fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Goedemiddag mede FZ1 / FZ8 rijders.
Ik had me hier nog niet voorgesteld.
Ik reed zelf namelijk z750 en af en toe op de FZ1N van mijn man. Een heerlijke motor!

Nu is het zo dat we zijn motor te koop hebben gezet. Er is niks mis met de motor, maar hij moet helaas ruimte maken voor een goedkoper model vanwege andere financiële prioriteiten.

We krijgen alleen echt super weinig reacties. Alleen een paar die willen ruilen en een veel te laag bod, dus daar hebben we helaas niks aan.

Nu vragen we ons af waarom dit zo is. Vragen we te veel geld ervoor misschien? We hebben de vraagprijs wel wat hoger gemaakt dan wat we er minimaal voor willen hebben, maar ik neem aan dat iedereen dat doet 😅
Heeft de motor misschien een kleur die niemand wil hebben? Of is er gewoon weinig vraag naar een motor in deze prijscategorie? Graag jullie mening! 😁


Hier het linkje naar de advertentie Klik!

Alvast heel erg bedankt!
 
Goedemiddag mede FZ1 / FZ8 rijders.
Ik had me hier nog niet voorgesteld.
Ik reed zelf namelijk z750 en af en toe op de FZ1N van mijn man. Een heerlijke motor!

Nu is het zo dat we zijn motor te koop hebben gezet. Er is niks mis met de motor, maar hij moet helaas ruimte maken voor een goedkoper model vanwege andere financiële prioriteiten.

We krijgen alleen echt super weinig reacties. Alleen een paar die willen ruilen en een veel te laag bod, dus daar hebben we helaas niks aan.

Nu vragen we ons af waarom dit zo is. Vragen we te veel geld ervoor misschien? We hebben de vraagprijs wel wat hoger gemaakt dan wat we er minimaal voor willen hebben, maar ik neem aan dat iedereen dat doet 😅
Heeft de motor misschien een kleur die niemand wil hebben? Of is er gewoon weinig vraag naar een motor in deze prijscategorie? Graag jullie mening! 😁


Hier het linkje naar de advertentie Klik!

Alvast heel erg bedankt!
Prijs is wel wat aan de hoge kant voor de kilometers maar je hebt wel een relatief jong bouwjaar.
Motormarkt ligt ook wel wat stil op de moment. Als de temperaturen stijgen en het zonnetje komt kijken dan zal deze wel verkocht geraken :).

Succes nog!
 
Prijs is wel wat aan de hoge kant voor de kilometers maar je hebt wel een relatief jong bouwjaar.
Motormarkt ligt ook wel wat stil op de moment. Als de temperaturen stijgen en het zonnetje komt kijken dan zal deze wel verkocht geraken :).

Succes nog!



Bedankt voor je mening! Misschien binnenkort dan maar zakken naar net onder de 6000. Wellicht schrikt dat minder af 😁

Maar wel fijn om te horen dat er eigenlijk niets mis is verder!
 
Goedemiddag mede FZ1 / FZ8 rijders.
Ik had me hier nog niet voorgesteld.
Ik reed zelf namelijk z750 en af en toe op de FZ1N van mijn man. Een heerlijke motor!

Nu is het zo dat we zijn motor te koop hebben gezet. Er is niks mis met de motor, maar hij moet helaas ruimte maken voor een goedkoper model vanwege andere financiële prioriteiten.

We krijgen alleen echt super weinig reacties. Alleen een paar die willen ruilen en een veel te laag bod, dus daar hebben we helaas niks aan.

Nu vragen we ons af waarom dit zo is. Vragen we te veel geld ervoor misschien? We hebben de vraagprijs wel wat hoger gemaakt dan wat we er minimaal voor willen hebben, maar ik neem aan dat iedereen dat doet 😅
Heeft de motor misschien een kleur die niemand wil hebben? Of is er gewoon weinig vraag naar een motor in deze prijscategorie? Graag jullie mening! 😁


Hier het linkje naar de advertentie Klik!

Alvast heel erg bedankt!

Mooie motor . Had vroeger een Honda in geel/zwart . Vind het 2 kleuren die mooi bij elkaar passen.
Echter bij deze motor vindt ik de verdeling niet helemaal mijn smaak.
Ik vind het wel moeilijk er iets over te zeggen waarom de verkoop moeilijk gaat.
Er is natuurlijk ook heel veel te koop.
Wat ik wel durf te zeggen is dat ik de prijs vrij hoog vindt.
Maar ook dat vindt ik niet alleen bij deze . Ook bij andere motoren of auto's .
 
Mooie motor . Had vroeger een Honda in geel/zwart . Vind het 2 kleuren die mooi bij elkaar passen.
Echter bij deze motor vindt ik de verdeling niet helemaal mijn smaak.
Ik vind het wel moeilijk er iets over te zeggen waarom de verkoop moeilijk gaat.
Er is natuurlijk ook heel veel te koop.
Wat ik wel durf te zeggen is dat ik de prijs vrij hoog vindt.
Maar ook dat vindt ik niet alleen bij deze . Ook bij andere motoren of auto's .

Dankjewel voor je reactie.

Ja maar dat klopt ook wat je zegt over de prijs. Zoals ik al zei, heb ik de vraagrpijs hoger gemaakt dan wat ik er werkelijk voor wil hebben, en daarmee heb ik ook gekeken naar wat anderen vragen.

Ik wil er eigenlijk 5500-5750 voor ongeveer, is dat een eerlijke prijs?

Ik ga binnenkort de prijs verlagen tot iets onder de 6000. Aangezien dat blijkbaar toch wel het puntje is waar iets over aan te merken is.
 
Laatst bewerkt:
Dit is mijn FZ1N uit 2006 die ik nu een half jaar heb:

20181018_120113.jpg


Een maand na aankoop is er een val mee gemaakt en een aantal beschadigde onderdelen waren aan vervanging toe.

20181107_091827.jpg


In de kap bij het kontje zaten meerdere scheuren en in het stuur zat een knik. De mat witte kap is vervangen door een zwarte kap, omdat wit niet meer te bestellen was. Het stuur is nu een zwarte en rechtere LSL stuur.

Sinds een paar dagen ziet de motor er zo uit:

20190305_170454.jpg


Er zit een kuipruit van Puig op, andere koppeling en remhendel en bar end spiegels. De demper is nog standaard in het zwart. Een tweedehands mooie demper is ook moeilijk te vinden maar het heeft geen haast omdat het orginele geluid in hogere toeren ook prima klinkt. Verdere plannen zijn er ook niet echt al lijkt mij de stuur risers in het zwart mooier. Verder is mijn mening dat de meeste FZ1's er afgrijselijk lelijk uitzien en dan vooral hoe die standaard geleverd wordt. Met de juiste modificaties kan je er een prachtig iets van maken.
 
Dankjewel voor je reactie.

Ja maar dat klopt ook wat je zegt over de prijs. Zoals ik al zei, heb ik de vraagrpijs hoger gemaakt dan wat ik er werkelijk voor wil hebben, en daarmee heb ik ook gekeken naar wat anderen vragen.

Ik wil er eigenlijk 5500-5750 voor ongeveer, is dat een eerlijke prijs?

Ik ga binnenkort de prijs verlagen tot iets onder de 6000. Aangezien dat blijkbaar toch wel het puntje is waar iets over aan te merken is.

Prijs durf ik niet te zeggen , maar ik denk dat je toch blij mag zijn met 5 in de hand.
Maar nogmaals ik weet het niet.
Houdt ons op de hoogte . Ik ben wel benieuwd wat hij opbrengt.
 
Mooie motor. Weet niet of je deze verkocht krijgt voor deze prijs. De reden dat er meer te koop staan voor een vergelijkbare prijs, betekent dat ze nog niet verkocht zijn.
2 jaar geleden mijn fz1 fazer met volle kuip en koffers van 2007 verkocht voor 5500. Heb je een idee. Als verkoper vind je meestal dat ie meer waard is. Hopelijk kom je een koper tegen die een mooie prijs neerlegt.
 
Goedemiddag mede FZ1 / FZ8 rijders.
Ik had me hier nog niet voorgesteld.
Ik reed zelf namelijk z750 en af en toe op de FZ1N van mijn man. Een heerlijke motor!

Nu is het zo dat we zijn motor te koop hebben gezet. Er is niks mis met de motor, maar hij moet helaas ruimte maken voor een goedkoper model vanwege andere financiële prioriteiten.

We krijgen alleen echt super weinig reacties. Alleen een paar die willen ruilen en een veel te laag bod, dus daar hebben we helaas niks aan.

Nu vragen we ons af waarom dit zo is. Vragen we te veel geld ervoor misschien? We hebben de vraagprijs wel wat hoger gemaakt dan wat we er minimaal voor willen hebben, maar ik neem aan dat iedereen dat doet 😅
Heeft de motor misschien een kleur die niemand wil hebben? Of is er gewoon weinig vraag naar een motor in deze prijscategorie? Graag jullie mening! 😁


Hier het linkje naar de advertentie Klik!

Alvast heel erg bedankt!

Ik zie dat je in Venlo woont, ik woon in Maasbree. *D . Had de motor al op MP gezien maar wist niet dat je hier op het forum zat. Als de nood niet te hoog is dan wachten en niet "weggeven" aan het "opkoperstuig". Het is in ieder geval het model met de verbeterde injectie en heeft ABS. Km stand is bovengemiddeld voor een 2011. Dat zal een rol spelen. Kleurstelling is kwestie van smaak.

Binnenkort is de motorzegening in Grubbenvorst. Daar kun je hem ook "te koop" zetten. Komen toch al snel 1000-2000 motorrijders op dat event af.

Niks mis met een FZ1: YAMAHA FZ1 FAZER (2006-on) Review

Ik zou hem net onder de 6k€ aanbieden aangezien velen zoeken met stappen van "500 euro". (En niet hoog aanbieden met als uitgangspunt dat je moet onderhandelen). Beter scherp aanbieden en zorgen dat ze komen kijken en dan weinig toegeven. Als ze namelijk eenmaal in werkelijkheid de motor zien en erop gereden hebben dan heb je al veel meer kans op verkoop dan dat het alleen bij communicatie via marktplaats blijft.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je in Venlo woont, ik woon in Maasbree. *D . Had de motor al op MP gezien maar wist niet dat je hier op het forum zat. Als de nood niet te hoog is dan wachten en niet "weggeven" aan het "opkoperstuig". Het is in ieder geval het model met de verbeterde injectie en heeft ABS. Km stand is bovengemiddeld voor een 2011. Dat zal een rol spelen. Kleurstelling is kwestie van smaak.

Binnenkort is de motorzegening in Grubbenvorst. Daar kun je hem ook "te koop" zetten. Komen toch al snel 1000-2000 motorrijders op dat event af.

Niks mis met een FZ1: YAMAHA FZ1 FAZER (2006-on) Review

Ik zou hem net onder de 6k€ aanbieden aangezien velen zoeken met stappen van "500 euro". (En niet hoog aanbieden met als uitgangspunt dat je moet onderhandelen). Beter scherp aanbieden en zorgen dat ze komen kijken en dan weinig toegeven. Als ze namelijk eenmaal in werkelijkheid de motor zien en erop gereden hebben dan heb je al veel meer kans op verkoop dan dat het alleen bij communicatie via marktplaats blijft.

Hey Maasbree! Daar komen we meerdere keren per week om te sporten bij Dynamic 😁

Je hebt inderdaad een goed punt. Ik wilde eerst eigenlijk nog even wachten met de prijs verlagen. Zo veel haast zit er nou ook weer niet achter om hem te verkopen. Maar ga hem zometeen toch maar even aanpassen.

En inderdaad, die zegening in Grubbenvorst is ook een goed idee mocht hij dan nog niet weg zijn 😁
 
Prijs durf ik niet te zeggen , maar ik denk dat je toch blij mag zijn met 5 in de hand.
Maar nogmaals ik weet het niet.
Houdt ons op de hoogte . Ik ben wel benieuwd wat hij opbrengt.


Zal het laten weten zodra hij weg is. We zullen zien. Heb de prijs op 5900 gezet en erbij gezet dat de prijs bespreekbaar is. Kijken wat dat gaat doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je in Venlo woont, ik woon in Maasbree. *D . Had de motor al op MP gezien maar wist niet dat je hier op het forum zat. Als de nood niet te hoog is dan wachten en niet "weggeven" aan het "opkoperstuig". Het is in ieder geval het model met de verbeterde injectie en heeft ABS. Km stand is bovengemiddeld voor een 2011. Dat zal een rol spelen. Kleurstelling is kwestie van smaak.



Binnenkort is de motorzegening in Grubbenvorst. Daar kun je hem ook "te koop" zetten. Komen toch al snel 1000-2000 motorrijders op dat event af.

Niks mis met een FZ1: YAMAHA FZ1 FAZER (2006-on) Review

Ik zou hem net onder de 6k€ aanbieden aangezien velen zoeken met stappen van "500 euro". (En niet hoog aanbieden met als uitgangspunt dat je moet onderhandelen). Beter scherp aanbieden en zorgen dat ze komen kijken en dan weinig toegeven. Als ze namelijk eenmaal in werkelijkheid de motor zien en erop gereden hebben dan heb je al veel meer kans op verkoop dan dat het alleen bij communicatie via marktplaats blijft.

Verbeterde injectie is vanaf 2010 toch, en dit lijkt mij een 2009 model aangezien ze vanaf 2010 ook een volledig zwarte standaard uitlaat hebben.
FZ1 naked ABS model 2009 - FZ1.nl
 
Laatst bewerkt:
Zal het laten weten zodra hij weg is. Ik hoop er toch iets meer dan 5000 voor te krijgen maar ik ben ook beniewd of dat gaat lukken. We zullen zien. Heb de prijs op 5900 gezet en erbij gezet dat de prijs bespreekbaar is. Kijken wat dat gaat doen.

potentiële klant zal ook de vervanging van de bandjes bij de prijs die hij betalen wilt optellen.
ik zal duimen voor je.:t
 
Jazeker in 2010 nog een update gehad.
Maar er zijn er zoveel later op kenteken gezet 😉
Compacttest Yamaha FZ1

Dat wist ik ook nog niet, dacht dat er geen verschil in zat.

Ik vermoedde al dat hij een ander bouwjaar heeft vanwegen de kleurstelling. Maar dat is verder nergens echt terug te vinden in de papieren, dus het bleef maar bij een vermoeden... Maar welk model het dan wel echt is weet ik niet, heb m zelf ook als 2011 model gekocht 😅
 
Dat wist ik ook nog niet, dacht dat er geen verschil in zat.

Ik vermoedde al dat hij een ander bouwjaar heeft vanwegen de kleurstelling. Maar dat is verder nergens echt terug te vinden in de papieren, dus het bleef maar bij een vermoeden... Maar welk model het dan wel echt is weet ik niet, heb m zelf ook als 2011 model gekocht 😅

Denk een bj.2009 en in 2011 op kenteken.
Mooie kleurstelling 👍🏻
 
Bedankt!
Zou jij dit deel ook zwart maken? Nu breekt het nog een beetje denk ik.

Dat is dus smaak . Als jij het mooi vindt is dat helemaal goed.
Wat ik vind is niet relevant.

Ik vind het mooier dat dat deel ook zwart is . Dan breekt het juist niet en toont, doordat het 1 kleur is dikker.
 
Hallo,


Mijn naam is René 41 jaar en woon in het smalste stukje Nederland. Na 13 geen motor gehad te hebben, ben ik sinds zaterdag de trotse eigenaar van een ‘08 Yamaha FZ1 S. Dit weekend nog niet echt kunnen rijden met alle storm en regen, maar wat een fiets. Van onderin tot boven genoeg power maar wel genoeg comfort.
Nog geen eigen foto, dus maar even van de verkopende partij gejat.
Ps weet iemand welk merk uitlaat dit is? LeoVince?
Zelfs met de db killer bruut geluid en ploffen bij gas los 😎
6A6CA3EE-28D2-4BDC-BEB2-D6493C4639D8.jpegDDDF0BEC-790E-4875-A12E-294A0547ECB0.jpeg74DDA219-B656-4A4C-A1D4-ECB37AA6E925.jpeg848D1513-F44B-4B09-B930-B08CA6680206.jpeg331BB9D7-2376-4E34-9EC4-D4944A5042A6.jpegB49EAD93-49F9-4E39-9B47-6F7882D1893F.jpeg
 
Ook ik zal me even voorstellen hier. Ik kom uit Nieuwegein en heb afgelopen weekend een Yamaha FZ8n gekocht uit '13. Mag 'm over 2 weken ophalen *O*
Ik kom van een Honda CBR900rr uit '96 dus ga er qua jaren wel wat op vooruit :)

$_85.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan