Fuckin Hell

Geen paniek ik ben een paar weken geleden voor precies het zelfde strafbaarfeit voor geweest. Ik was met 123km/u geflitst op een 70km/u binnen de bebouwdekom en voor de 2x in één jaar met meer dan 30km/u te hard. Vonnis € 400,- boete 4 maanden voorwaardelijk en 2 jaar proeftijd. Je zal het dus wel 2 jaar rustig aan moeten doen anders ben je meteen je vliegbewijs kwijt voor 4 maanden. Sterkte.
 
Heeft appie dan al kinderen ofzo :?

Boeit niet. Die rechter vroeg daar ook niet expliciet naar. Hij zal het wel gewoon van treurwilgje hebben aangenomen. En anders... Tsja.. weet jij veel wat je onbewust misschien nog ergens rond hebt stappen :+
 
appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,
appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,
appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,
appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,
appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,
appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,
appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,
appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets,appie moet op de trapfiets???????????????????????
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
 
pffff meneer dutch ghost rider gaat lopen emmeren over een bon |(

man man man... appie... dude.... als je rbw is afgenomen blaas je toch lekker door alla ghostrider style.


Appie ontmaskerd :9 :+




suc6 dude
 
Zag vandeweek zo'n janksmoel op tv bedremmeld tegen de rechter vertellen dat ie zo sneu was en zijn rijbewijs echt niet kon missen omdat ie anders zijn bloedjes van kinderen niet kon opzoeken blah die blah inclusief snik in de strot en vochtige oogjes.

Zet die rechter vervolgens de inbeslagname van rbw om in voorwaardelijk. (+geldboete dan natuurlijk)

Dus probeer ook es een zielig lulverhaal ofzo zou'k zeggen.
Lui met kinderen worden verdomme altijd gematst B| , los van het feit dat die gast gewoon uit z'n nek loopt te zwetsen waarschijnlijk.
 
Van een ander forum geknipt en hier geplakt:

"tip 1: zorg voor een verklaring van je werkgever of een andere getuigen verklaring dat je op het moment van de overtreding niet op die plaats had kunnen zijn.

tip 2: Zorg er voor dat je motor er van de achterkant anders uitziet dan nu, en ga er op zitten met een andere helm op en andere jas.

tip 3: Blijf volhouden dat je het onmogelijk geweest zou kunnen zijn.

tip 4: Vraag de foto op, doe dit ook op de zitting en vergelijk die met je eigen foto. (zie tip 2 ).

tip 5: Maak aan de rechter duidelijk dat er ondanks het nieuwe kenteken systeem er nog veel dubbele kentekens in nederland rond rijden. ( er is hier een onderzoek van geweest van het cbs !!)

efin., verder veel succes,.. deze tips hebben bij mij een strafvermindering van 4 mnd rijbewijs kwijt en 250 € opgeleverd,.. moest dus uiteindelijk "maar" 500 € lappen,. en het enigste waar ze op "gepakt" hebben is dat het mijn kenteken is,.. de rechter vond dat mijn motor toch veel gelijkenis had met het gefotograveerde kenteken,.. de rest kon de officier niet bewijzen"

Heel veel succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan