FZ750

Status
Niet open voor verdere reacties.

Griffen

MF veteraan
18 okt 2002
2.186
0
Boxtel
Ik verkoop mijn FZ750 omdat ik 2 motoren heb en ik er hierdoor dus eigenlijk te weinig op rijd. Ik heb de motor nog maar een paar maanden en de motor heeft toen ik hem kocht een beurt gekregen. Bij de beurt is het volgende gebeurt:

Nieuwe olie + filter
Nieuwe remblokken voor + remolie voor en achter vervangen
Voorvork keerringen vervangen

Ik heb van deze beurt de bon nog en je hebt dus de komende duizenden kilometers geen onderhoud aan deze motor. De motor is voor zijn leeftijd in een prachtige staat en het blok loopt perfect, als je het gas lang genoeg open houdt haalt hij zo de 240 km/h.

De motor is van 1986 dus bijna belastingvrij en heeft 32.000 km gelopen en de beurt is 500 km geleden uitgevoerd. De motor staat in Boxtel.

Vraagprijs 900 euro

fz750198601.jpg

fz750198607.jpg

fz750198614.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Ik bookmark deze even :-). Ik ben opzoek naar een motor en houd deze dus even in de gaten totdat ik meer weet.
 
Weekendschopje.... voorde snelle beslisser kan er nog wel wat van de prijs af!
 
mooie fiets hoor en idd weinig km. Zet er een brug in van een FZR1000 met een dik achterwiel en je hebt een dijk van een bike voor heel weinig geld.
 
Nog maar een schopje, wel inmiddels meerdere bieders maar nog niemadn die dicht genoeg bij de vraagprijs in de buurt zit....
 
Tevens een schopje, vandaag een kijker gehad maar hij wilde nog een andere motor bekijken voordat hij de beslissing nam, dus nog steeds te koop!
 
mooie fiets hoor en idd weinig km. Zet er een brug in van een FZR1000 met een dik achterwiel en je hebt een dijk van een bike voor heel weinig geld.


:N :N brug van een fireblade stuurt ie als een scheermes spreek uit ervaring :]

mooie bike hele nette prijs helaas geen geld voor |( |(
altijd spijt gehad dat ik de mijne heb weg gedaan B| B|
full



tevens kickje voor deze pracht bike

succes met de verkoop :W
 
Vanavond zou iemand langskomen maar die is zonder iets te melden neit op komen dagen dus opnieuw een schopje...
 
Er is blijkbaar weinig animo voor een bijna belastingvrije motor die nog 100.000 km mee kan... hopen dat iemand hem toch kan waarderen!
 
Zaterdag komt iemad hem halen voor 500 euro, iedereen die hoger biedt en hem voor zaterdag op komt halen is spekkoper!
 
mmm.. denk dat hij al weg is?
Als ik nou iets eerder je laatste berichtje had gelezen!!! |( (had jij meer gehad dan 500 :o )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan