FZR 1000 '91 , compleet of in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kars

(O_o)
10 jun 2003
5.825
1.171
Achterhoek
Met pijn in mn hart gaat mijn FZR 1000 met blokschade in de verkoop.. '(

Ik heb deze motor in de winter omgebouwd tot streetfighter, maar 2 weken geleden is het blok er mee opgehouden.
Waarschijnlijk krukaslagers naar buiten gekomen.. B|
(edit: heb t blok los, drijfstang van 3de cylinder gebroken)
Heb geen zin meer in knutselen en prutsen.
Alle onderdelen zijn in prima staat (behalve t blok dus).

Even een opsomming van de onder handen genomen onderdelen:

- Nieuwe ketting + tandwielen
- Nieuwe Pilot Powers
- Nieuwe keerringen en olie in de USD voorvork
- Vorig jaar nieuwe mono-shock ingezet

Vorige winter is de motor helemaal uit elkaar geweest, alles schoongemaakt en versleten onderdelen zijn vervangen.
Ik weet t, er zit een hoop geld en tijd in..

Ook heb ik alle originele onderdelen nog (tellers, koplamp etc).
Kuipdelen heb ik dus ook nog, behalve de zijkappen.

Prijzen van onderdelen op aanvraag.


full


* Update *

full



-edit-

- Superpole demper is verkocht
- Koplampjes zijn verkocht
- Topkuip is verkocht
- Kettingset is verkocht
- CBR RR-kont is verkocht
- Achterbrug + achterwiel en remmerij is verkocht
- Voorvork + kroonplaten en remmerij is verkocht
- Stuur is verkocht
- Carbs verkocht
- Electronica verkocht
- Frame met kenteken is verkocht


Heb dus nog:
- Tank zonder deukjes
- Originele achterkappen
- overige spullen uit/van t blok
 
Laatst bewerkt:
Veel geld voor een gestripte motor met een kapot(en veel gevraagd en dus duur blok)
De tijd en moeite die je erin hebt gestoken krijg je nooit terug.Vant winter gingen motoren met minder schade(goed blok, kuipschade) voor minder dan de helft.

Frans
 
De onderdelen los verkopen duurt langer, maarja.. Kijk gewoon ff wat iemand er hier voor geeft. Trouwens, de superpole demper verkocht, was dat inclusief of exclusief die handmade uitlaatophangsteun? :)

Naja koplampjes, knipperlichten, banden, wielen, schijven, voorvork.
Allemaal dingen die je zo kwijt bent. :)
 
Veel geld voor een gestripte motor met een kapot(en veel gevraagd en dus duur blok)
De tijd en moeite die je erin hebt gestoken krijg je nooit terug.Vant winter gingen motoren met minder schade(goed blok, kuipschade) voor minder dan de helft.

Frans

Had je die moeten kopen :P

...maar die liggen juist niet voor twee kwartjes op elke straathoek.

Precies, daarom doe ik m weg.
Heb geen zin meer in t verbouwen/ombouwen.
 
Vind dit meer een fighter:


flames.jpg



Deze heeft tenminste een goed blok en kost maar een paar honderd(5) meer.

FRans
 
Laatst bewerkt:
en is een stuk ouder en heeft geen upsd....
wat heb je nu aan dit soort info?
1000 euro (vraagprijs neem ik aan) is gewoon netjes voor wat geboden word.
en set banden en een nieuwe kettingset is al 500 euro
vind je van niet koop deze dan niet en hou je snavel.
er is niets zo vervelend als je probeert om iets te verkopen hier dat het weer afgekraakt word met onzinnige opmerkingen.

superpole was je wel snel kwijt he kars! gewilde dempers blijkbaar ;)

als je de fzr echt niet kwijtraakt mag je me altijd meelen (zoek nog een leuk sleutelproject voor de winter)
 
Laatst bewerkt:
Als iedereen hier zijn waffel houdt en on-topic blijft dan worden het korte topics.(stuk ouder ? scheelt maar 2 jaar)

Ik zie niet in waarom een gestripte FZR1000 met kapot blok 1000 euro op zou moeten brengen.

Het blok is nu eenmaal het kostbaarste aan de hele motor.Er zijn geen luxe dure extra's op aangebracht die de prijs rechtvaardigen.

Frans



(en ja ik heb gewoon een plug en play 1000 blok op reserve voor als de mijne het zou begeven)
 
Als iedereen hier zijn waffel houdt en on-topic blijft dan worden het korte topics.(stuk ouder ? scheelt maar 2 jaar)

Ik zie niet in waarom een gestripte FZR1000 met kapot blok 1000 euro op zou moeten brengen.

Het blok is nu eenmaal het kostbaarste aan de hele motor.Er zijn geen luxe dure extra's op aangebracht die de prijs rechtvaardigen.

Frans



(en ja ik heb gewoon een plug en play 1000 blok op reserve voor als de mijne het zou begeven)

ok,frans ik begrijp je standpunt wel maar ik erger me de laatste tijd nogal aan de VERKOOPtopic vervuiling en de manier waarop men op elkaar reageert soms.
tuurlijk hoeft niemand hier zijn snavel dicht te houden,het is immers een forum maar mijn mening is dat het voor de verkoper vervelend is als zijn spullen "afgekraakt" worden.

het kan natuurlijk ook zijn dat dit jou tactiek is om de vraagprijs naar beneden te krijgen omdat je een goed blok hebt klaarliggen. ;)
in dat geval: respect :}
 
Hoi Frans.

Bedankt voor je snelle reactie!

Leuk dat je mn advertentie ziet en direct reageert.
Fijn dat je een extra blok hebt, dan kun je dat meteen onder deze FZR hangen.
Je hebt dan een leuke streetfighter waar je veel plezier aan zal beleven!

€ 1000,- euro is dan voor jou een koopje.

Post maar wanneer je m wil ophalen.

:W
 
Laatst bewerkt:
Met pijn in mn hart gaat mijn FZR 1000 met blokschade in de verkoop.. '(

Ik heb deze motor in de winter omgebouwd tot streetfighter, maar 2 weken geleden is het blok er mee opgehouden.
Waarschijnlijk krukaslagers naar buiten gekomen.. B|

Hoe weet je dat het de krukaslagers zijn? Is er uitwendig schade aan het blok (geen drijfstangen naar buiten toe gevlogen ofzo?)

Wat wil je voor het kapotte blok hebben? (zonder carbs)
 
Hoe weet je dat het de krukaslagers zijn? Is er uitwendig schade aan het blok (geen drijfstangen naar buiten toe gevlogen ofzo?)

Wat wil je voor het kapotte blok hebben? (zonder carbs)

Ik weet t niet zeker, maar dat was de conclusie van iemand anders..
De versnellingsbak is wel prima in orde :)

Doe een (serieus) bod :)
 
Hoe moet ik daar een serieus bod op doen als ik niet weet of de krukas kapot is?

Een krukas van een FZR1000 Exup is bijna niet aan te komen en ik ken al diverse mensen die al maanden tevergeefs op zoek zijn naar zo'n ding.

Ik zoek het ding als sleutelobject en om te testen of we er op m'n werk wat nieuwe reparatietechnieken op toe kunnen passen.

Wat is een blok van een FZR1000 waard met een krukas schade, in de wetenschap dat een andere krukas niet te krijgen is (voor minder dan 3 a 400 euro tenminste).

Uit je verhaal valt inderdaad af te leiden dat de krukas overleden is, komt helaas wel vaker voor bij deze dingen.

Ik kan wel wat bieden maar ik weet totaal niet in welke richting jij denkt, dus als jij van mening bent dat dit blok nog wel 250 euro moet opbrengen dan haak ik meteen maar even af vrees ik.

Dus wat heb je zelf in gedachten?
 
Hoi Frans.

Bedankt voor je snelle reactie!

Leuk dat je mn advertentie ziet en direct reageert.
Fijn dat je een extra blok hebt, dan kun je dat meteen onder deze FZR hangen.
Je hebt dan een leuke streetfighter waar je veel plezier aan zal beleven!

€ 1000,- euro is dan voor jou een koopje.

Post maar wanneer je m wil ophalen.

:W

Ik meende dat ik al had laten weten wat ik wel een leuke fighter vind.


Misschien is het ook wel handig om te laten weten wat er nu allemaal vernieuwd is.(alles schoon gemaakt en versleten onderdelen vervangen)
Zonder blok is en blijft het een verzameling onderdelen en geen rijdbare motor.

Succes verder met je verkoop.


Frans
 
Wat zou je ongeveer willen hebben voor de voorvork inclusief remmerij, kroonplaten en het voorwiel?

En kan je voor mij misschien de lengte van de voorvork opmeten van bovenkant poot tot hart as?
 
Hoe moet ik daar een serieus bod op doen als ik niet weet of de krukas kapot is?

-knip-

Dus wat heb je zelf in gedachten?

Ik kan natuurlijk ook het blok zelf uit elkaar halen.
Als ik dan zie dat mn krukas goed is, kan deze in de verkoop.
Zo niet, dan kunnen de overige onderdelen (zoals versn.bak, koppeling, div. deksels etc) alsnog los in de verkoop.

Als je er zelf aan wil knutselen, mag je t blok voor € 150,- meenemen.

:)

Wat zou je ongeveer willen hebben voor de voorvork inclusief remmerij, kroonplaten en het voorwiel?

En kan je voor mij misschien de lengte van de voorvork opmeten van bovenkant poot tot hart as?

De hele handel mag voor € 375,- weg.
Dan krijg je t superbike stuur maar ook de clipons erbij.

Ik zal meteen ff meten :)

-edit- gemeten: 760 mm (gemonteerd)
 
Als je er zelf aan wil knutselen, mag je t blok voor € 150,- meenemen.


Ik zat meer te denken aan max. 100,- euro, op voorwaarde dat het blok uitwendig geen schade heeft (als de drijfstangen er uit bungelen kan zelfs ik er niets meer mee :N )

Voor het complete defecte blok inclusief eraan vastzittende toebehoren als waterpomp, dynamo & startmotor, maar exclusief carburateurs, uitlaten en electro.

Oftewel hetgeen wat er op de grond staat nadat je de framebouten hebt verwijderd.


Kan indien je daar prijs op stelt wel op korte termijn opgehaald worden.
 
Ik zat meer te denken aan max. 100,- euro, op voorwaarde dat het blok uitwendig geen schade heeft (als de drijfstangen er uit bungelen kan zelfs ik er niets meer mee :N )

Voor het complete defecte blok inclusief eraan vastzittende toebehoren als waterpomp, dynamo & startmotor, maar exclusief carburateurs, uitlaten en electro.

Oftewel hetgeen wat er op de grond staat nadat je de framebouten hebt verwijderd.


Kan indien je daar prijs op stelt wel op korte termijn opgehaald worden.

Sorry, maar er zit een gaatje aan de voorkant van t blok.
Daar is iets naar buiten gekomen..
En zo te zien wou er nog meer mee..

Heeft dus geen zin helaas.

full
 
Laatst bewerkt:
Kijk, dat is een eerlijk antwoord en een duidelijke foto :}


Ik geloof inderdaad niet dat dat ventilatiegaatje daar hoort.


Dan wordt het voor mij ook niks, maar desondanks succes bij de verdere verkoop van je spulletjes :)
 
Kijk, dat is een eerlijk antwoord en een duidelijke foto :}


Ik geloof inderdaad niet dat dat ventilatiegaatje daar hoort.


Dan wordt het voor mij ook niks, maar desondanks succes bij de verdere verkoop van je spulletjes :)

Thanx! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan