Fuel Cell Motorcycle

Hebbuh?

  • Ja

    Stemmen: 1 7,1%
  • Nee

    Stemmen: 1 7,1%
  • Fuck het milieu

    Stemmen: 12 85,7%

  • Totaal aantal stemmers
    14

Johan

MF veteraan
17 jan 2002
2.852
1
British company Intelligent Energy today unveiled ENV, the world's first purpose-built, fuel-cell motorbike - ahead of any of the world's leading automotive companies. Bla bla bla enz, hier de rest van het verhaal: http://www.rubbermag.com/news/050315_04n.html

050315_env.jpg

Performance Data

Acceleration - 0 ­ 20 mph in 4.3s (32kph), 0 ­ 30 mph in 7.3s (48 kph), 0 ­ 50 mph in 12.1s (80kph)
Top speed - 50 mph (80kph) (note: ENV has been tested to 50mph ­ however, with further refinements and redevelopments, this top speed is expected to be exceeded)
Range - At least 100 miles (160km)
Begin van het verbrandingsmotor-einde? Ik wil gewoon een benzine verstokende, herrie makende motor en niet zo'n kreng B| (hoewel je het nauwelijks een motor kan noemen met een topsnelheid van 80 km/uur)
 
ze hadden ook wel eens tijd mogen besteden aan de looks :r zo als ie er nu bij staat zou ik 'm nooit kopen.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel een interessant begin... (niet dat ik dit exemplaar mooi vind hoor, maar wel de techniek die er achter zit en de mogelijkheden die dit kan gaan bieden)

Het is mijn inziens onvermijdelijk dat, gezien de aankomende olie tekorten in de wereld, in de niet al te verre toekomst verbrandingsmotoren verboden/afgeschaft gaan worden. Ik weet niet of mijn generatie dat al mee zal maken, maar ik ben er van overtuigd dat het gaat komen!

En dan kunnen ze maar beter nu al bezig zijn met het ontwikkelen van goede alternatieven zodat de motorrijders van die tijd zonder problemen op een fatsoenlijke motor kunnen overstappen en niet hun hobby moeten opgeven omdat nog nooit iemand er over heeft nagedacht hoe dit zou moeten worden opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Maximumsnelheid 80 kmh, actieradius 100 km :?
Kom over een paar jaar nog maar eens terug :z

Ziet er iig origineel uit
 
Als ik zoveel om het milieu geef ga ik wel ergens anders werken 8-) ...

Totdan, Fossile Fuel Rules!!!

Laat die krengen maar bleren zolang het kan!

o enne die styling is echt :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
[me]Tuckson vindt hem best aardig.[/me]

Zou het alleen het predikaat "motor" niet geven. Maar stel je eens voor dat ze dit ding een beetje afknijpen en al die schel blèrende scootertjes met deze engine uitrusten? Lijkt me heerlijk, niet meer dat spuuglelijke geluid te horen als zo'n dingetje langsraast.

Kan het trouwens niet zo goed zien, maar klopt het dat de overbrenging een snaar of riem is en geen ketting?
 
Terug
Bovenaan Onderaan