Fuck Fuck Fuck

Ik gok dat er geen Yammie in zn rijbewijs staat bij "naam" :P
jump.gif
voor zover ik weet is hij idd nog niet bij het gemeentehuis geweest om zijn naam officieel aan te passen :+
 
Op dinsdag 28 mei 2002 23:03 schreef koga_xx het volgende:Als je dit er zonder zonder financiele kleerscheuren afbrengt mag gerust je remschijven kussen !!!!
Euh nee. Die zullen wel enorm heet zijn geweest.
Had eigenlijk over 3000 km terug moeten komen voor nieuwe. Zal nu dus wel een heel stuk eerder moeten denk ik })
 
Tijd dat alle supersporters hier een disclaimer in hun signature krijgen. :P

"Alles wat hier gepost wordt berust niet op waarheid en is dientengevolge volledig verzonnen"

8-)
 
Tijd dat alle supersporters hier een disclaimer in hun signature krijgen. :P

"Alles wat hier gepost wordt berust niet op waarheid en is dientengevolge volledig verzonnen"

8-)
Dus die foto's van Maximum zijn dus toch gemaakt met Fotosoep :P
Euh...Maximum, biertje? ;)
 
Laatst bewerkt:
Het begint ondertussen misschien wel rendabel te worden om gezamelijk full-time een advocaat in dienst te nemen. :)
 
Het begint ondertussen misschien wel rendabel te worden om gezamelijk full-time een advocaat in dienst te nemen. :)
Hehe, had ik ook al es aan gedacht ja. :)

Ik wil er dan op 28 juni as. wel gebruik van maken, vandaag weer een brief gehad van justitie dat ik dan bij onze lieve vrienden verwacht wordt. |(
 
Op dinsdag 28 mei 2002 23:03 schreef koga_xx het volgende:Als je dit er zonder zonder financiele kleerscheuren afbrengt mag gerust je remschijven kussen !!!!
Kijk uit voor de scherpe randjes...
Nou ik hoop dat je je VRO gewoon kan gaan doen, dus dat je je Yamaha, je rijbewijs en voldoende cash hebt om de benzine te betalen...
 
heeeeeeeel erg kut voor je

extra info

punt 1:
Je moet zelf bekend maken wie er op je fiets gereden heeft !!! is niet zo dat de politie dat moet bewijzen

punt 2:
Je fiets kunnen ze niet in beslag nemen .. je rijbewijs wel !!!
als je id geflits bent moet je voorkomen waarna de rechter je rij ontzegging kan geven
 
We kunnen ons ook aan de regels houden L :+ L

Volgens mij kunnen wij dat nou juist niet, vandaar die advocaat. :)

't is zijn taak uit te leggen dat we er niks aan kunnen doen, dat we allemaal motorisch gestoord zijn aan onze rechterpols, soort Gilles Delatouret (vergeef me de spelling) maar dan in iets meer fysieke vorm.
 
je had misschien je motor die avond nog als gestolen moeten opgeven?

Dan zeg je dat je thuiskwam met je wagen en je motor stond niet meer op de oprit.

Je zet je motor enkele dagen later ergens verkeerd geparkeerd of zo, en nog wat later krijg je een telefoontje: "goed nieuws voor u mijnheer, we hebben uw motor teruggevonden!"

Als er een grote kans is op inbeslagname zou ik dit ernstig overwegen.
 
heeeeeeeel erg kut voor je

extra info

punt 1:
Je moet zelf bekend maken wie er op je fiets gereden heeft !!! is niet zo dat de politie dat moet bewijzen
Zo proberen ze het te spelen ja, door jou de bal toe te kaatsen maar ZIJ zijn nog altijd de partij die een overtreding geconstateerd hebben, en je bent verdachte, en niet bij voorbaat schuldig, ze moeten met bewijs komen en dat hebben ze (zolang je geen domme dingen zegt) domweg NIET en zonder bewijs geen veroordeling.

punt 2:
Je fiets kunnen ze niet in beslag nemen .. je rijbewijs wel !!!
als je id geflits bent moet je voorkomen waarna de rechter je rij ontzegging kan geven
Zie hierboven. Alleen als jij toegeeft dat je bestuurder was wel ja... anders niet.

En als ze vragen wie de bestuurder was, stug het proefritverhaal volhouden, niet geloofwaardig maar dat doet er niet toe. Bewijs hebben ze niet en dan zullen ze wel moeten hebben in de vorm van een verklaring.
 
Kijk uit voor de scherpe randjes...
Nou ik hoop dat je je VRO gewoon kan gaan doen, dus dat je je Yamaha, je rijbewijs en voldoende cash hebt om de benzine te betalen...
:^ enne... (ook wat zwarte humor :) ) als dat niet zo is... wie ging er van de zomer ook nog meer naar Tjechiè :? Ik zoek misschien nog iemand om mee te rijden :+

Niet boos worden Yammie, ik kon het niet laten
AZZANGEL.gif
 
Laatst bewerkt:
Zo! Dat wordt dus ff 'bidden'
screams.gif
en maar hopen dat er niets (de wonderen zijn de wereld nog niet uit) gebeurd. Als je wel je verhaalthe mag vertellen mag je dus heel erg je best doen om de rechter (o.i.d.) met een stalen gezicht te vertellen dat iemmand anders
yoda.gif
je
R1.gif
even had geleend voor een proefrit.
angel.gif


Het begint ondertussen misschien wel rendabel te worden om gezamelijk full-time een advocaat in dienst te nemen. :)

Volgens mij redden we het voorlopig nog wel met de adviezen van REV. Het is alleen jammer voor hem dat het n.a.v. praktijkervaring is verkregen ;)
 
Laatst bewerkt:
He Revolution lijkt me bullshit wat je verteld

Mocht het wel waar zijn dan kunnen ze altijd nog je kleding combi combineren met de foto (ga nou niet zeggen dat die deze moet weggooien...)
Dit kan absoluut aangezien er twee gevallen van zijn

In beide gevallen reden de motorrijders te hard langs flitspalen
Nadat ze staande gehouden werden bleek dat er nog een stapeltje foto's op het bureau laggen met dezelfde motor/kledingcombi waarna ze alle boetes mochten betalen
Dit verhaal heeft in alle bladen zo'n beetje gestaan
 
Laatst bewerkt:
Stonden aan de andere kant begrijp ik.
Dat is tegengestelde richting op flitsen dan :?
Dus jou van voren. Of ze moeten er met een lasergun gestaan hebben.

Afwachten kerel.
Maar mooi is het niet natuurlijk.

Edit: fout gelezen...tsja ehhhhh...K*T
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:36 schreef Yammie het volgende:en stond toen stil voor een rood verkeerslicht bij dat tankstation.
Meteen daarna doorgetrokken tot ver tegen het rood aan om te horen hoe de motor zich hield.
Vlak bij de Shell stonden ze aan de rechterkant in de bosjes weggedrukt.
...
Ofwel, ze konden hem vanachter flitsen, denk ik...
 
He Revolution lijkt me bullshit wat je verteld

Mocht het wel waar zijn dan kunnen ze altijd nog je kleding combi combineren met de foto (ga nou niet zeggen dat die deze moet weggooien...)
Dit kan absoluut aangezien er twee gevallen van zijn

In beide gevallen reden de motorrijders te hard langs flitspalen
Nadat ze staande gehouden werden bleek dat er nog een stapeltje foto's op het bureau laggen met dezelfde motor/kledingcombi waarna ze alle boetes mochten betalen
Dit verhaal heeft in alle bladen zo'n beetje gestaan
Het is in Nederland nog altijd zo dat er sluitend bewijs moet zijn als iemand veroordeeld wordt (of dit nou om een moord of om een invordering van een rijbewijs gaat doet er niet toe). Zonder bewijs geen veroordeling, zo simpel is het.

En kleding is geen enkel bewijs, ten eerste zijn de foto's volgens mij zwart/wit en ten tweede kun jij evengoed je pak hebben uitgeleend aan die persoon van die proefrit en ten derde ben jij niet de enige in Nederland met zo'n pak.

Nogmaals, geloofwaardig hoeft het niet te zijn, maar sluitend bewijs hebben ze niet.

Hierna aanvechten dat jij niet op die tijd op die plaats aanwezig was met je R1 (dit sluit weer goed aan bij je proefritverhaal) en je haalt van Tuftufclub een bezwaarschrift over het aantal valse kentekens in Nederland, ijkrapporten opvragen etc. etc. Gewoon alles in de strijd gooien om de boel zoveel mogelijk te traineren...

Zo zou ik het doen, ik denk echt dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken, het is zowiezo nog maar de vraag of je echt wel geflitst bent... :)
 
He Revolution lijkt me bullshit wat je verteld

Mocht het wel waar zijn dan kunnen ze altijd nog je kleding combi combineren met de foto (ga nou niet zeggen dat die deze moet weggooien...)
Dit kan absoluut aangezien er twee gevallen van zijn

In beide gevallen reden de motorrijders te hard langs flitspalen
Nadat ze staande gehouden werden bleek dat er nog een stapeltje foto's op het bureau laggen met dezelfde motor/kledingcombi waarna ze alle boetes mochten betalen
Dit verhaal heeft in alle bladen zo'n beetje gestaan

Als Yammie nog niet eerder herkenbaar op een foto heeft gestaan, lijkt het mij dat er niets aan de hand is. In dit land gaan de grootste criminelen vrijuit i.v.m. vormfouten e.d. dus het lijkt me sterk dat ze een groots onderzoek gaan opstarten om deze snelheidsduivel
devilish.gif
aan het
crucified.gif
te nagelen. Als ze dan toch echt per se zijn pak willen zien leent hij d'r toch gewoon 1 van iemmand anders??
 
Op dinsdag 28 mei 2002 23:34 schreef Revolution het volgende:Zo zou ik het doen, ik denk echt dat je je niet teveel zorgen hoeft te maken, het is zowiezo nog maar de vraag of je echt wel geflitst bent... :)

dat laatste ben ik zeker met je eens Rev, maar ja dat worden wel een paar weekjes/maanden zweten voor Yammie
bigeyecry.gif
 
Laatst bewerkt:
He Revolution lijkt me bullshit wat je verteld

Mocht het wel waar zijn dan kunnen ze altijd nog je kleding combi combineren met de foto (ga nou niet zeggen dat die deze moet weggooien...)
Dit kan absoluut aangezien er twee gevallen van zijn

In beide gevallen reden de motorrijders te hard langs flitspalen
Nadat ze staande gehouden werden bleek dat er nog een stapeltje foto's op het bureau laggen met dezelfde motor/kledingcombi waarna ze alle boetes mochten betalen
Dit verhaal heeft in alle bladen zo'n beetje gestaan

Dat feest gaat dus ff niet door he, Nognietingebruik en ik rijden op eenzelfde CBR600F, met een MJK Steel pak, allebei een zwarte helm en ook nog eens beide +/- 2 meter lang. Verder zou je dan als Ducati-rijder met een Ducati-pak ook serieus de lul zijn... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan