Hallo!
Hierbij mijn FZR1000 uit 1987 te koop aangeboden. Hij is pas in '93 op kenteken gekomen.
Ik heb de motor gekocht voor een weekend Eifel en om een kennismakingsdag op Zandvoort mee te doen. Ik had hiervoor een dure Fireblade, maar die heb ik verkocht omdat ik vanaf 6 juli in Stellenbosch (Zuid Afrika) ga studeren. Deze motor was een goedkope oplossing voor de tussenliggende periode.
Ik heb de motor gehad vanaf 14 april en ik heb er zo'n 3000 km zonder enkel probleem mee gereden. In de Eifel heb ik een spijker in mijn achterband gereden en heb er toen een Michelin Pilot Power onder laten zetten (400km oud bon aanwezig).
Verder heb ik voordat ik naar de Eifel ging mijn koppelingsplaten vervangen (1300km oud bon aanwezig). De koppeling slipt echter nog steeds bij een koude motor, dus waarschijnlijk ligt het aan de motorolie. Bij een warme motor slipt hij totaal niet!
De vorige eigenaar heeft de olie+filter en bougies vervangen en de carbs schoongemaakt.
Het blok loopt heerlijk en is goed snel!
Stalen remleidingen voor. Voorband is goed.
Ketting wat minder, remblokken achter ook.
Er zit een compleet Laser uitlaat systeem op, maar hij lekt bij de cilinders. Daardoor horen automobilisten hem wel goed in de file }
De km-teller geeft 95000 aan, maar volgens de vorige eigenaar zit er een andere teller in.
Qua uiterlijk; er zitten wat scheurtjes en plekjes in de kappen, maar ze blijven goed zitten. De motor is ouder dan ikzelf..
vraagprijs 950 euro, ophalen voor 6 juli!
Wat foto's:
Hierbij mijn FZR1000 uit 1987 te koop aangeboden. Hij is pas in '93 op kenteken gekomen.
Ik heb de motor gekocht voor een weekend Eifel en om een kennismakingsdag op Zandvoort mee te doen. Ik had hiervoor een dure Fireblade, maar die heb ik verkocht omdat ik vanaf 6 juli in Stellenbosch (Zuid Afrika) ga studeren. Deze motor was een goedkope oplossing voor de tussenliggende periode.
Ik heb de motor gehad vanaf 14 april en ik heb er zo'n 3000 km zonder enkel probleem mee gereden. In de Eifel heb ik een spijker in mijn achterband gereden en heb er toen een Michelin Pilot Power onder laten zetten (400km oud bon aanwezig).
Verder heb ik voordat ik naar de Eifel ging mijn koppelingsplaten vervangen (1300km oud bon aanwezig). De koppeling slipt echter nog steeds bij een koude motor, dus waarschijnlijk ligt het aan de motorolie. Bij een warme motor slipt hij totaal niet!
De vorige eigenaar heeft de olie+filter en bougies vervangen en de carbs schoongemaakt.
Het blok loopt heerlijk en is goed snel!
Stalen remleidingen voor. Voorband is goed.
Ketting wat minder, remblokken achter ook.
Er zit een compleet Laser uitlaat systeem op, maar hij lekt bij de cilinders. Daardoor horen automobilisten hem wel goed in de file }
De km-teller geeft 95000 aan, maar volgens de vorige eigenaar zit er een andere teller in.
Qua uiterlijk; er zitten wat scheurtjes en plekjes in de kappen, maar ze blijven goed zitten. De motor is ouder dan ikzelf..
vraagprijs 950 euro, ophalen voor 6 juli!
Wat foto's:
Laatst bewerkt: