Ik heb zo'n 87-er... 20klepper.
Als ik dan pittig wegrij en in zijn derde versnelling alle 100 nog in leven zijnde paarden losgooi doet de bak heel lelijk tegen me. Is dat altijd een kromme schakelvork, altijd nokkenschade van de constant mesh of altijd een combinatie van die twee of altijd één van die twee???
Als je een schakelvork krom kan trappen zou logisch nadenken een aanleiding geven om er van uit te gaan dat je hem ook weer recht kan trappen. Voor ik er vanuitga dat die vork krom is en dat ga proberen wil ik eerst de visie van de deskundigen alhier hebben, onkunde maakt meer kapot dan je lief is...
Voorlopig nog krakend over 's-heeren weegen
Als ik dan pittig wegrij en in zijn derde versnelling alle 100 nog in leven zijnde paarden losgooi doet de bak heel lelijk tegen me. Is dat altijd een kromme schakelvork, altijd nokkenschade van de constant mesh of altijd een combinatie van die twee of altijd één van die twee???
Als je een schakelvork krom kan trappen zou logisch nadenken een aanleiding geven om er van uit te gaan dat je hem ook weer recht kan trappen. Voor ik er vanuitga dat die vork krom is en dat ga proberen wil ik eerst de visie van de deskundigen alhier hebben, onkunde maakt meer kapot dan je lief is...
Voorlopig nog krakend over 's-heeren weegen
Laatst bewerkt: