Fuckin Hell

Volgens mij heb je dan wel eens vaker te hardgereden. 2 x op de zelfde dag 32 en 52 te hard kon kiezen of ik wilde schikken of voorkomen. Ik heb een schikking getroffen kunnen ze nooit je rijbewijs vorderen. Bij de rechter wel als je niet kunt weerleggen dat jij niet gereden hebt.

David
 
Je kunt ook gewoon open kaart spelen, zeggen dat je een sollicitatiegesprek had (ff je uitnodiging voor het gesprek meenemen), uitleggen dat je erg nerveus was en doordat je het niet kon vinden je jezelf verloor in die snelheid....



... of was dat sollicitatiegesprek verzonnen :+
laten we zeggen dat het de halve waarheid is B| :+
 
Je moet vertellen dat je op een gerenomeerd forum, aantoont dat motorrijden een levensgevaarlijke bezig heid is en dat je met jouw rijstijl mensen afschrikt om hetzelfde te doen.

Eigenlijk bewees je de maatschapij dus een dienst door daar zo hard te rijden.
 
Allememaggies, geloof dat jij straks flink gespankt word door de rechter... :X

Geloof dat het vaak aan het humeur van de rechter ligt hoe ze je zaak behandelen. Als je gewoon open kaart speelt, heb je meer kans op een mildere uitspraak denk ik.

Maar in ieder geval succes!!
 
Fuckin'hell??

Ik zie dat mijn naam ijdel gebruikt wordt??

Stuur dan een brief terug dat ze kunnen w88 op dat antwoord "till hell freezes over".

Anders in je beste pak gaan zitten en zeggen: "Ja edelachtbare, Nee edelachtbare".
ALs hij dan zegt:"En ik wil u hier niet meer zien" kom je er goed vanaf"
 
pff, ik dacht dat er wat leuks was gebeurd, maar nee hoor, weer een jank-topic van iemand die te hard heeft gereden.
 
Tuurlijk heb ik het niet verdiend ik ben appie en de methode waarop ze het doen vind ik van het nivo nul.
Ben ook gewoon boos en moest m,n verhaal kwijt.
En misschien heeft iemand tips om de rechter milder in z,n oordeel telaten zijn O-)
:} :} Moet kunnen, kneus :+ :+

Sorry hoor, 'k ga hetzelfde gedrag vertonen als Appie in zo'n topics :o

Mail de rechter ff een linkie naar al je topics. Die doet je nooit nog wat.


En verder braaf in't pak gaan knikken en excuseren.
 
Dat wil de rechter echt horen ja, dat ie de situatie niet overzag en daarom even het gas vol open trok :X
Dan ben je en heel wat euri armer en je rijbewijs kwijt voor onbepaalde tijd omdat je jezelf daarmee volstrekt incapabel verklaard op of in een motorvoertuig.
niet jammeren gewoon betalen
 
Lekker k*t voor je appie! Denk niet dat je er veel aan kan doen...zal gewoon betalen worden en even geen motor meer rijden!
 
lullig, maar toen op de motor een stoere vent, dan nu ook maar op de blaren zitten!
Sorry hoor...maar frusty zijn vind ik geen excuus om je motor zo open te trekken waar je maar 70 mag.

Denk niet dat je een poot hebt om op te staan....maar toch succes. ;(
 
Je rijd toch altijd te hard op een motor , en niet doelbewust ..de Avatar van cindie zegt wel genoeg trouwens.
 
Ik ben dan niet geflitst klop klop maar ik haalde laatst 3 auto's achter elkaar in op een hele ruime 2 baans weg waar de maximum snelheid van 80 km/p/u geldt.

Inhalen doe je altijd zo snel mogelijk om dat je niet te lang op de verkeerde weghelft wilt rijden toch? (kwam geen verkeer aan overigens)

Toen ik ze ingehaald had reed ik 165 km/p/u, gewoon even het gas een paar seconden open houden, er zou dan maar net een flitser staan !!!!! |(

Daar zit ik vaak over na te denken en hoop maar dat het mij niet overkomt!!
 
als je open kaart speelt ben je zeker de lul. maar heb je geen familie in friesland waar je toevallig was?
ik ben ook geflitst toen ik nog geen rijbewijs had met meer dan 50 km per uur, ook een brief gehad waar ik de bestuurder moest opgeven, nooit gedaan alleen boete van 270 euro betaald.
 
Laatst bewerkt:
Klote voor je maar ik kan je al zeggen om een excuus te zoeken dat iemand anders op jouw motor reed heb je weinig aan want je bent uiteindelijk als eigenaar verantwoordelijk voor je eigen voertuig.


Veel sterkte,

Gr.
 
Precies, zeggen dat jij het was maakt geen reet uit, want dan is het aan jouw om dat te gaan bewijzen. Veel geluk daarmee.
 

full
;)
 
Zag vandeweek zo'n janksmoel op tv bedremmeld tegen de rechter vertellen dat ie zo sneu was en zijn rijbewijs echt niet kon missen omdat ie anders zijn bloedjes van kinderen niet kon opzoeken blah die blah inclusief snik in de strot en vochtige oogjes.

Zet die rechter vervolgens de inbeslagname van rbw om in voorwaardelijk. (+geldboete dan natuurlijk)

Dus probeer ook es een zielig lulverhaal ofzo zou'k zeggen.
 
Zag vandeweek zo'n janksmoel op tv bedremmeld tegen de rechter vertellen dat ie zo sneu was en zijn rijbewijs echt niet kon missen omdat ie anders zijn bloedjes van kinderen niet kon opzoeken blah die blah inclusief snik in de strot en vochtige oogjes.

Zet die rechter vervolgens de inbeslagname van rbw om in voorwaardelijk. (+geldboete dan natuurlijk)

Dus probeer ook es een zielig lulverhaal ofzo zou'k zeggen.

Heeft appie dan al kinderen ofzo :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan