Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hij staat bij mij links op het stuur, er zat een bijgeleverde stuurklem met RAM-bol op. Dus die zit gewoon rond het stuur. De bedrading heb ik mee laten lopen met de kabelboom naar achteren. Min op de batterij en de plus op de geschakelde plus van het achterlicht.Waar en hoe je hem bevestigd hebt zou heel fijn zijn! Alvast bedankt!
Hij staat bij mij links op het stuur, er zat een bijgeleverde stuurklem met RAM-bol op. Dus die zit gewoon rond het stuur. De bedrading heb ik mee laten lopen met de kabelboom naar achteren. Min op de batterij en de plus op de geschakelde plus van het achterlicht.
Vind niet meteen een foto, maar als ik nog eens aan de motor ben neem ik er wel eentje
Moeilijk om een foto van te maken aangezien het netjes weggetapet en gestript is :pZou je daar ook een foto van willen maken? Ik zat zelf te denken om de plus op de accu met een schakelaar en zekering ertussen. Maar dat is dan best weer een gezijk als je hem een keer erop laat in de schuur of iets...
Ik heb wel tot ca. 250 km op een tank met reserve gereden in de Eifel en Moezel gebied. Maar hangt af van je rijstijl en volgens mij wijkt die van jou sterk af dan die van mijn. Ik heb regelmatig 1:20 kunnen rijden.Ik vertrek morgen voor 5 dagen naar de Vogezen, hoop op wat beter weer... Maaruh, hoeveel liter heb je ongeveer nog in de tank als hij 'op reserve' gaat? Nog totaal geen idee van benzineverbruik, tot nu toe 1 keer knipperend benzinelampje gehad rond de 160 kilometer.
Het blijft wat roffelen maar niet zoals de AIS in werking is, dat is zoals Ronald het zo mooi verwoord : "Bij gas loslaten lijkt het wel oud en nieuw ".denk dat je het geroffel niet helemaal eruit krijgt met ais blokkade ....
heb bij mijn vorige een beetje geklooit met van alles maar nee niet helemaal naar tevredenhijd
suc6