Fuck 25 KW!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hoop dat dat komt vanwege de 2de typekeuring en de prijzen om de boel te begrenzen. want als je als beginner denkt 25kW zat te zijn, dan is het niet echt goed. 2 jaar is niet veel!
 
foei dani ! Beetje onder mijn inlog posten!
daar staan lijfstraffen op vanmiddag :p

Ik rijd op een r1 2005 met iets meer dan 25 kw. Mn meisje met een r6 2006 met 25 kw. ;)

En goedemorgen mister green gsxr ;)
 
Moet je daar nou helemaal een topic voor openen? Dat wisten de meesten hier al namelijk.

Oh je vriendin deed dat onder jouw account. Lijfstraffen vanmiddag? Ik hoop niet dat je haar teveel inwendige stokslagen geeft!
 
ik hoop dat dat komt vanwege de 2de typekeuring en de prijzen om de boel te begrenzen. want als je als beginner denkt 25kW zat te zijn, dan is het niet echt goed. 2 jaar is niet veel!
net 1000 km op de teller zeker? ;)
 
Laatst bewerkt:
Moet je daar nou helemaal een topic voor openen? Dat wisten de meesten hier al namelijk.

Oh je vriendin deed dat onder jouw account. Lijfstraffen vanmiddag? Ik hoop niet dat je haar teveel inwendige stokslagen geeft!


Inwendige stokslagen, goh goh goh.. wat een niveau om 9:20 op een zaterdagochtend! :+


:^

Fuck 25 kW! Heb het nooit gereden, maar toch haat ik het! _O-
Komende donderdag *O* *O* *O* *O* *O*


Rijd jij niet 25kW? Sjonge jonge jonge! Je weet toch wel dat je dan onverzekerd rondrijdt? Echt onverstandig hoor.. Sjonge jonge jonge!




:+
 
Laatst bewerkt:
Toen ik mijn rijbewijs haalde had ik een 175cc oldtimer (reed ik al op voordat ik een rijbewijs had overigens ;) ) en een week later kocht ik een cb750 oldtimer, big mistake: letterlijk en figuurlijk veel te zwaar voor mij. Mooie fiets, maar niet om op te beginnen.

Dat is meestal het probleem: jong, snel en wild zoals ik en bijna iedereen. en de klassieke fouten maken. Nou reed ik al een 6tal jaartjes op schakelbrommers, dus beheersing is het probleem niet.

Probleem is anticipatie van ander verkeer, op andere plekken op de weg. Een racebak is nou niet echt een motor om te wennen aan dat verkeer en de gevaren ervan (ja, ook ik behoor tot de 'gevallenen', je behoort ofwel tot de groep die is, ofwel de groep die nog moet ;) ).

Na al die jaren gereden te hebben op alles wat 2 wielen heeft rij ik nu op een Honda Dax replica 125cc sinds vorig jaar april. Man, ik heb er weer plezier in! :) en ook geen haast meer ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan