fuel meter FJ 1200

Speedking

Die hard MF'er
27 apr 2004
250
0
Giesbeek bij Arnhem
Mijn brandstof meter is denk ik kapot, na een tijdje onstabiel geweest te zijn heeft hij besloten om het nu niet meer te doen, als ik contact aanzet zie ik nog wel beweging in de meter, wie o wie kan mij meer vertelen? Klink dit bekend, zo ja wat heb je er aan gedaan?

Na onderzoek is gebleken dat de meter van uit de vol stand om is geslagen naar rechts, en nu aan de verkeerde kant van de aanslag (e= empty) ligt, is hier ervaring mee, en weet iemand hoe ik de naald weer aan de goede kant van de aanslag kan krijgen zonder de meter te demonteren
 
bij mijn fj was het van de week ook prijs, eerst de toerenteller op en neer daarna ging de naald naar benee in stand rust. 2km later weer normaal, kort daarna weer op en neer en toen niets dus geen toeren op de teller.kort daarna zakt de Fuel meter wel heel rap, ik nog langs de motor hangen of de benzine er misschien uitstroomde, nee dus. vervolgens vallen de ene na de andere lampjes uit, knipperlicht neutraallampje,
thuis gekomen denk ik een losse dikke stekker onder de tellers. heel de kuip eraf, niets, vrouwtje ermee bemoeid "zal wel een zekering zijn" Ja zal wel!
JA DUS :(
het was bij mij een zekering die wel niet wel niet stuk was.
ik denk niet dat dit bij jou het probleem is maar ben wel nieuwschierig.
 
Ik reageer even op de profiel van mijn vrindin maar ik ben Speedking.


Ik ben lid van de FJ club Nederland en daar kwam ik er achter dat het bij meer mensen is gebeurd,niemand heeft er wat aangedaaan, bij 1 clublid kwam hij van zelf weer op de plaats,kreeg dus geen snelle oplossing, heb dus de kuip gedeeltelijk gesloopt tot ik bij de tellerpartij kon komen, fuelmeter er uit en aan de goede kant van de aanslag gelegt, meteen wat in op de schaal gelijmt om herhaling te voor komen, tevens wat klein revisie werk aan de kuip uitgevoerd, 3 uurtjes werk.
ik ben nu FJ 1100/1200 kuip specialist. :z
 
Laatst bewerkt:
Ik reageer even op de profiel van mijn vriendin maar ik ben Speedking.


Ik ben lid van de FJ club Nederland en daar kwam ik er achter dat het bij meer mensen is gebeurd,niemand heeft er wat aangedaaan, bij 1 clublid kwam hij van zelf weer op de plaats,kreeg dus geen snelle oplossing, heb dus de kuip gedeeltelijk gesloopt tot ik bij de tellerpartij kon komen, fuelmeter er uit en aan de goede kant van de aanslag gelegt, meteen wat in op de schaal gelijmt om herhaling te voor komen, tevens wat klein revisie werk aan de kuip uitgevoerd, 3 uurtjes werk.
ik ben nu FJ 1100/1200 kuip specialist. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan