Fuck Het Milieu Goes 66 waarom lezen we niks???

Heb je nou dat officiële Bol d`or 2003-T-shirtje aan op dat fotootje Arckira?

[me]DarthDave was te krenterig voor de officiële T-shirt dus had ie maar zo`n 3 voor 30 Euro-T-shirtje gekocht :+ .[/me]
 
Fuck Fuck we wachten op je alleen is ie hier nu net weggereden dus het kan wel ff duren voor ie naar het MF komt
 
TOT SLOT

Ja mensen,
ik heb het nogal druk gehad met reislijden.
Zeker als er een motor mee ophoud is het flink aanpoten.
Van Las Vegas weinig gezien.
En dat Football contract, tja als Line Backer ben ik denk ik op mijn 40ste klaar omdat ik dan geen knieeën meer over heb.
Alhoewel Fast Lady als je persoonlijke Cheerleader is, dat ook geen verkeerd uitzicht is.

Ah! dat Feestje, kan wel doorgaan.
Ik betaal wel het eerste rondje.
Kunnen we dat gelijk combineren met een Flash mobbing bij de Delfste Notabelen die steeds iets te zijken hebben over de motoren op de A-4.
Hier open ik wel een topic over.

Het was een prima ritje en mijn intimie weten er al het fijne van.
elke dag mooi weer en net geen regen op de laatste dag. we waren letterlijk voor het buitje (zeg maar bui) binnen.
Echter mocht Jantje (FUCK) nog wel even in de regen wat motoren weg rijden :(

Sorry dak zo weinig van mij liet horen maarja ik had het nogal druk met motoren halen en bier drinken....

Leuk fotootje van de veluwe.
Begin nu ook steeds meer te geloven dat mijn Icoontje toch Fast Lady (Zusje van Viccie) is })


 
hahahaha dat mocht je willen dat ik dat ben.
maar ik had graag je persoonlijke cheerleader geworden, althans dat kan nog steeds })
 
Heeeeeeeeeee, leuke foto mensen. Staat dus ook op de website van de PM, zag ik net.

En 6 oktober? Delft? Woon ik ook, jullie gaan toch niet wat zonder mij doen stiekum he? ;)
Ik hou het hier in de gaten.... })
 
Op zaterdag 04 oktober 2003 06:15 schreef Arckira het volgende:..Mmm :( ...mensen l*llen teveel en hebben altijd hun mening klaar.. ;)..Ouwe snoeperd... :P :+

Hee, mijn qoute's veranderen?!?!?. Rustig aan AUB, ligt nogal erg gevoeilig bij moi. : '(
 
Hee, mijn qoute's veranderen?!?!?. Rustig aan AUB, ligt nogal erg gevoeilig bij moi. : '(
Fuck, da's tussen jou en mij hoor ;) En ik zou ze niet veranderen om er mensen boos mee te krijgen (..hoewel, soms!..) meer om er een leuke 'schwung' aan te geven *D
Maar goed, "..er is nog veel werk te doen, er is geen tijd te verliezen..", dus ga ik maar gauw verder... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan