Ja issie zeker geschikt voor het lukt ook zachtjes 9 van de 10 keerJa als je elke keer tot op het einde klapt door wheelies kunnen ze ook beschadigs geraken. Mss wat meer oefenen om het zacht neerkomen? Is een fz1 wel geschikt voor :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja issie zeker geschikt voor het lukt ook zachtjes 9 van de 10 keerJa als je elke keer tot op het einde klapt door wheelies kunnen ze ook beschadigs geraken. Mss wat meer oefenen om het zacht neerkomen? Is een fz1 wel geschikt voor :D
De 09/xsr is nog gemakkelijkerJa issie zeker geschikt voor het lukt ook zachtjes 9 van de 10 keer
Toevallig mijne ook lekHebben jullie er ook last van dat de voorvork keerringen vaak lek zijn?
Bij de mijne het elk jaar raak, liep er laatst langs en ja hoor 1 poot weer nat..
De pest is ook dat ze dan van beide vervangen moeten worden, of is dit een verkoop praatje?
Elke keer toch weer +-100 lichter
De Puig was niet meer leverbaar. De Ermax was vanmiddag geleverd. Echt wel een stukje kleiner dat het orgineel.Hey allemaal, ik heb momenteel een standaard kuipruit op de fz8 uit 2013 maar ik wil graag een lagere kuipruit en deze graag getint of zelfs zwart. Iemand die een goeie website er voor weet of welke een goeie optie is? in de afbeelding kan je zien welke er momenteel op zit.
Lijkt me niet normaal. Weet diegene die ze vervangt wel wat hij doet? Voor de wheelies: tiewrap rond de vork en kijken of hij tot het eind uitslaat, anders zal je toch je vork wat harder moeten zetten (of wheelies aanpassen).Hebben jullie er ook last van dat de voorvork keerringen vaak lek zijn?
Bij de mijne het elk jaar raak, liep er laatst langs en ja hoor 1 poot weer nat..
De pest is ook dat ze dan van beide vervangen moeten worden, of is dit een verkoop praatje?
Elke keer toch weer +-100 lichter
Hebben jullie er ook last van dat de voorvork keerringen vaak lek zijn?
Bij de mijne het elk jaar raak, liep er laatst langs en ja hoor 1 poot weer nat..
De pest is ook dat ze dan van beide vervangen moeten worden, of is dit een verkoop praatje?
Elke keer toch weer +-100 lichter
Misschien weten jullie dit
Zijn er verschillen tussen de fz8 R en s 2012 en 2011.
Ja eentje heeft kuip en de andere niet maar mechanisch zijn ze toch het zelfde!?
Deze 2 staan bij huybers en heb intresse kom van een VfR 750F uit 1997 en zal denk wel het zalige vblok gaan missen.
En kan komende week komen test rijdenook stond er een fz1 die ook wel intressant is denk ik. Ga wel op alle 3 proefrijden
Aah dus toch andere vering er op top weet ik dat andere uitlaat en afdekkapje kan bij de s denk ook wel gevonden wordenJe bedoelt of er verschil zit in een n of s? De r is een speciale uitvoering van de naked
De r heeft als extra een ohlins achterdemper uitlaat duo afdekkapje.
Motorisch zijn ze hetzelfde.
S is Fazer (Kuip) n staat voor naked.
Ik wil je gewoon niet teveel laten betalen, hekel aan voor mezelf, maar ook voor anderen.
Mijn FZ8, bj 2013, km stand 55.000, 2 maanden geleden particulier aangekocht voor €3750,-.
Tuurlijk aardig wat meer kilometers en geen R model, maar een fz8 in die prijsklasse zou ik ergens anders naar kijken. Bewust voor deze gekozen als eerste motor.
Importeren geen optie?Hahaha ja België. Die luxe hebben we helaas niet dat het zo goedkoop is in Nederland
Ik zie nu pas je bericht eigenlijk, ik vind zelf mn originele spiegels wel prima staan. Merk je veel verschil qua rijwind in tegenstelling met de orignele ruit?De Puig was niet meer leverbaar. De Ermax was vanmiddag geleverd. Echt wel een stukje kleiner dat het orgineel.
Ik zit wel met de spiegels trouwens. De standaard spiegels zijn echt zo lelijk maar dit is het ook niet.
Overjarige 2007?, waarschijnlijk gewoon een 2006 bouwjaar .Met het (grote ) risico dat deze al een keer gevraagd is.... weet iemand van jullie hoe je het 'aan/uit' probleem (mag het zo wel noemen denk ik) van de gashendel bij de FZ1N verholpen krijgt? Ik begin me er steeds meer aan te ergeren bij mijn FZ1 (bj 2007). Echt fijne motor verder, hij ziet er lekker stoer uit en gaat als de bekende kogel maar.... oppikken vanuit lage toeren en gesloten gashendel geeft eigenlijk altijd 0,5 seconde niks en dan een ruk.... is niet top....
Thanks!