fz1 en fz8 ontmoetingsplek

Niks dus.... Ik geef het alleen maar aan, voor het geval je niet wist dat er een fazer topic was(ook positief bedoelt)

Ik begreep namelijk aan het begin van dit topic dat dit een topic werd voor de naked bikes.. fz1 en fz8

We hebben elkaar meerdere malen "gezien" op het Fazertopic. Maar goed toch bedankt voor de tip.
 
Bedankt voor de complimenten, het is idd een mooie machine. Net als de overige FZ's hier ;)

na een weekje Normandië afgelopen juni ben ik tot de conclusie gekomen dat de vering echt aangepast moet worden. Momenteel staat er een Hyperpo Streetbox in bestelling en de Bridgestones gaan er echt onder vandaan na de stalling. Maar daar orienteer ik me nog even op ;)
 
Hier trouwens nog een mooi fotootje van m'n achterlicht :)

full
 
Mooie bike
Maar zitten er niet wat weinig ledjes in je achterlicht?
Heb er zelf ook 1 gehad wel op een ander merk motor maar die was helemaal gevuld
 
Dat volledig branden was bij mij constant en werd feller als ik remde.
Met knippers werd 1 zijde afwisselend rood en oranje.
Ik had deze op een fzs1000.
Vind het leuk om te zien :Y maar wil er zelf niet meer aan. :N
 
Dat volledig branden was bij mij constant en werd feller als ik remde.
Met knippers werd 1 zijde afwisselend rood en oranje.
Ik had deze op een fzs1000.
Vind het leuk om te zien :Y maar wil er zelf niet meer aan. :N

Knippers zitten apart, maar moesten er ten tijde van deze foto nog opgezet worden :]
 
Dat volledig branden was bij mij constant en werd feller als ik remde.
Met knippers werd 1 zijde afwisselend rood en oranje.
Ik had deze op een fzs1000.
Vind het leuk om te zien :Y maar wil er zelf niet meer aan. :N


Slechte ervaringen?


Ik heb zelf ook een smoke LED achterlicht met geintegreerde knippers... Ben er zelf heel blij mee.. Ze zijn goed zichtbaar en het ziet er gelikt :Y
 
Ik had er ook een met led op me fz1 die hebben ze er bij goedhart weer afgehaald die gaf soms op een of andere manier storing op me abs nu weer orginele licht erin nergens meer last van
 
Heeft die van mij ook...heel af en toe gaat bij mij spontaan het ABS lampje even knipperen.. Kan geen kwaad schijnt
full
 
Bedankt voor de complimenten, het is idd een mooie machine. Net als de overige FZ's hier ;)

na een weekje Normandië afgelopen juni ben ik tot de conclusie gekomen dat de vering echt aangepast moet worden. Momenteel staat er een Hyperpo Streetbox in bestelling en de Bridgestones gaan er echt onder vandaan na de stalling. Maar daar orienteer ik me nog even op ;)

Zijn die Bridgestone de standaard banden nog? Ik kan je de Bridgestone T30 aanraden..heerlijke band.. Alleskunner..grip is fenomenaal en de levensduur ook dik voor elkaar :Y
 
Kan geen kwaad dus ;)
Lampje gaat weer uit als je hem van en weer op contact zet.
Storing krijg je bij het stevig remmen en tegelijkertijd richting aangeven.
 
@Astar
Nee geen slechte ervaring maar is gewoon mijn ding niet
Ben meer als tevreden met het standaard achterlicht dus zie er geen meerwaarde in.
Ik steek de euries liever in andere zaken 😉
 
@Astar
Nee geen slechte ervaring maar is gewoon mijn ding niet
Ben meer als tevreden met het standaard achterlicht dus zie er geen meerwaarde in.
Ik steek de euries liever in andere zaken 😉
Ik vind het mooi en strak
Led + geïntegreerde knippers.

Alleen met remmen en knipperen tegelijk wordt het een beetje vaag.


De gemiddelde weggebruikers is met alles bezig behalve het verkeer om zich heen.
waardoor ik me graag laat zien met oltskoel knippers
 
@brian
Ieder zijn ding en iedereen is er vrij in.
Ik heb alles standaard achterlicht en knippers alleen smoke glaasjes en
op een vervanger voor de taartschep.
Monteer je led met geïntegreerde knippers kom je officieel niet door een mogelijke APK.
Maar zover is het niet en de wet doet er tot op heden niet moeilijk over.
 
Ik vond dat achterlicht met knippers wel mooi maar die abs storing kon ik echt niet mee leven heb er een hekel aan als iets niet goed werkt weet iemand toevallig ook hoe die storing op het imitatie licht wel komt en orginele niet
 
Kan vast geen kwaad denk maar bij mijn deed de abs het dan ook niet meer pas weer als na tijdje het abs lampje weer uit ging


Ja dan word het een ander verhaal, als de abs het niet meer doet zou ik er ook voor passen ;)

Is er trouwens iemand hier die Ohlins vering onder zijn/haar fz8 heeft?
 
Zijn die Bridgestone de standaard banden nog? Ik kan je de Bridgestone T30 aanraden..heerlijke band.. Alleskunner..grip is fenomenaal en de levensduur ook dik voor elkaar :Y


De standaard, bij aflevering, band inderdaad. In mijn geval de BT020.

Na jaren op Michelin's gereden te hebben (2CT) wilde ik het wel eens proberen.
Op droog weer is het nog prima te doen, maar zodra er ook maar een drupje regen gevallen is geeft deze band echt 0,0 vertrouwen.

Ik zal eens kijken naar de T30. :)
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met poeder coaten? Ben van plan mijn velgen van een nwe kleur te voorzien en ik vind goud wel het meeste geschikte.
Volgens een medewerker van Goedhart Motoren zou spuiten het meest geschikte zijn.

Iemand een tip?

Thx
 
Zijn er mensen die ervaring hebben met poeder coaten? Ben van plan mijn velgen van een nwe kleur te voorzien en ik vind goud wel het meeste geschikte.
Volgens een medewerker van Goedhart Motoren zou spuiten het meest geschikte zijn.

Iemand een tip?

Thx

Heb het zelf nooit laten doen maar me vader is autospuiter en die zegt dat poedercoaten veel beter is, is een stuk harder als je het laat spuiten heb je snel last van steen aanslag zegt die.
 
Heb het zelf nooit laten doen maar me vader is autospuiter en die zegt dat poedercoaten veel beter is, is een stuk harder als je het laat spuiten heb je snel last van steen aanslag zegt die.


Dat lees ik ook overal op internet. Nadeel van poeder coaten is wel dat je de wiellagers moet vernieuwen. Een extra E20 erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan