Full GP entry lists for 2002 revealed

Yuri

MF veteraan
25 sep 2001
1.803
1
The FIM has just announced the entry lists for the three MotoGP classes in 2002. They are listed in full right here.

(Was te lui om zelf ff een tekst te bedenken. *D )
 
is je ook opgevallen dat bijna iedereen met het nummer van 2001 rijd.

Ja dat valt op, alleen de eerste 5 startnummers worden op basis van de eindstand in het kampioenschap uitgegeven. De overige startnummers kunnen vrij aangevraagd worden.

Dus in de 250 ga ik #41 weer in de gaten houden. Ben benieuwd wat hij klaar kan maken na een jaar EK 250.
In de MotoGP #17 en #46 (gaaf dat hij niet voor #1 kiest).
 
Niet op gelet eigenlijk. :z
 
Laatst bewerkt:
Op zaterdag 12 januari 2002 21:17 schreef Joris het volgende:
In de MotoGP #17 en #46 (gaaf dat hij niet voor #1 kiest).

Wat is daar nu gaaf aan. Net of hij er niet trots op is dat ie kampioen is geworden. Vaag mannetje die Rossi :j
 
Waarom staat Noboru Ueda op de reservelijst? Gaat ie z\'n helm aan de wilgen hangen.

Rossi = #46 net zoals Schwantz was #34
...en Doohan #1 :?
 
Ik vind het juist wel cool 8-) van Rossi dat die met 46 rijd.
Biaggi rijd trouwens met nr 3 i.p.v. n r2 :?
Ueda rijd dit seizoen wel gewoon mee in de 125 voor een italiaans team waarvan de naam mij even ontschoten is.
Ben wel benieuwd wat Jansen gaat doen, hij zal nog wel niet mee kunnen komen met de (sub)top, maar Katja Poensgen moet die wel voor kunnen blijven ;)
Het viel me ook op dat Repsol nu D\'antin Yamaha sponsord i.p.v. Honda, rijden Rossi en Ukawa dan \"gewoon\" met Nastro Azzuro sponsoring, of wordt het Mild Seven, heb ik een poos geleden iets over gelezen als ik het me goed herinner.
[edit] Ueda rijd dit seizoen voor Team Semprucci waar vorig jaar o.a. Giansanti voor uit kwam[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Rossi reed al met #46 toen hij nog met minibikes racete. Hij heeft dat nummer geërfd van zijn vader, die ook met #46 reed. (Gehoord op Eurosport of zo.) :)
 
Laatst bewerkt:
Het viel me ook op dat Repsol nu D\'antin Yamaha sponsord i.p.v. Honda, rijden Rossi en Ukawa dan \"gewoon\" met Nastro Azzuro sponsoring, of wordt het Mild Seven, heb ik een poos geleden iets over gelezen als ik het me goed herinner.
Hmm vreemd... ik dacht toch echt dat ik Repsol YPF-sponsoring op de RC211V zag zitten. :? :)
 
Respol is de persoonlijke sponsor van crivisnee. Dus die zijn met hem meeverhuisd.
 
Ik vind het ook cool van Rossi dat hij met nr 46 blijft rijden. Als Biaggi had gewonnen vorig jaar, dan was de 1 op zijn motor groter geweest dan de motor zelf, Biaggi kennende (en zo hoort het ook als je Biaggi heet). Rossi weet toch wel dat hij weer gaat winnen :(

En OH NEE, Katje Poensgen doet weer mee! Geen enkele normale rijder had nog een contract aangeboden gekregen als ze reden zoals zij (ik noem een J Janssen), maar zij natuurlijk weer wel. Ik vind het supercool meer vrouwen in de motorsport maar dan moeten ze wel wat PRESTEREN!!
:(

Idd waarom Biaggi met nr. 3 rijdt is mij ook volkomen onduidelijk. Ik ben wel vergeten wie er vorig jaar dan nr3 was.... |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

John Hopkins.. Uit het engelse SBK?
 
Even off topic
Ik heb uit Italiaanse bron dat Biaggi homofiel zou zijn :?

BTW ik niet, om jullie voor te zijn :)

On topic
Biaggi kan best goed rijden voor een nicht :+
 
Ik vind het ook cool van Rossi dat hij met nr 46 blijft rijden. Als Biaggi had gewonnen vorig jaar, dan was de 1 op zijn motor groter geweest dan de motor zelf, Biaggi kennende (en zo hoort het ook als je Biaggi heet). Rossi weet toch wel dat hij weer gaat winnen :(

En OH NEE, Katje Poensgen doet weer mee! Geen enkele normale rijder had nog een contract aangeboden gekregen als ze reden zoals zij (ik noem een J Janssen), maar zij natuurlijk weer wel. Ik vind het supercool meer vrouwen in de motorsport maar dan moeten ze wel wat PRESTEREN!!
:(

Idd waarom Biaggi met nr. 3 rijdt is mij ook volkomen onduidelijk. Ik ben wel vergeten wie er vorig jaar dan nr3 was.... |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |( |(

John Hopkins.. Uit het engelse SBK?
John Hopkins(18jaar) is een onbekende(nog wel) rijder voor ons,hij kwam uit het Amerikaans extreem..of zoiets klasse een soort van superstockklasse waar hij kampioen werd vorig jaar.(Suzuki gxr1000)
Hij heeft mazzel dat hij Amerikaan i.v.m de sponsering van redbull of niet :?
Maarja Doohan was toen ook onbekend in de gp\'s tot de eerste gp in 1989(Japan).....5de trainingstijd,de race niet uitgereden.Daarna heeft hij een paar gp\'s gewonnen en dergelijke :]
 
Laatst bewerkt:
En OH NEE, Katje Poensgen doet weer mee! Geen enkele normale rijder had nog een contract aangeboden gekregen als ze reden zoals zij (ik noem een J Janssen), maar zij natuurlijk weer wel. Ik vind het supercool meer vrouwen in de motorsport maar dan moeten ze wel wat PRESTEREN!!
:(

John Hopkins.. Uit het engelse SBK?

Die John Hopkins is een of andere Yank die ongeveer uit het niets is gekomen. Schijnt een talent te zijn.

Geen hoge pet op van Jarno Janssen? Ik denk dat hij een goed leerjaar heeft gehad in het EK. En nu regelmatig om (de laatste paar) punten mee mag strijden. Ben maar blij dat we weer een Nederlander in de 250 hebben.

En Poensgen, die moet vertrekken uit de 250 en d\'r heil gaan zoeken bij de Supersports. Bij de Superstocks maakte ze wel indruk.
 
Hopkins
misc.php


Bijlage: ASIhopkins04.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geen hoge pet op van Jarno Janssen? Ik denk dat hij een goed leerjaar heeft gehad in het EK. En nu regelmatig om (de laatste paar) punten mee mag strijden. Ben maar blij dat we weer een Nederlander in de 250 hebben.

Nee, ik zei het weer verkeerd. Janssen presteerde beter, maar kon vertrekken, terwijl Katja mag blijven.. Dat vind ik dus stom. Ik vind het juist erg gaaf dat Janssen weer terug komt!

En Poensgen, die moet vertrekken uit de 250 en d\'r heil gaan zoeken bij de Supersports. Bij de Superstocks maakte ze wel indruk.

Inderdaad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan