Furygan Clark Leren jas/jack maat M

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis_H

Die hard MF'er
13 mrt 2019
487
577
Ede
Te koop aangeboden: Furygan Clark Leren jas
Maat: M
Prijs: €75.-

Link naar site met uitgebreide informatie: Furygan Clark Leren jas - beste prijzen ▷ FC-Moto

Niet helemaal leer, 40% om precies te zijn. In dit geval zijn de mouwen van leer, de rest is denim. Hij is gecoat zodat hij waterdicht zou zijn. Dit heb ik echter niet uit kunnen proberen want ik rijd niet in de regen :+. Met gevoerde, uitneembare, binnenjas.

Schouder en elleboog pads. In de rug is dit optioneel.

Ongeveer een jaar gebruikt, enkel met mooi weer dus. Valt als een 'normale' M

Passen en bekijken mag in Ede. Eigen foto's komen morgen.

IMG_20200602_165631.jpg


IMG_20200602_165618.jpg


IMG_20200602_165607.jpg


IMG_20200602_165542.jpg
 

Bijlagen

  • Furygan-Clark-FACE.jpg
    Furygan-Clark-FACE.jpg
    88,4 KB · Weergaven: 4
  • Furygan-Clark-DOS.jpg
    Furygan-Clark-DOS.jpg
    80,3 KB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
Eigen foto's toegevoegd. Mocht je meer, specifieke foto's willen, laat het maar weten.
 
Hoelang is de jas? Heb je een foto waarbij je hem aan hebt? Eventueel met lengte en gewicht erbij
 
Ik bedoelde eigenlijk de lengte van de voorkant en achterkant :t dus heb je toevallig een foto waarbij jij hem aan hebt?
Ben namelijk op zoek naar zo'n soort jas maar wel wat langer dan mijn huidige jas
 
Ik bedoelde eigenlijk de lengte van de voorkant en achterkant :t dus heb je toevallig een foto waarbij jij hem aan hebt?
Ben namelijk op zoek naar zo'n soort jas maar wel wat langer dan mijn huidige jas

Ik had ook een foto gemaakt waarbij ik heb aan had, maar deze is schijnbaar niet goed doorgekomen. Ik probeer het nog eens, maar dan via imgur:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan