fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Nee niet dat ik weet? Maar wat voor restricties zouden erin moeten zitten dan volgens jou?
Normaal heeft ie voor zover ik weet, niet het volledige vermogen in de eerste 3 versnellingen. Moet je maar eens in het topic lezen, staat ergens omschreven. Ook kun je dit in de tabel kijken bij nippon wat er allemaal mogelijk is voor de Fz1.
 
Bar end heb ik ook en ik vind ze juist fijn . Goed afgesteld heb ik goed zicht en vind ze mooier als de originele. De overige opties heb ik ook. Mooi kort dempertje doet het altijd goed.
Ik heb er verschillende gehad. Nu weer een akrapovic . Is wat groter , maar deze zit bij het volledige systeem wat er bij mij op zit.

1k0.jpg
Waar heb je dat zadel ergens gehaald?
 
Ik ben Melvin en woon in Houten (Utrecht).
Mijn FZ1N heb sinds 1 april 2017 en ben er erg tevreden over.
Ik heb daarvoor 9 jaar lang op een Suzuki GSXR1000 gereden maar ivm voorover leunen en last van schouders heb ik de overstap gemaakt naar deze Yamaha.

Mods:
Rizoma stuur
Rizoma raisers
Rizoma Spiegels
Rizoma Crashpads
Onderkuip
Korte kentenhouder
Korte rem/koppeling hendels
Rem/koppeling beschermers
Remus uitlaat demper
Powercommander usb3
Healtech Quickshifter
Afgesteld op de testbank: 161pk op de krukas
 

Bijlagen

  • IMG_5662.JPG
    IMG_5662.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 42
Vandaag met mijn FZ8N de 100.000 km genoteerd. Ruim 4 jaar geleden gekocht met 7.000 km op de teller. Niet slecht voor een naked bike. Nog geen problemen met de FZ8N gehad en rijdt nog steeds voortreffelijk. In Augustus nog dik 4.000 km in Italie (Piedmont) en Zuid Frankrijk rondgereden.
43498457_1336653223138945_3053357628718579712_n.jpg
43624201_1336653276472273_9016055172362665984_n.jpg
43557420_1336653363138931_8358480930427371520_n.jpg
43462907_1336653323138935_4959358643171491840_n.jpg
 
Hoi heren ik heb net een fz1 uit 2007 gekocht met ABS erg blij mee. Heb direct een hurric pro 2 uitlaat besteld. Iemand een handleiding om de standaard uitlaat te demonteren ?
 
Moet ik trouwens geen servo elimantor monteren !?
Nee, je kan gewoon je exup kabels afkoppelen. Je exup motor blijft wel werken maar dit geeft foutmeldingen of dergelijke. Als je hem laat flashen kan je dit wel uit laten zetten. Ik raad je wel aan op je AIS af te doppen, geeft nogat wat knallen met een open demper anders.
 
Idd, als je het perse weg wilt heb je idd van die pluggen om in de fiche te pluggen zodat je het motortje kan verwijderen zonder foutmelding.
Mocht je hem laten flashen kan je het gelijk uitzetten ook. Anders lekker laten zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan