Fuck Fuck Fuck

Crash :?

Edit: Beert haalt opgelucht adem dat ie `maar` geflitst is .......
 
Laatst bewerkt:
Laat me raden, je bent geflitst.... |(

(zie Yammie's signature :? )
 
Laatst bewerkt:
Ooooo nix aan de hand, geen crash !!!
Nou ja, is ook niet lekker
Edit 2: Beert leest nu dat het wel erg hard ging :(
 
Laatst bewerkt:
Ik heb idd het idee dat ik geflitst ben ;(
Net mijn R1 terug van zijn grote beurt en wilde wel ff kijken of alles nu beter liep kwa snelheid opbouwen.
Reed dus ver over de 230 km/h en toen....

FUCK!!!

Pliessie aan de kant van de weg |(
 
Hmmmmmmmm.........230 is niet goed. Hopen dat ie mislukt is....
 
Laatst bewerkt:
Met prettige snelheid geflitst? :?
Niet aangehouden?
Succes en duimen dan maar, ben ik ook al een paar weken mee bezig ;)
 
Misschien geflitst? :?

Toch niet staande gehouden? Dan ben je hem dus ook niet kwijt, laat ze maar es bewijzen dat JIJ de bestuurder was, kunnen ze niet dusse... dus alleen een vette boete mocht je geflitst zijn maar verder niks.
 
Moeten ze je niet aanhouden om je motor in beslag te nemen? Ik heb nooit gehoord dat ze je motor (of auto) thuis op komen halen???
 
Niet zo mooi dus :( Maar jij hebt echt een flits-apparaat/auto gezien :? Of reed jij wat te snel daarvoor })

Veel sterkte alvast.. Ken het molentje..
 
Misschien geflitst? :?

Toch niet staande gehouden? Dan ben je hem dus ook niet kwijt, laat ze maar es bewijzen dat JIJ de bestuurder was, kunnen ze niet dusse... dus alleen een vette boete mocht je geflitst zijn maar verder niks.

Nou.. kennis van mij werd een keer geflitst met 210km/h en ze kwamen mooi ff een bezoekje brengen bij hem thuis..
 
fuck fuck fuck ... oef.

zwaar K*t voor je natuurlijk, maar begon al te vrezen dat er weer eentje het asfalt geschraapt had..

in alle geval: success ermee 't is :r
 
Tis heel simpel, het kan zijn dat je een oproepje van justitie krijgt om te komen verklaren waarom de motorfiets met kenteken blabla daar zo hard reed, die fiets staat op jou naam maar dat betekent nog niet automatisch dat jij ook de bestuurder was, gewoon zeggen dat je iemand voor een proefrit had. Geloofwaardig is het niet maar dat doet er niet toe, het is HUN taak om te BEWIJZEN dat jij de bestuurder was, en dat kunnen ze niet zonder staandehouding, en ze kunnen dan niet jou rijbewijs of motor inbeslagnemen, alleen krijgt de eigenaar van de motorfiets (jij dus) een dikke bekeuring.
 
Waar reed je ergens? (btw. Yammie kwam net bij mij vandaan uit Nijmegen...)
Bij het dorpke Zeeland.
Kwam van de rotonde af, trok ff op tot 200 km/h totaan de eerste stoplichten (waar fietsers vaak oversteken op een mooie zomerdag).
Reed daar toen weer met een gangetje van 120 km/h en stond toen stil voor een rood verkeerslicht bij dat tankstation.
Meteen daarna doorgetrokken tot ver tegen het rood aan om te horen hoe de motor zich hield.
Vlak bij de Shell stonden ze aan de rechterkant in de bosjes weggedrukt.
Remde meteen toen ik er voorbij was met volle kracht en sloeg meteen links af het centrum in.
Had geen zin om rechtdoor te gaan omdat ze je daar op kunnen vangen bij die vluchthaven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan