fzr 1000 exum

12 jan 2003
2
0
Lelystad
Ik ben getipt door een goede vriend van me dat er een fzr 1000 uit 1991 te koop staat voor 2100 euro. Das niet veel vind ik. Wat ik wil weten is het verstandig om als beginned moterrijder deze moter te kopen. Ik ben plm 1.85 lang. :]
 
Tuurlijk,gewoon rustig aan in het prille begin.Is eigelijk een soort van super snelle tour fiets. ;)
Ben ook zo begonnen,alleen ik had een fzr 1000 van \'87.Geen moment spijt van gehad.Toen ik voor het eerst het gas vol open trok,toen dacht ik even voor een moment,shit wat is dit man,motor trok m\'n armen zeker een halve meter uit m\'n romp. :}
En waarom ze zo goedkoop zijn ........tja..vele kilometertjes....geen popi fiets meer...zeg het maar. :?
Maar als je hem gaat kopen let vooral op de versnellingsbak...een paar goed opschakelen en een paar keer terug schakelen en als je durft het gas er goed op houden.Als ie dan luidkeels begint te gieren dan weet je ook waarom die prijs zo laag is.( 8-)

good luck
 
Met zulke vrienden heb je geen vijanden meernodig.

Goed, ik zal niet zeggen dat het niet kan maar realiseer je ook dat de risico\'s aanzienlijk groter worden als je als beginner hier op stapt.
Tis toch wel wat heftig.
 
Voor een beginner is het niets denk ik nee.. geloof dat ze 145pk ofzo hadden ?
Maarja, wie zegt dat de topicstarter een beginner is...
2100 eur is niet duur. Of hij heeft veel gelopen of wat manko\'s.

Een goeie FZR600 vind je niet eens voor dat geld...
 
Voor een beginner is het niets denk ik nee.. geloof dat ze 145pk ofzo hadden ?
Maarja, wie zegt dat de topicstarter een beginner is...
2100 eur is niet duur. Of hij heeft veel gelopen of wat manko\'s.

Een goeie FZR600 vind je niet eens voor dat geld...

Eeeuh, de topicstarter :+
Wat ik wil weten is het verstandig om als beginned moterrijder deze moter te kopen.

Maar ik ben het wel een beetje met je eens, maar als je jezelf goed in de hand kan houden zal het geen probleem zijn (denk ik want ik heb echt geen idee hoe zo\'n ding rijdt, nog 389 nachtjes slapen ik mag het uit proberen).

En de prijs; dat kan betekenen dat je heeel veel geluk hebt of dat je nog aardig wat kosten krijgt.
 
Ik heb mijn FZR 600 voor 2000 euro gekocht en hij rijd als een speer. Model 1989 uit de USA overgespoten in de RR kleuren
 
Op woensdag 15 januari 2003 11:04 schreef BogaddE het volgende:Eeeuh, de topicstarter :+

Ook goeiemorgen dan JK :z :)

Ik heb mijn FZR 600 voor 2000 euro gekocht en hij rijd als een speer. Model 1989 uit de USA overgespoten in de RR kleuren

Ok, een oudere FZR600 is dan wel voor dat bedrag te krijgen ;)
Maar veel zullen er niet zijn voor die prijs !
Gemiddeld liggen de prijzen van de FZR600 nog tussen 2500-3300 euro.

De FZR1000 ook ongeveer... maar in elk geval als beginnende motorrijden : ik zou \'m NIET kopen. Vind je een FZR mooi, ga dan voor de 400 of 600.
 
Terug
Bovenaan Onderaan