Fuck Fuck Fuck

Hooguit een hele dikke bekeuring (is ook klote genoeg :( ) maar voor je rijbewijs hoef je je geen zorgen te maken, zie ook m'n vorige post.
 
Rijbewijs kan nog steeds ingenomen worden hoor (rijontzegging voor bep tijd). Bij die snelheden mag je toch wel eventjes wat sprookjes aan zijne/hare edelhoogachterbaarheid de rechter vertellen.
 
Geen Bora gezien....
Dan maar hopen dat het alleen knaken kost :} :} :}
Ik help het je hopen, anders is het mooi om te
bigcry.gif
bigcry.gif
bigcry.gif
 
Hopen dat het goed verloopt idd..

maar bij me kennis kwamen ze toch ff langs hoor *D
 
Ben alweer redelijk bijgekomen van de schrik.

Ben al blij om te horen dat ik mijn R1 en rijbwijs houd, als het tenminste meezit.

Die duiten zijn jammer dan, maar mijn R1 is een stuk duurder en de zomer staat voor de deur.
 
hopenlijk hebben ze door het remmen geen stabiele snelheid kunnen meten !!!, dat is je enige kans!!



heb je een flits gezien ???
 
Rijbewijs kan nog steeds ingenomen worden hoor (rijontzegging voor bep tijd). Bij die snelheden mag je toch wel eventjes wat sprookjes aan zijne/hare edelhoogachterbaarheid de rechter vertellen.
Lees mijn posts es, het is hun (justitie) taak om te BEWIJZEN dat JIJ de bestuurder was, en dat KUNNEN ze niet, ze hebben daar geen enkel bewijs voor, alleen sterke vermoedens maar da's niet genoeg!! Ze hebben geen poot om op te staan, alleen de eigenaar van het kenteken krijgt een boete voor de geconstateerde snelheid.
 
Ben alweer redelijk bijgekomen van de schrik.

Ben al blij om te horen dat ik mijn R1 en rijbwijs houd, als het tenminste meezit.

Die duiten zijn jammer dan, maar mijn R1 is een stuk duurder en de zomer staat voor de deur.
En niet weer een vakantie die niet doorgaat omdat 1 van ons iets doms gedaan heeft hè? :+ :j
 
Wat is dat dan voor een vage instelling? Je moet hopen dat die jongens gewoon in de berm effe een plasje aan het doen waren omdat ze weer eens te veel koffie hadden gedronken.
Daar heb je dan wel gelijk in ;)
Maar geld is geld en rijontzegging plus motor kwijt doet VEEL meer pijn bij mij dan dat geld.

Het blijft wel zonde '(
 
Lees mijn posts es, het is hun (justitie) taak om te BEWIJZEN dat JIJ de bestuurder was, en dat KUNNEN ze niet, ze hebben daar geen enkel bewijs voor, alleen sterke vermoedens maar da's niet genoeg!! Ze hebben geen poot om op te staan, alleen de eigenaar van het kenteken krijgt een boete voor de geconstateerde snelheid.
Kunnen ze dan niet vragen wie er gereden heeft.
Of mag ik hierbij zwijgen :?
Voor wat ik weet hoef ik hierop niet te antwoorden.
Alleen de rechter zal dan niet zo mild zijn met zijn geldboete :(
 
Bij het dorpke Zeeland.
Kwam van de rotonde af, trok ff op tot 200 km/h totaan de eerste stoplichten (waar fietsers vaak oversteken op een mooie zomerdag).
Reed daar toen weer met een gangetje van 120 km/h en stond toen stil voor een rood verkeerslicht bij dat tankstation.
Meteen daarna doorgetrokken tot ver tegen het rood aan om te horen hoe de motor zich hield.
Vlak bij de Shell stonden ze aan de rechterkant in de bosjes weggedrukt.
Remde meteen toen ik er voorbij was met volle kracht en sloeg meteen links af het centrum in.
Had geen zin om rechtdoor te gaan omdat ze je daar op kunnen vangen bij die vluchthaven.
Je weet trouwens toch dat ze op dat stuk wel vaker staan :? |( Nou ja, nu is daar niks meer aan te doen ;(
 
Ja,

Heb je een flits gezien :?
Heb niets gezien. Maar ik was dan ook bezig om in de ankers te gaan hangen en dan heb ik geen tijd om nog in mijn spiegels te kijken wat er zich achter mij afspeelt en daarbij had ik mijn donkere vizier naar beneden geklapt vanwege de snelheid en ik kan hierdoor zat zien, maar niet alles.
 
Zouden ze met die snelheid goed kunnen meten? Vraag het me af hoor..... :?
Enniewaj flink balen maar je kan het niet meer terug draaien, alleen het beste van hopen.

Suc6 ermee enne kop op
 
Kunnen ze dan niet vragen wie er gereden heeft.
Of mag ik hierbij zwijgen :?
Voor wat ik weet hoef ik hierop niet te antwoorden.
Alleen de rechter zal dan niet zo mild zijn met zijn geldboete :(
Zeg maar dat het een kwajongen van www.motorforum.nl (zonder streepje) was die je motor had gepikt. En dat je hem daarna weer teug hebt gevonden. Klinkt wel geloofwaardig toch?
 
Kunnen ze dan niet vragen wie er gereden heeft.
Of mag ik hierbij zwijgen :?
Voor wat ik weet hoef ik hierop niet te antwoorden.
Alleen de rechter zal dan niet zo mild zijn met zijn geldboete :(
Het kan goed zijn dat je binnenkort een oproepje komt om even bij politie of justitie langs te komen. Kijk, ze kunnen NIET bewijzen dat jij de bestuurder was en dat weten ze maar al te goed, hun enige mogelijkheid is dan door jou onder druk te zetten en je bekend dat jij inderdaad de bestuurder was, dit NOOIT doen, gewoon volhouden dat je iemand voor een proefrit had die je niet kent, als borg heb je zijn autosleutels bijv. geleend, en is hij op jou R1 op pad geweest, daarna is die persoon weer vertrokken en jij weet niet wie het was. Als je gewoon stug zoiets volhoudt kunnen zij daar niks mee, hun enige kans is een verklaring van jou waarin je zegt dat jij de bestuurder was, zolang je dat ontkent hebben zij geen poot om op te staan (daarom flitsen ze in Duitsland van voren, om het gezicht van de bestuurder, bij auto's dan ook op de foto te krijgen, als extra bewijs wie de bestuurder was).

Zoiets gaat wel het justitiele circuit in (buiten de Wet Mulder valt dit, ERG VER erbuiten zelfs }) ) maar het zal bij een boete/schikking blijven dan.

[me]Revolution heeft ondertussen enige ervaring met justitie en weet er wel iets vanaf :+ |( [/me]
 
Zouden ze met die snelheid goed kunnen meten? Vraag het me af hoor..... :?
Enniewaj flink balen maar je kan het niet meer terug draaien, alleen het beste van hopen.

Suc6 ermee enne kop op
Ik ben toen op de Peel (legaal) geflitst met 245 km/h. De max snelheid van dat ding was 250 km/h mits je met een constante snelheid reed.
 
Ik heb het ook eens gehad. Enkele maanden terug. Ik reed rond de 240 volgens mij. Heen niks gezien, terug zie ik een busje staan aan de andere kant achter het viaduct. Of er nou een flitsdinges stond weet ik niet, hij was wel buiten bezig, maar niet bij de vangrail. Op het moment dat ik wat had moeten zien heb ik niks gezien. Geen busje, geen flits, geen apparaat, helemaal niks. Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk...

Dus ik zit nog steeds in spanning... ;( En jij dus ook de komende weken / maanden... :(
 
Laatst bewerkt:
Lees mijn posts es, het is hun (justitie) taak om te BEWIJZEN dat JIJ de bestuurder was, en dat KUNNEN ze niet, ze hebben daar geen enkel bewijs voor, alleen sterke vermoedens maar da's niet genoeg!! Ze hebben geen poot om op te staan, alleen de eigenaar van het kenteken krijgt een boete voor de geconstateerde snelheid.

}) }) })

Zou een topic op Motor-Forum niet als bewijs gelden dan???????????

8-) .... :P
 
Heb niets gezien. Maar ik was dan ook bezig om in de ankers te gaan hangen en dan heb ik geen tijd om nog in mijn spiegels te kijken wat er zich achter mij afspeelt en daarbij had ik mijn donkere vizier naar beneden geklapt vanwege de snelheid en ik kan hierdoor zat zien, maar niet alles.
ik neem aan dat die R1 dusdanig remt dat die radar nooit 3x achter elkaar een stabiele (zelfde) snelheid kan meten, als je echt geen flits gezien hebt, kan het meevallen.(meestal is zo,n flits irritant duidelijk)


Als je dit er zonder zonder financiele kleerscheuren afbrengt mag gerust je remschijven kussen !!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan