FZR 1000 €950

Donny44

Die hard MF'er
17 mei 2008
376
1
Arnhem
Hallo!

Hierbij mijn FZR1000 uit 1987 te koop aangeboden. Hij is pas in '93 op kenteken gekomen.
Ik heb de motor gekocht voor een weekend Eifel en om een kennismakingsdag op Zandvoort mee te doen. Ik had hiervoor een dure Fireblade, maar die heb ik verkocht omdat ik vanaf 6 juli in Stellenbosch (Zuid Afrika) ga studeren. Deze motor was een goedkope oplossing voor de tussenliggende periode.

Ik heb de motor gehad vanaf 14 april en ik heb er zo'n 3000 km zonder enkel probleem mee gereden. In de Eifel heb ik een spijker in mijn achterband gereden en heb er toen een Michelin Pilot Power onder laten zetten (400km oud bon aanwezig).
Verder heb ik voordat ik naar de Eifel ging mijn koppelingsplaten vervangen (1300km oud bon aanwezig). De koppeling slipt echter nog steeds bij een koude motor, dus waarschijnlijk ligt het aan de motorolie. Bij een warme motor slipt hij totaal niet!
De vorige eigenaar heeft de olie+filter en bougies vervangen en de carbs schoongemaakt.

Het blok loopt heerlijk en is goed snel!
Stalen remleidingen voor. Voorband is goed.
Ketting wat minder, remblokken achter ook.
Er zit een compleet Laser uitlaat systeem op, maar hij lekt bij de cilinders. Daardoor horen automobilisten hem wel goed in de file :)}
De km-teller geeft 95000 aan, maar volgens de vorige eigenaar zit er een andere teller in.

Qua uiterlijk; er zitten wat scheurtjes en plekjes in de kappen, maar ze blijven goed zitten. De motor is ouder dan ikzelf..

vraagprijs 950 euro, ophalen voor 6 juli!

Wat foto's:

dsc0032ry.jpg


dsc0035ra.jpg


dsc0039wa.jpg


dsc0043wk.jpg


dsc0046os.jpg


dsc0050afn.jpg


dsc0052gh.jpg


dsc0051id.jpg


dsc0060ry.jpg


dsc0053dr.jpg
 
Laatst bewerkt:
vandaag, morgen en woensdagochtend voor 650 euro op te halen. Anders gaat hij de winterstalling in! Mail of bel even voor snellere afhandeling.

06twee 888 zes eenachtzes
 
ik geloof dat het weer daar niet helemaal mee zit.. Maar als iemand toch een fzr1000 wilt, laat maar weten. Ik ben zelf tot januari in zuid afrika maar er is vast wel een huisgenoot thuis die hem van stal kan halen!
 
vaak betekent t gewoon dat niet iedereen elke minuut dit forum checkt en je wat geduld moet hebben :)
 
hey,
ja sorry zoals gezegd zit ik in Afrika, daar hebben ze bijna geen internet ;)
De motor is nog steeds te koop, maar ik kijk dus niet zo vaak op MF.
ik heb geen mickey mouse spiegels, helaas. Je ziet daar niks in hoor!
Joost ik ga de foto's nu regelen, excuus
 
hmm, ik heb de foto's niet op mijn laptop hier, maar op mijn desktop thuis.. geen idee waarom imageshack ze nietmeer host. Helaas!
 
zie een aantal posts hierboven, hij zit in zuid-afrika waar ze niet altijd internet hebben en hij dus ook niet zo vaak op MF kan kijken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan