Fun enduro overweging

Beta X trainer of RR200, Sherco heeft ook een leuke 125, Rieju (ex gasgas) Ranger, zijn lager, minder serieus, goedkoper en speelser, meer tussen de ktm freeride en een full size enduro.
die zijn niet allemaal op kenteken te krijgen toch? Dat is wel vrij essentieel voor mij.
 
toch een oud beestje en wederom een 400. Wil graag wat lichters wat super wendbaar is.
Advertentie krijg ik niet gevonden op MP maar wel iemand die toevallig in diezelfde standplaats een carburateur zoekt door hetzelfde type ;)
 
Bij de ARM buren:
Trap je rot.
Met stip de slechtste motor die ik ook had.

Beter deze voor ts
 
Als je iets wendbaars zoekt en relatief simpel / goedkoop in onderhoud is zou ik toch voor een 250 of 300 2-takt gaan.
Volgens mij iedereen die ik ken heeft vroeg of laat blok schade aan zijn enduro motor.
Bij een 2-takt is een complete revisie een stuk beter te betalen dan een complete revisie bij een 4-takt.

Hier komt alleen wel bij kijken dat je wat vaker een zuigertje moet wisselen, maar daar kom je wel overheen als je het vergelijkt met de rest van de kosten voor het rijden opzich.
 
Thanks.
Ik ben er inmiddels uit. Het wordt een Husky FE 350. Nu alleen nog een relatief jonge tweedehandse zien te vinden. Dat valt niet mee merk ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan