fz1 en fz8 ontmoetingsplek


Ook een sportieve motor

1gw1800wheelie.jpg
 
Dat is ook mooi. Maar na een tijdje wil je weer eens wat anders. Enne op mijn leeftijd ga je ook voor comfort *D De volgende stap is een beemer O-)

Haha.. Ja dat snap ik inderdaad... En ik geloof ook direct dat zon motorscooter heerlijk comfortabel is en erg makkelijk en leuk rijdt... :Y

Als ik de 50+ leeftijd bereikt heb zie ik mezelf eerder op iets als een gs1200 rijden of zo.. Of een Z1000 sx o.i.d.... Maar goed, vooralsnog lekker de FZ8 .. Waar ik tot nu toe wel heel erg veel lol op heb, heerlijke motor :Y nagenoeg perfecte straatmotor (zodra er Ohlins vering onder zit :+
 
Laatst bewerkt:
Haha.. Ja dat snap ik inderdaad... En ik geloof ook direct dat zon motorscooter heerlijk comfortabel is en erg makkelijk en leuk rijdt... :Y

Als ik de 50+ leeftijd bereikt heb zie ik mezelf eerder op iets als een gs1200 rijden of zo.. Of een Z1000 sx o.i.d.... Maar goed, vooralsnog lekker de FZ8 .. Waar ik tot nu toe wel heel erg veel lol op heb, heerlijke motor :Y nagenoeg perfecte straatmotor (zodra er Ohlins vering onder zit :+


Persoonlijk heb ik een voorkeur voor roadsters, caferacers of scramblers
Zowel nieuw of oud.

Peekaa of snelheid vind ik ondergeschikt
De belevenis op een retro is heel anders
Met behoud van het RBW.
 
Laatst bewerkt:
Haha.. Ja dat snap ik inderdaad... En ik geloof ook direct dat zon motorscooter heerlijk comfortabel is en erg makkelijk en leuk rijdt... :Y

Als ik de 50+ leeftijd bereikt heb zie ik mezelf eerder op iets als een gs1200 rijden of zo.. Of een Z1000 sx o.i.d.... Maar goed, vooralsnog lekker de FZ8 .. Waar ik tot nu toe wel heel erg veel lol op heb, heerlijke motor :Y nagenoeg perfecte straatmotor (zodra er Ohlins vering onder zit :+

Hoezo bij 50+ op een GS of zoiets ?Ik ben 56 en heb dit jaar een FZ8N gekocht })
 
Ook al de 50 gehaald en nog steeds LOL op een FZ1
Zo maar weer een rondje rijden voor ik er straks te oud voor ben geworden 😂
 
Ok ok ok..... 60+ dan ;) haha

crap, wat heb ik nu weer geroepen ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je 25 bent dan lijkt 50+ bijna bejaard maar dat is niet hoor :N

Haha ;) hoor je mij ook niet zeggen hoor.. :+



Moraal van het verhaal.. de FZ8 is gewoon een fantastische motor (voor alle leeftijden *O* ;) )
 
Laatst bewerkt:
:W

Ben sinds het 1ste weekend van juli 2012 (het weekend na de TT), de trotse eigenaar van een Fazer (FZ8) Inmiddels staan er ruim 20k. km. op de klok. En dat zijn allemaal vrijetijds kilometers. Hij heeft oa de Galibier, de Mont Ventoux, de Col de l'Iséran, de Col d'Izoard in Frankrijk gezien in 2012 en 2013. En afgelopen jaar verschillende colls in Oostenrijk en de Stelvio in Italie.

Echt een fantastische machine met een heerlijk vergevingsgezind blok :}
Waarschijnlijk wordt de volgende motor nog net wat comfortabeler. Lang dacht ik aan de Kawasaki Z1000SX, wat een superfijne motor is. Maar sinds ik de MT-09 Tracer heb gezien, weet ik het nog even niet. Komend jaar eens een proefritje maken. En voorlopig nog genieten van de FZ8 :Y
 
Laatst bewerkt:
:W

Ben sinds het 1ste weekend van juli 2012 (het weekend na de TT), de trotse eigenaar van een Fazer (FZ8) Inmiddels staan er ruim 20k. km. op de klok. En dat zijn allemaal vrijetijds kilometers. Hij heeft oa de Galibier, de Mont Ventoux, de Col de l'Iséran, de Col d'Izoard in Frankrijk gezien in 2012 en 2013. En afgelopen jaar verschillende colls in Oostenrijk en de Stelvio in Italie.

Echt een fantastische machine met een heerlijk vergevingsgezind blok :}
Waarschijnlijk wordt de volgende motor nog net wat comfortabeler. Lang dacht ik aan de Kawasaki Z1000SX, wat een superfijne motor is. Maar sinds ik de MT-09 Tracer heb gezien, weet ik het nog even niet. Komend jaar eens een proefritje maken. En voorlopig nog genieten van de FZ8 :Y


De Fazers hebben een aparte afdeling onder 'sport'

Dit is het naked bike gedeelte :Y
 


Niks dus.... Ik geef het alleen maar aan, voor het geval je niet wist dat er een fazer topic was(ook positief bedoelt)

Ik begreep namelijk aan het begin van dit topic dat dit een topic werd voor de naked bikes.. fz1 en fz8
 
Niks dus.... Ik geef het alleen maar aan, voor het geval je niet wist dat er een fazer topic was(ook positief bedoelt)

Ik begreep namelijk aan het begin van dit topic dat dit een topic werd voor de naked bikes.. fz1 en fz8

Dat was inderdaad wel de opzet :Y sowieso hoort fazer niet echt onder het naked bike gedeelte van dit forum, fazer heeft idd eigen topic in het subforum sport
 
Laatst bewerkt:
Maakt toch niks uit zelfde fiets iets andere neus achja :} :] *O*

:^

Overigens waren het om de reden die jij noemt de FZ1 naked rijders zelf die bij het Fazertopic wilde komen omdat het in het FZ1 topic stil was. Wat je nu ziet is dat de twee topics door elkaar heen gaan lopen. Iemand die hier een vraag stelt en niet ( snel genoeg??) antwoord krijgt stelt hem ook in het Fazerforum. Dat was in het verleden ook al zo.
Dus laten we niet te krampachtig gaan doen over wat hier wel en niet thuis zou horen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan