fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Hoi Tyler,
Ik had een Rizoma stuur op mijn FZ1S gemonteerd op de originele risers. Hierdoor zit je iets rechter. Het stuur is een klein beetje smaller gemaakt en hierdoor hoefde ik niets aan de kabels te doen. Heb het nog in de garage liggen. Stuur maar een PB als je interesse hebt. De doorsnee is 22mm en kleur alu. Alu stuureinden zitten erbij.
Gr.[afbeelding]
Gaat dat goed met je knipperlichten
 
Gaat dat goed met je knipperlichten
full

full

Geen probleem.
 
goedendag allen , mag ik even een vraagje stellen namens een vriend van mij.
hij heeft een fazer Fz 8 2011

en is niet tevreden over vermogensafgifte.

nu is de vraag....zijn hier modificaties voor deze machine?
moet er een powercommander gemonteerd worden?...of kan dit net als bij triumph gewoon andere mapping flashen?.
of zijn er andere betere mogelijkheden?.

bvd !
 
Hi

Antwoord op vraag achterband, 12 jaar op FZ1N gereden alleen de standaard band was een 190 daarna alleen maar 180/55 eronder gehad. Voor het snellere stuurwerk.

Succes met je keuze!

Groet Arthur
 
heb van de week weer eens een ritje naar de eifel gedaan.
en heb er al een tijd lang niet meer gereden
omdat er veel polizei ondercover rond toert
maar wat sturen die dunlop d212gp racer ontzetend strak
je kunt je motor niet meer terug wat een verschil met standaard banden
aleen jammer dat voor je het gezien hebt je al met de lazergun gepakt bent.
500 meter en meer is nu al haalbaar en staat gewoon op een driepoot
en geeft een ringtoon door naar de agentjes als je te snel bent
bijna geen ontkomen meer aan je hangt pfffffff...
 
heb van de week weer eens een ritje naar de eifel gedaan.
en heb er al een tijd lang niet meer gereden
omdat er veel polizei ondercover rond toert
maar wat sturen die dunlop d212gp racer ontzetend strak
je kunt je motor niet meer terug wat een verschil met standaard banden
aleen jammer dat voor je het gezien hebt je al met de lazergun gepakt bent.
500 meter en meer is nu al haalbaar en staat gewoon op een driepoot
en geeft een ringtoon door naar de agentjes als je te snel bent
bijna geen ontkomen meer aan je hangt pfffffff...


Henk

gelaserd in eifel??
zo ja waar
 
Ik neem aan dat je met "verwijderen" bedoelt dat ze hem hebben vervangen voor een kat vervanger. Want voor 190 euro koop je een splinternieuwe kat vervanger en kun je je originele kat bewaren voor het geval je ooit wordt aangehouden/motor in beslag wordt genomen omdat hij niet meer aan de toelatingseisen voldoet.

@bike freak, ik heb de kat nog onder de motor zitten. Ik zou die wel graag willen aanpassen. Waar kan je de kat vervanger bestellen?

Even terug komend op mijn tellerunit probleem, ik heb met een vriend van mij de teller unit open gemaakt, deze is op de contactpuntjes van het LCD scherm geoxideerd. Ik heb hem schoongemaakt en hopelijk blijft de unit werken. Anders wordt het een nieuwe unit bestellen
 
net voor heimbach richting belgie waar de haarspeld bochten(serpentienen) beginnen
weer 98 euri geschonken aan de staat
je ziet ze niet eens meer staan
heb zelfs even door de gun mogen kijken maar je kunt de kenteken plaat van grote afstand zeer duidelijk aflezen
maar ik was niet de enigste aan de lopende band werden er mensen aan de kant gezet
balen man
 
Ff hallo zeggen hier als misschien toekomstige fz-rijder.
Rijd momenteel met een tiger 1050 uit 2007 maar morgen ga ik kijken naar een fz1 uit 2008.
Een blauwe met 28.000km.
Ik laat nog iets weten of het iets geworden is :p
 
Thx!
Ja zitten wel wat opties op.
Enkel die bar-end spiegels vliegen er nog af. Had ze vroeger ook op men cb maar zitten meer in de weg dan wat anders. :p
Zit ook een 16 tandwiel op ipv 17.
Komt nog een andere demper op (ben er enkel nog niet over uit welke het word) en stalen remleidingen.
 
Thx!
Ja zitten wel wat opties op.
Enkel die bar-end spiegels vliegen er nog af. Had ze vroeger ook op men cb maar zitten meer in de weg dan wat anders. :p
Zit ook een 16 tandwiel op ipv 17.
Komt nog een andere demper op (ben er enkel nog niet over uit welke het word) en stalen remleidingen.

Bar end heb ik ook en ik vind ze juist fijn . Goed afgesteld heb ik goed zicht en vind ze mooier als de originele. De overige opties heb ik ook. Mooi kort dempertje doet het altijd goed.
Ik heb er verschillende gehad. Nu weer een akrapovic . Is wat groter , maar deze zit bij het volledige systeem wat er bij mij op zit.

1k0.jpg
 
Qua demper ben ik over een leovince aan het denken :p de lv one evo.
Maar de bar-ends ben ik niet een fan van. Als er iemand een suggestie heeft qua uitlaat?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan