fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Goedemiddag!

Ik ben zelf op zoek naar een andere uitlaat, en bied daarbij mijn huidige uitlaat te koop aan.
Het betreft een Leovince One EVO RVS met matte afwerking. Inclusief DB killer en E-keur.
Bij interesse, graag PM :)

Bekijk bijlage 1391954Bekijk bijlage 1391957
Stuur eens je vraagprijs. Normaal gezien is mijn akra nog wel te redden maar wie weet..

Overigens mocht iemand zijn stuurdemper verkopen dan voel ik me aanbevolen.
 
Iemand tips hoe je het achterwiel het makkelijkst terug plaatst? Moet het wiel en de remklauw tegelijkertijd er in geschoven worden? Altijd zo'n geklooi, vroeger met de r1 plaatste je de remklauw met 2 bouten, dat was zoveel makkelijker.
 
Iemand tips hoe je het achterwiel het makkelijkst terug plaatst? Moet het wiel en de remklauw tegelijkertijd er in geschoven worden? Altijd zo'n geklooi, vroeger met de r1 plaatste je de remklauw met 2 bouten, dat was zoveel makkelijker.

Heb dit laatst ook gehad toen de wielen gespoten waren. Het makkelijkste is even met 2 man( in je eentje ook te doen), en dan goed checken of de remklauw in de sleuf van je achterbrug valt. dus wel tegelijkertijd ja. succes.
 
D
Iemand tips hoe je het achterwiel het makkelijkst terug plaatst? Moet het wiel en de remklauw tegelijkertijd er in geschoven worden? Altijd zo'n geklooi, vroeger met de r1 plaatste je de remklauw met 2 bouten, dat was zoveel makkelijker.

Hier ben ik ook erg benieuwd naar . Heb het nu 2x gedaan , maar een goede manier nog niet gevonden.
Ik heb heel wat g%d"s laten gaan. De klauw blijft niet ergens vast hangen . Ik kwam veel handen tekort. Wiel op zijn plaats duwen ,zorgen dat de remklauw goed op zijn plaats komt en dan ook nog de ketting omleggen . Dit alles te doen zonder mijn velg te beschadigen . Wat een klote klus.
Dus nogmaals zeer benieuwd hoe anderen dit doen.
 
D


Hier ben ik ook erg benieuwd naar . Heb het nu 2x gedaan , maar een goede manier nog niet gevonden.
Ik heb heel wat g%d"s laten gaan. De klauw blijft niet ergens vast hangen . Ik kwam veel handen tekort. Wiel op zijn plaats duwen ,zorgen dat de remklauw goed op zijn plaats komt en dan ook nog de ketting omleggen . Dit alles te doen zonder mijn velg te beschadigen . Wat een klote klus.
Dus nogmaals zeer benieuwd hoe anderen dit doen.

Is inderdaad simpelweg een drama. Ik heb dit altijd met 2 man tegelijk gedaan, omdat ik anders de remklauw er niet in kreeg.
Wat je kunt proberen is dat je de remklauw al op het wiel houd, en terwijl je op je billen zit het wiel er met je benen in duwt. Dan wat abracadabra om met je linkerhand de ketting te doen. Maar het fijnst zijn gewoon even 4 handen fixen haha
 
Nu bezig, goeie tip. Alleen zit alles vast gevreten, denk dat de achterrem nog nooit los is geweest
Ging er uiteindelijk best makkelijk in, inclusief klauw maar zonder de remblokken. Toen alles weer op zijn plek zat kreeg ik de klauw wel los. Alleen het clipje dat omcirkeld is kon ik niet zo snel zien waar hij moet. Die er nog tussen en klaar.
 
Deze dus
 

Bijlagen

  • 20190514_220910.png
    20190514_220910.png
    65,8 KB · Weergaven: 10
  • 20190514_204617.jpg
    20190514_204617.jpg
    136,8 KB · Weergaven: 11
Wat zijn dat voor rotte dingen -O- staat jou motor al heel ze leven buiten?
Ik heb hem net. Voorste remblokken zien er ook zo uit verwacht ik, die moet ik ook nog vervangen. Aan de onderkant zomaar wat roestige boutjes en beugeltje, rest van de motor staat er pico bello bij. Denk dat hij paar keer in de regen is gezet.
 
dit komt niet zomaar van een paar regen buitjes zou wel de orginele remblokjes erin zetten
en de klauw goed gangbaar maken
denk dat ze pekelbadje hebben gehad en nooit schoongemaakt ❄❄
SAM_2064.JPG
 
Laatst bewerkt:
dit komt niet zomaar van een paar regen buitjes zou wel de orginele remblokjes erin zetten
en de klauw goed gangbaar maken
denk dat ze pekelbadje hebben gehad en nooit schoongemaakt ❄❄Bekijk bijlage 1394317
Eigenaar waar ik hem van heb gekocht had een appartementje, denk dat hij hem regelmatig in de regen heeft laten staan, had wel een garage enkele straten verder. Maar goed, remmen worden uiteraard eens goed schoongemaakt en van de winter wat nieuwe boutjes kopen.

Waarom originele remblokken? Voor komen er gesinterde blokken van brembo in. Later nog stalen remleidigen.
 
heb meerdere remblokjes getest maar de orginele gaan lang mee en vertragen het beste
heb trouwens noch een set van ebc fa380-hh liggen voorste blokken en maar een keer mee getest
maar mij bevielen ze niet...als je intresse hebt voor weinig kun je ze overnemen..
 
Iemand hier tips ideeën qua zijkoffers, topkoffer, tanktas?
Ga van de zomer na Italië en zoek iets praktisch en niet te duur om toch wat bagage mee te nemen.
Om nu koffers van 300/400 aan te schaffen voor die ene keer in t jaar dat ik ze nodig heb vind ik ook beetje te gek.
Rugzak heb ik een, maar doe hier liever geen harde dingen in ivm ongewenste dingen in je rug tijdens een valpartij oid(gaan we niet van uit maar je weet maar nooit). Tanktas kan ook weer niet te groot zijn lijkt me? Of zit dat niet in de weg met sturen?

:]
 
Iemand hier tips ideeën qua zijkoffers, topkoffer, tanktas?
Ga van de zomer na Italië en zoek iets praktisch en niet te duur om toch wat bagage mee te nemen.
Om nu koffers van 300/400 aan te schaffen voor die ene keer in t jaar dat ik ze nodig heb vind ik ook beetje te gek.
Rugzak heb ik een, maar doe hier liever geen harde dingen in ivm ongewenste dingen in je rug tijdens een valpartij oid(gaan we niet van uit maar je weet maar nooit). Tanktas kan ook weer niet te groot zijn lijkt me? Of zit dat niet in de weg met sturen?

:]
als je niemand achterop hebt is een bagagerol ideaal, waterdicht en budget vriendelijk. Tezamen met een tanktas heb je genoeg bagageruimte voor een motorvakantie. Succes
 
Iemand hier tips ideeën qua zijkoffers, topkoffer, tanktas?
Ga van de zomer na Italië en zoek iets praktisch en niet te duur om toch wat bagage mee te nemen.
Om nu koffers van 300/400 aan te schaffen voor die ene keer in t jaar dat ik ze nodig heb vind ik ook beetje te gek.
Rugzak heb ik een, maar doe hier liever geen harde dingen in ivm ongewenste dingen in je rug tijdens een valpartij oid(gaan we niet van uit maar je weet maar nooit). Tanktas kan ook weer niet te groot zijn lijkt me? Of zit dat niet in de weg met sturen?

:]
ik gebruik voor vakantie deze betaalbare tassen van QBag

op marktplaats
 
heb meerdere remblokjes getest maar de orginele gaan lang mee en vertragen het beste
heb trouwens noch een set van ebc fa380-hh liggen voorste blokken en maar een keer mee getest
maar mij bevielen ze niet...als je intresse hebt voor weinig kun je ze overnemen..
Ik heb al de nieuwe klaar liggen anders had ik ze zo overgenomen, die ebc heb ik nu voor de r1 voor circuit.

Vorige week met de grote broer voor het eerst
MotorSportsPicsInterTrack-5550.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik voor vakantie deze betaalbare tassen van QBag

op marktplaats
Dat ziet er een mooi tasje uit. Vorig jaar een bagagerol gebruikt, daar kan heel veel in. Nadeel is dat je wel een wat breder 'platform' nodig hebt anders glijdt hij van het zadel. Op de ktm had ik een bagageplank gemaakt. Mijn vader heeft nog van die zadeltasjes, daar kan dan de bagagerol op rusten hoop ik. Dan heb ik meer dan voldoende ruimte, volgende maand 5 dagen naar de Vogezen.
20180802_185433.jpg
 
Laatst bewerkt:
dag oma ...afgelopen zaterdag nog een rit gemaakt naar de nurburgring en fantasties weer gehad wat me wel opviel is dat ik onderweg opvallend wijnig verkeer ben tegengekomen.dit is normaal niet zo en is het best wel druk ......
zouden toch veel mensen niet meer vertoeven in duitsland.
🛒
 
Terug
Bovenaan Onderaan