- en uitzoomende middelvinger bij staat.
 
Fuck off pooh. })

sorry vriend.. verkeerde geslacht lieverd
fuckyou.gif
 
Ik respecteer mijn vriendin boven alles (bijna toch) maar wil dat zeggen dat je daarom niet meer met elkaar mag dollen? tss

Wat jij met jouw vrienden doet moet jij weten.

Ro, die geen vork hoeft te slikken.
 
Ik respecteer mijn vriendin boven alles (bijna toch) maar wil dat zeggen dat je daarom niet meer met elkaar mag dollen? tss

Nou Pooh, bij deze ben jij uitgeroepen tot de grootste gedupeerde van de :j verwijdering op makkelijke manier ;)
 
Pooh, jouw middelvingertje is tot nu toe nog vrijwel altijd verkeerd begrepen. Dat het een lachend gezichtje is wil niets zeggen als er zo'n knots van een in- en uitzoomende middelvinger bij staat.

Dat kan je makkelijk oplossen door de rooie erbij te stoppen!
Dan is't meteen duidelijk welk gevoel erachter zit :(
 
Is het niet mogelijk om alleen een :j smilie te tonen aan diegen die aangegeven hebben in hun preferences dat ze die ook willen zien, en voor de andere een :( (of gewoon helemaal niks) Ik heb der persoonlijk iig niets op tegen, in sommige gevallen kan het een verhaal goed ondersteunen ;)
 
Is het niet mogelijk om alleen een :j smilie te tonen aan diegen die aangegeven hebben in hun preferences dat ze die ook willen zien, en voor de andere een :( (of gewoon helemaal niks) Ik heb der persoonlijk iig niets op tegen, in sommige gevallen kan het een verhaal goed ondersteunen ;)
Nee, want :( is zeker weten een negatieve smiley.. :j wil je niet niet als negatieve smiley, omdat mensen dat denken is het gedoe erover begonnen :(
 
Nee, want :( is zeker weten een negatieve smiley.. :j wil je niet niet als negatieve smiley, omdat mensen dat denken is het gedoe erover begonnen :(
Is toch niet zo gek, dat mensen dat denken, met zo'n dikke middelvinger recht in je treiter? Sodemieter op!
 
Terug
Bovenaan Onderaan