FZR 1000 '91 , compleet of in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als iedereen hier zijn waffel houdt en on-topic blijft dan worden het korte topics.(stuk ouder ? scheelt maar 2 jaar)

Ik zie niet in waarom een gestripte FZR1000 met kapot blok 1000 euro op zou moeten brengen.

Het blok is nu eenmaal het kostbaarste aan de hele motor.Er zijn geen luxe dure extra's op aangebracht die de prijs rechtvaardigen.

Frans



(en ja ik heb gewoon een plug en play 1000 blok op reserve voor als de mijne het zou begeven)



:Z
 
[...(vraagje over komplete voorvork)...]

De hele handel mag voor € 375,- weg.
Dan krijg je t superbike stuur maar ook de clipons erbij.

Ik zal meteen ff meten :)

-edit- gemeten: 760 mm (gemonteerd)
Voor 450,- wil ik de komplete voorvork en achterbrug met aanhangsel wel bij je ophalen om mijn FJ1200 rijdbaar te maken.
 
Laatst bewerkt:
hoi jongens even tussen door heb nog een goed 3gm onder blok liggen ( fzr 1000 1992) met gave nokkeassen voorrrr weinig voor 75,- eurie ....alles... is de plank ook weer leeg.
beetje vliegenpoep wegpoetsen dat dan weer wel :+
 
hoi jongens even tussen door heb nog een goed 3gm onder blok liggen ( fzr 1000 1992) met gave nokkeassen voorrrr weinig voor 75,- eurie ....alles... is de plank ook weer leeg.
beetje vliegenpoep wegpoetsen dat dan weer wel :+

komt ie nou mee.. -O-
 
hoi jongens even tussen door heb nog een goed 3gm onder blok liggen ( fzr 1000 1992) met gave nokkeassen voorrrr weinig voor 75,- eurie ....alles... is de plank ook weer leeg.
beetje vliegenpoep wegpoetsen dat dan weer wel :+


Ik wil dat blok graag van je overnemen voor 75 euro, kan het heel goed gebruiken.
Als je je gegevens naar mcknoef@cs.com mailt kunnen we het even afhandelen.

Mijn huidige blok ziet er momenteel zo uit na een gebroken drijfstang van cilinder 1





 
Mocht TDMDude er van af zien, dan zou ik graag dat blok over willen nemen...

dan zie ik graag een email tegemoet op info@luitjes.net
 
Prima, zie je straks! :)

Je moet maar wat over hebben voor een FZR1000-onderstel onder je FJ1200. Om 16:30 vertrokken, en dan file..file...file. Gelukkig stond bij Kars de koffie mét een koekje :Y klaar, want het avondeten moest ik uiteindelijk tot 23:55 uitstellen.

Bedankt Kars ;)

BTW: hier moet het boeltje onder gaan komen...
fj1200_3.jpg
 
Je moet maar wat over hebben voor een FZR1000-onderstel onder je FJ1200. Om 16:30 vertrokken, en dan file..file...file. Gelukkig stond bij Kars de koffie mét een koekje :Y klaar, want het avondeten moest ik uiteindelijk tot 23:55 uitstellen.

Bedankt Kars ;)

BTW: hier moet het boeltje onder gaan komen...
(Afbeelding)

Graag gedaan, en veel succes met bouwen!
Als ik t zo zie denk ik dat t wel mee gaat vallen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan