Fun in de File !!!

duo-trippers

Banned User
6 nov 2005
266
0
Borsbeek
Alhoewel wij vooral houden van rustige en kronkelende baantjes is het toch ook 'n kick om tussen de file's te laveren. Dat gevoel van vrijheid en rebelsheid is enorm.
Wie kickt of tript daar nog op?
En aan de motorrijders die we toch braaf mee zien aanschuiven de vraag: waarom doe je dat, durven jullie niet of houden jullie ervan om om de 2 meter te ontkoppelen en je voeten op de grond te plaatsen?
Dat "Goldwing-achtige" motoren te onhandig zijn om over de file's te heersen begrijpen we nog maar als we sporttourders zien aanschuiven werkt dat op onze lachspieren (sorry hoor).
 
Ik beleef geen fun aan files (waar ik zelf in rijd). Echter als er aan de andere kant van de weg een file staat kan ik 't niet laten even te zwaaien :W
 
Motorrijders in de file zijn voordringers, ik doe daar dus niet aan mee :W
Bovendien is het zeer gevaarlijk en verkeersonveilig :W
Zwaaien doe ik ook nooit, altijd 2 handjes aan het stuur :W
En ik rij altijd in beschermende kledij :W

:W
 
Ik rij met de motor haast nooit in de file, maar moet zeggen dat ik het ook wel leuk vind :)
 
Alhoewel wij vooral houden van rustige en kronkelende baantjes is het toch ook 'n kick om tussen de file's te laveren. Dat gevoel van vrijheid en rebelsheid is enorm.
Wie kickt of tript daar nog op?
Net waar je op kickt....vanmorgen weer 12 km ofzow, leuk is anders :Z

Dat "Goldwing-achtige" motoren te onhandig zijn om over de file's te heersen begrijpen we nog

daar heb je er weer 1 die ut nie begrijpt B|
 
Motorrijders in de file zijn voordringers, ik doe daar dus niet aan mee :W
Bovendien is het zeer gevaarlijk en verkeersonveilig :W
Zwaaien doe ik ook nooit, altijd 2 handjes aan het stuur :W
En ik rij altijd in beschermende kledij :W

:W
Voordringers??? Wat 'n flauwe opmerking. Schuif jij maar lekker aan en smelt weg boven je gloeiende motor zou ik zeggen terwijl wij de file net korter maken.
 
Opera??? :}
Zoiets als Esperanto blijven spreken als de wereld om je heen iets heel anders heeft gekozen? :} Maar ff zonder dollen ...... voor sommige (!) bedrijven is het handig en zelfs noodzakelijk rekening te houden met álle browservarianten, schermresoluties en datasnelheden, maar om de gebreken agv van jouw Operakeuze te reflecteren op een homepage van twee trotse motorrijders????

Maar ff terug ontopic:
écht filegenot vind ik vooral door (ook) goed om me heen te kijken. Geweldig wat je allemaal ziet in de auto's. Mannen die zich aan het scheren zijn, of aan het ballen zijn, vrouwen die hun makeuptafel in de auto hebben gebouwd, mooie uiterlijken (lees het betere beenwerk in alle varianten), blaasjops, etc etc.
Da's best wel filegenot.
Of iemand op een motor nu aansluit of tussendoor rijdt ... da's niet mijn soort genot.
 
Opera??? :}
Zoiets als Esperanto blijven spreken als de wereld om je heen iets heel anders heeft gekozen? :} Maar ff zonder dollen ...... voor sommige (!) bedrijven is het handig en zelfs noodzakelijk rekening te houden met álle browservarianten, schermresoluties en datasnelheden, maar om de gebreken agv van jouw Operakeuze te reflecteren op een homepage van twee trotse motorrijders????
ach ja.... de een z'n lachspieren schieten dubbel als hij een motorrijder ziet die zichzelf prettiger voelt als hij lekker in de file blijft staan, de ander klapt dubbel als hij een site ziet die het alleen in IE fatsoenlijk doet :)
 
Voordringers??? Wat 'n flauwe opmerking. Schuif jij maar lekker aan en smelt weg boven je gloeiende motor zou ik zeggen terwijl wij de file net korter maken.
Flauw :( Jij draagt enorm bij aan de verkeersONveiligheid met het laveren door de file! Automobilisten kunnen je helemaal niet zien en als jij ondersteboven gereden wordt dan wordt de file alleen maar langer |(

:W
 
t zou verboden moeten worden B|
De tijd dat motorrijders vrijbuiters waren is duidelijk voorbij.
Nadat alles verboden is geworden volgt meestal de revolutie.
Ik pas met mijn 48 lentes en mijn met vliegen besmeurde motorvest waarschijnlijk niet meer in deze tijd waar motor-mannequins eerst 'n uur voor de spiegel staan.
 
Alhoewel wij vooral houden van rustige en kronkelende baantjes is het toch ook 'n kick om tussen de file's te laveren. Dat gevoel van vrijheid en rebelsheid is enorm.
Wie kickt of tript daar nog op?


Heerlijk om er tussen te ragge, af en toe een deukie trappen in zo'n portier omdat ie te laat aan de kant gaat, extra dot gassen geven zodat ze je ruim van te voren horen aankomen :)










en toen werd ik wakker
 
Alhoewel wij vooral houden van rustige en kronkelende baantjes is het toch ook 'n kick om tussen de file's te laveren. Dat gevoel van vrijheid en rebelsheid is enorm.
Wie kickt of tript daar nog op?
En aan de motorrijders die we toch braaf mee zien aanschuiven de vraag: waarom doe je dat, durven jullie niet of houden jullie ervan om om de 2 meter te ontkoppelen en je voeten op de grond te plaatsen?
Dat "Goldwing-achtige" motoren te onhandig zijn om over de file's te heersen begrijpen we nog maar als we sporttourders zien aanschuiven werkt dat op onze lachspieren (sorry hoor).

>>Dat gevoel van vrijheid en rebelsheid is enorm
Vrijheid, ja, dat wel.
Rebelsheid? Nee hoor. Dat klinkt net alsof je iets doet dat niet mag...

"Dat "Goldwing-achtige" motoren te onhandig zijn om over de file's te heersen"

Valt best mee hoor. Ook Goldwing, Harleys en de grote BMW-tourbuffels
laferen prima door de file.
OK, is voor deze rijders iets beter opletten, maar over het algemeen
past het prima.
 
Flauw :( Jij draagt enorm bij aan de verkeersONveiligheid met het laveren door de file! Automobilisten kunnen je helemaal niet zien en als jij ondersteboven gereden wordt dan wordt de file alleen maar langer |(

:W
Jij draagt duidelijk bij aan de saaie en mopperende maatschappij. :Z
P.S. ik rij al ruim 30 jaar met de motor en ben nog nooit ondersteboven gereden :]
P.S.2 auto's hebben achteruitkijkspiegels hoor en de kunst is om aan aangepaste snelheid ertussen te rijden om elke idioot of motorhater te kunnen ontwijken. O-)
 
De tijd dat motorrijders vrijbuiters waren is duidelijk voorbij.
Nadat alles verboden is geworden volgt meestal de revolutie.
Ik pas met mijn 48 lentes en mijn met vliegen besmeurde motorvest waarschijnlijk niet meer in deze tijd waar motor-mannequins eerst 'n uur voor de spiegel staan.
Whoehahaha :+ :+
 
>>Dat gevoel van vrijheid en rebelsheid is enorm
Vrijheid, ja, dat wel.
Rebelsheid? Nee hoor. Dat klinkt net alsof je iets doet dat niet mag...

"Dat "Goldwing-achtige" motoren te onhandig zijn om over de file's te heersen"

Valt best mee hoor. Ook Goldwing, Harleys en de grote BMW-tourbuffels
laferen prima door de file.
OK, is voor deze rijders iets beter opletten, maar over het algemeen
past het prima.
Oef er zijn ook nog echte bikers. :}
het beste ermee. ;)
 
Jij draagt duidelijk bij aan de saaie en mopperende maatschappij. :Z
P.S. ik rij al ruim 30 jaar met de motor en ben nog nooit ondersteboven gereden :]
P.S.2 auto's hebben achteruitkijkspiegels hoor en de kunst is om aan aangepaste snelheid ertussen te rijden om elke idioot of motorhater te kunnen ontwijken. O-)
O ja, nu weer saai en mopperend :( Een zinnige discussie is met jou ook niet te voeren blijkbaar |( Ik heb tenminste nog normen en waarden en gedraag mij als een vredelievende burger :Y

:W
 
De tijd dat motorrijders vrijbuiters waren is duidelijk voorbij.
Nadat alles verboden is geworden volgt meestal de revolutie.
Ik pas met mijn 48 lentes en mijn met vliegen besmeurde motorvest waarschijnlijk niet meer in deze tijd waar motor-mannequins eerst 'n uur voor de spiegel staan.
was jij je vest nooit? Das wel erg ranzig :P
 
ach ja.... de een z'n lachspieren schieten dubbel als hij een motorrijder ziet die zichzelf prettiger voelt als hij lekker in de file blijft staan, de ander klapt dubbel als hij een site ziet die het alleen in IE fatsoenlijk doet :)

Je vergeet helemaal jouw website te vermelden .....
 
Terug
Bovenaan Onderaan