Full Bore USA Banden

Sculpture80

Die hard MF'er
24 jun 2005
758
140
39
Ook de nieuwsbrief van Delticom oftewel motorbandenmarkt.nl gehad ;)

Ik ken het merk verder ook niet dus daar kan ik je helaas niks over vertellen.

Exclusieve import voor motoren: Fullbore USA Hypersport

voor het gebruik op de moderne supersport motoren. Niet geëvenaarde grip en perfecte controle op droge en natte straten
bij ons al vanaf 70,50 EUR* incl. verzendkosten!

Full Bore USA M-1 Street Sport 120/70 ZR17 58W
Full Bore USA M-1 Street Sport 160/60 ZR17 69W
Full Bore USA M-1 Street Sport 180/55 ZR17 73W
Full Bore USA M-1 Street Sport 190/50 ZR17 73W
Full Bore USA M-1 Street Sport 200/50 ZR17 75W
Full Bore USA M-3 Track Sport 120/70 ZR17 58W
Full Bore USA M-3 Track Sport 190/50 ZR17 73W
Full Bore USA M-3 Track Sport 200/50 ZR17 75W
*per stuk zonder velg, prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt

Nu bestellen en echt geld besparen

Laatst bewerkt:

stuurloos

Rookie
10 jun 2009
6
0
56
Assen
Heb laatst ook een setje die ik via delticom voor inkoopsprijs had geprobeert(voordeel van eigen bandenzaak) maar was er na een paar bochten al achter dat het niet de allerbesten zijn. Dus motor tegen de muur,de band maar gauw opgebrand en een setje pilot power 2ct eronder gedrukt(bevalt toch een stuk beter.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.657
2
Prima prijs-kwaliteit zo te zien lezen :X

"Ongeëvenaard" kan natuurlijk linksom of rechtsom opvatten...

Laatst bewerkt:

Luporichie

Rookie
3 apr 2011
4
0
47
Drenthe
Ik heb via motorbandenmarkt.nl de gok gewaagd om een Fullbore USA band, de M-3 Tracksport 190-50-17 voor mn ZX10R aan te schaffen. Afgelopen zaterdag was het mooi weer, dus ik er op uit, MET nieuwe achterband. De eerste meters even voorzichtig aan natuurlijk. Ik heb om te beginnen Lelystad aangedaan. En onderweg.... allejezus zeg.
WAT EEN GRIP!!! Ultra Ultra zacht die band. Niet te evenaren grip!
Mijn ervaring is dat deze band vele malen beter is dan de Sportmax Qualifier van Dunlop.
Hij genereert zelfs meer grip dan de Battlax BT014's van Bridgestone!
Ik wist niet wat me overkwam. Werkelijk... Maar...Hij zal niet al te lang meegaan denk ik, omdat hij zo zacht is. Aangezien ik een mooi weer rijdert ben, en ik nooit rij als het slecht of nat is, denk ik dat ik precies een seizoen kan volmaken. Anderzijds.... wat is nou 97 euro voor een band... Dan koop je er toch gewoon nog 1.
Even samenvattend:
* super grip
* super zacht
* super prijs
* zal niet al te lang mee gaan.

Aldus mijn ervaringen tot nu toe.

Luporichie

Mark MF

MF veteraan
27 jul 2002
1.872
0
Aangezien ik een mooi weer rijdert ben, en ik nooit rij als het slecht of nat is, denk ik dat ik precies een seizoen kan volmaken. Anderzijds.... wat is nou 97 euro voor een band... Dan koop je er toch gewoon nog 1.
Luporichie
Ken je beter een setje ex circuitbanden kopen ;)

Tini-R

MF veteraan
13 feb 2010
33.056
4
Rotterdam
Ik heb via motorbandenmarkt.nl Pilot Powers 2CT besteld maar zag ook die Full Bore USA banden staan.

Ben wel benieuwd naar nog meer reviews over deze band, aangezien ze een stuk goedkoper zijn :Y

Laatst bewerkt:

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
2
Eindhoven
Wauw, wat scheef :+

Een band met 'USA' in de merknaam... die superzacht is; dacht dat ze in Amerika alleen maar in een rechte lijn reden en dat ze daarom allemaal betonharde banden hadden :')

downsider

MF veteraan
30 mrt 2008
13.792
1.828
54
tilburg
Ik heb via motorbandenmarkt.nl de gok gewaagd om een Fullbore USA band, de M-3 Tracksport 190-50-17 voor mn ZX10R aan te schaffen. Afgelopen zaterdag was het mooi weer, dus ik er op uit, MET nieuwe achterband. De eerste meters even voorzichtig aan natuurlijk. Ik heb om te beginnen Lelystad aangedaan. En onderweg.... allejezus zeg.
WAT EEN GRIP!!! Ultra Ultra zacht die band. Niet te evenaren grip!
Mijn ervaring is dat deze band vele malen beter is dan de Sportmax Qualifier van Dunlop.
Hij genereert zelfs meer grip dan de Battlax BT014's van Bridgestone!
Ik wist niet wat me overkwam. Werkelijk... Maar...Hij zal niet al te lang meegaan denk ik, omdat hij zo zacht is. Aangezien ik een mooi weer rijdert ben, en ik nooit rij als het slecht of nat is, denk ik dat ik precies een seizoen kan volmaken. Anderzijds.... wat is nou 97 euro voor een band... Dan koop je er toch gewoon nog 1.
Even samenvattend:
* super grip
* super zacht
* super prijs
* zal niet al te lang mee gaan.

Aldus mijn ervaringen tot nu toe.

Luporichie
Vind jij die zoveel grip hebben dan?
Heb ik een keer noodgedwongen een achterband daarvan op mijn fiets moeten leggen,nooit meer :N .
vergeleken : pilot powers 2ct lopen dan, als op rails

Naba

MF veteraan
7 feb 2004
2.343
0
42
Interessante reactie van Luporichie. Heeft 3 x gepost op MF, in de eerste zegt ie dat hij een ZX10R uit 2005 heeft, nieuw gekocht. Ga ik me afvragen op wat voor banden die nieuw worden geleverd als hij zo lyrisch is over Full Bore. Kan natuurlijk zijn dat Full Bore echt helemaal super is maar daar zie ik niks van terug op internet. Dus OF een nieuwe ZX10R wordt op beroerde banden geleverd OF Full Bore is echt helemaal fabeltastisch OF Luporichie heeft een reden om zo hoog op te geven van deze banden.