FZR 1000 carbarateurs op FZ 750

johnny fz

Die hard MF'er
16 jul 2004
505
0
Vierlingsbeek
Kan 2ehands FZR1000 carbarateurs kopen (75 eurie =ok?)

Deze zijn 37mm ipv 34 mm. Weet iemand of dit veel extra vermogen teweeg brengt?

Moet ik dan nog meer veranderen (luchtfilters, ontsteking)?
 
Bedankt voor de reactie
Kweenie hoe je duits is maar dit was de advertentie :? :


Biete eine gebrauchte vergaserbatterie von fzr1000 type 2LA/2GH, dass sind die alten genesis machinen von 86-88, die vergaserbatterie kommt von einem laufenden motor, war bei mir als reserve für meine fzx, (passen auch an fzx/fazer700 und Fz750, dan geht mann von 34mm auf 37mm, bringt untenrum schon wass mehr, die flansche sind gleich bei den 750 und den 1000ern,

Dit zou wel aangeven dat het past. Weet ook dat de blokken veel overeenkomsten hebben..

Maar ja, of ze passen daar kom ik denk ik nog wel achter (als iemand daarvan nog wat weet???). De hamvraag blijft: ga ik er harder mee :]
 
Denk idd dat je die 75 euri beter in je zak kan houden. Alleen de carbs vervangen betekend: lagere luchtsnelheid door groter doorlaat, de hoeveelheid lucht zal ongeveer gelijk blijven maar met een lagere snelheid minder onderdruk dus ook minder brandstof dus minder grote klappen = minder vermogen bla bla O-)
Dit alles er vanuitgaande dat je verder alles standaard houdt en die carbs ook nog goed afgesteld krijgt :?

Wel leuk (kost iets meer euri's) is een kompleet EXUP blok eronder schroeven, geen gezeik en direkt een goeie 130 pk (of meer ;) aan het wiel :]

Succes!
 
Bedankt voor alle hartverwarmende reacties ;)

die 75 euries hou ik inderdaad beter in de zak... exup blok is ook een goed alternatief. Mijn fz heeft echter nog geen 20.000 gelopen. Vin ik vooralsnog een beetje zonde
Iemand nog tips om een FZ te tunen/om te bouwen naar streetfighter
 
Terug
Bovenaan Onderaan