FZ-topic Meeting 2016

SollX

MF veteraan
24 apr 2006
2.336
9
Dronten
Om te vieren dat ons Topic weer leeft gaan we binnen kort eens meeten voor een ritje.

fz1_meeting_2007_024_custom.jpg

(foto van het interwebs)


Wie: iedereen met een FZ1 of FZ8 en wie het nog meer gezellig vindt
wanneer: zaterdag 6 augustus om 11:00
Waar: Parkeerplaatsen bij de Worp in Deventer



Voor degene die van de stadskant komen, Let op:

De Wilhelminabrug in Deventer is vanaf 18 juli ruim een maand helemaal afgesloten, vanwege onderhoud aan de brug.
De brug gaat dicht vanwege groot onderhoud. Auto-, motor- en vrachtverkeer kan vanaf maandag 18 juli 20.00 uur tot en met zondag 21 augustus 24.00 uur niet over de brug rijden.

Voor landbouwverkeer, hulpdiensten, brommobielen en buslijn 171 wordt een hulpbrug aangelegd. Dat is een stalen plaat over het wegdek waar het betondek wordt vervangen.

Noodbrug voor deel verkeer
Ander wegverkeer mag niet over de noodbrug en moest dus omrijden. Dat levert een vertraging op van ongeveer een kwartier. De brug wordt met opzet in de zomervakantie afgesloten, omdat dan de minste overlast word verwacht voor het verkeer.
 
Laatst bewerkt:
Goed initiatief!! Datum geprikt :)
Locatie maakt voor mij niet zoveel uit. In het oosten kan je wel het mooist rijden :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de datum op 30 Juli gezet.

De 16e en 17e zijn het weekend vlak voor mijn vakantie, dat is dus voor mij niet het meest handig.

locatie en route ga ik nog even mee bezig.
 
Voor diegene die van de stadskant komen, let op, de n344 is afgesloten (wilhelminabrug afgesloten) van 18 juli tot 21 augustus.

De Wilhelminabrug in Deventer is vanaf 18 juli ruim een maand helemaal afgesloten, vanwege onderhoud aan de brug.
De brug gaat dicht vanwege groot onderhoud. Auto-, motor- en vrachtverkeer kan vanaf maandag 18 juli 20.00 uur tot en met zondag 21 augustus 24.00 uur niet over de brug rijden.

Voor landbouwverkeer, hulpdiensten, brommobielen en buslijn 171 wordt een hulpbrug aangelegd. Dat is een stalen plaat over het wegdek waar het betondek wordt vervangen.

Noodbrug voor deel verkeer
Ander wegverkeer mag niet over de noodbrug en moest dus omrijden. Dat levert een vertraging op van ongeveer een kwartier. De brug wordt met opzet in de zomervakantie afgesloten, omdat dan de minste overlast word verwacht voor het verkeer.

bron:
Wilhelminabrug in Deventer ruim een maand dicht vanwege onderhoud
 
O, wel handig dat je dit doorgeeft!

Ik zal even kijken of er misschien ander beginpunt hadiger is
 
Om te vieren dat ons Topic weer leeft gaan we binnen kort eens meeten voor een ritje.



Wie: iedereen met een FZ1 of FZ8 en wie het nog meer gezellig vindt
wanneer: 30 Juli
Waar: Parkeerplaatsen bij de Worp in Deventer

Dit topic heet: FZ-topic...........

Dan voel ik me net zo goed aangesproken!
Wellicht is de FZ750 zelfs het familiehoofd van alle FZ's.
Toch zal ikzelf er op 30juli wss niet gaan zijn ivm vakantie.

Je zou dit FZ-topic ook breder kunnen trekken?
Er zijn ook nog FZR's, Fazers en........?
Of is het de bedoeling dat er alleen motoren komen van de laatste lichting?
 
Laatst bewerkt:
Dit topic heet: FZ-topic...........

Dan voel ik me net zo goed aangesproken!
Wellicht is de FZ750 zelfs het familiehoofd van alle FZ's.
Toch zal ikzelf er op 30juli wss niet gaan zijn ivm vakantie.

Je zou dit FZ-topic ook breder kunnen trekken?
Er zijn ook nog FZR's, Fazers en........?
Of is het de bedoeling dat er alleen motoren komen van de laatste lichting?
Het idee van deze meeting komt vanuit het FZ8 en FZ1 topic. Vandaar. Maar er staat niet voor niets bij dat iedereen die het gezellig vind ook mag komen. Zolang het maar geen PROJECT-FZ wordt. Dan moet ik nog even wat disclaimers plaatsen

Als iemand anders zich betrokken voeld bij deze groep is die welkom
 
30 juli in deventer mooi dicht bij voor me vanaf apeldoorn. Ik sluit me aan en ga mee met mn FZ1 Fazer.


Hoe laat begint dit feest??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan